Un home mata presumptament a la seua dona i se suïcida a Pozuelo de Alarcón

La Policia Nacional investiga el hallazgo este diumenge dels cadavers en una casa d’una urbanització en Pozuelo de ALarcón (Madrid), en el que les primeres hipòtesis apunten a que després d’una discusió l’home hauria disparat amb una arma llarga a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

L’home tenia 66 anys i era de nacionalitat espanyola, la dona tenia 59 anys i nacionalitat britànica.

Al jardí de l’habitatge els agents han localitzat els cossos sense vida del matrimoni amb sengles trets al cap i en el pit.

Fins al lloc s’han desplaçat agents de seguretat ciutadana i el Grup de Delictes Violents de Policia Científica al costat d’agents del Grup d’Homicidis que investiguen els fets. L’arma amb la qual s’efectuaren els disparaments estava en el domicili.

Les primeres hipòtesis apunten al fet que després d’una discussió l’home hauria disparat amb una escopeta a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

Ha estat el vigilant de seguretat de la urbanització el que ha avisat a la Policia en sentir les detonacions. A la casa no hi havia cap persona més en el moment del crim. De moment, no se sap si hi ha denúncies per maltractament entre la parella.

En cas de confirmar-se com un assassinat masclista, la víctima de Pozuelo seria la número 17 enguany i la novena des del 9 de maig, quan es va aixecar l’estat d’alarma.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.