Un home mata presumptament a la seua dona i se suïcida a Pozuelo de Alarcón

La Policia Nacional investiga el hallazgo este diumenge dels cadavers en una casa d’una urbanització en Pozuelo de ALarcón (Madrid), en el que les primeres hipòtesis apunten a que després d’una discusió l’home hauria disparat amb una arma llarga a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

L’home tenia 66 anys i era de nacionalitat espanyola, la dona tenia 59 anys i nacionalitat britànica.

Al jardí de l’habitatge els agents han localitzat els cossos sense vida del matrimoni amb sengles trets al cap i en el pit.

Fins al lloc s’han desplaçat agents de seguretat ciutadana i el Grup de Delictes Violents de Policia Científica al costat d’agents del Grup d’Homicidis que investiguen els fets. L’arma amb la qual s’efectuaren els disparaments estava en el domicili.

Les primeres hipòtesis apunten al fet que després d’una discussió l’home hauria disparat amb una escopeta a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

Ha estat el vigilant de seguretat de la urbanització el que ha avisat a la Policia en sentir les detonacions. A la casa no hi havia cap persona més en el moment del crim. De moment, no se sap si hi ha denúncies per maltractament entre la parella.

En cas de confirmar-se com un assassinat masclista, la víctima de Pozuelo seria la número 17 enguany i la novena des del 9 de maig, quan es va aixecar l’estat d’alarma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.