14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un home intenta apunyalar a un policia en Castelló

 

Un home ha sigut detingut este dimarts després de suposadament agredir amb un ganivet a un Policia Local que havia acudit a la telefonada d’auxili d’una dona que havia sigut agredida per la seua parella en una vivenda de Castelló.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, la intervenció s’ha produït en la plaça Mallorca de Castelló després de la telefonada d’una dona al 112, en la que advertia que la seua parella estava «molt agressiu» i que ella estava «molt espantada» perquè no la deixava eixir de sa casa.

 

Fins al domicili s’ha desplaçat una patrulla de la Policia Local que, en arribar a la casa, han escoltat colps i una discussió «acalorada». Quan han tocat al timbre, un home ha eixit amb un ganivet amb el que suposadament ha intentat apunyalar a un agent en la clavícula i, durant un forcejament, li ha provocat una ferida en l’avantbraç que ha requerit 12 punts de sutura.

 

L’agent ha intentat llevar-li el ganivet, mentre que un company ha immobilitzat al presumpte agressor i s’ha procedit a la seua detenció. L’agent ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General per a rebre cures, mentre que la dona ha explicat a l’altre agent que havia sigut amenaçada i agredida per la seua parella.

Últimes notícies

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.