Un home intenta apunyalar a un policia en Castelló

 

Un home ha sigut detingut este dimarts després de suposadament agredir amb un ganivet a un Policia Local que havia acudit a la telefonada d’auxili d’una dona que havia sigut agredida per la seua parella en una vivenda de Castelló.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, la intervenció s’ha produït en la plaça Mallorca de Castelló després de la telefonada d’una dona al 112, en la que advertia que la seua parella estava «molt agressiu» i que ella estava «molt espantada» perquè no la deixava eixir de sa casa.

 

Fins al domicili s’ha desplaçat una patrulla de la Policia Local que, en arribar a la casa, han escoltat colps i una discussió «acalorada». Quan han tocat al timbre, un home ha eixit amb un ganivet amb el que suposadament ha intentat apunyalar a un agent en la clavícula i, durant un forcejament, li ha provocat una ferida en l’avantbraç que ha requerit 12 punts de sutura.

 

L’agent ha intentat llevar-li el ganivet, mentre que un company ha immobilitzat al presumpte agressor i s’ha procedit a la seua detenció. L’agent ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General per a rebre cures, mentre que la dona ha explicat a l’altre agent que havia sigut amenaçada i agredida per la seua parella.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.