Un home assassina a la seua dona en el Port de Sagunt i després se suïcida

Un nou assassinat masclista es cobra la vida d’una altra dona en la Comunitat Valenciana, aquesta vegada en la localitat de Port de Sagunt. Un home de 60 anys ha assassinat a la seua dona amb un ganivet, posteriorment s’ha llevat la vida saltant per la finestra d’un quart pis.

En el lloc dels fets nombrosos testimonis visuals han vist arribar efectius de policia nacional i local entorn de les 20:40 de la vesprada, no obstant això res han pogut fer per salvar la vida de cap dels dos.

Esta víctima és la primera víctima mortal per violència de gènere en la Comunitat Valenciana en 2021. Des que es van començar a fer estadístiques en 2003 són ja 136 les dones que han mort en el territori valencià per violència masclista.

El 016 és el telèfon d’atenció a víctimes és gratuït i no deixa empremta en la factura; el correu és 016-online@igualdad.gob.es

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.