Un home mata presumptament a la seua dona i se suïcida a Pozuelo de Alarcón

La Policia Nacional investiga el hallazgo este diumenge dels cadavers en una casa d’una urbanització en Pozuelo de ALarcón (Madrid), en el que les primeres hipòtesis apunten a que després d’una discusió l’home hauria disparat amb una arma llarga a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

L’home tenia 66 anys i era de nacionalitat espanyola, la dona tenia 59 anys i nacionalitat britànica.

Al jardí de l’habitatge els agents han localitzat els cossos sense vida del matrimoni amb sengles trets al cap i en el pit.

Fins al lloc s’han desplaçat agents de seguretat ciutadana i el Grup de Delictes Violents de Policia Científica al costat d’agents del Grup d’Homicidis que investiguen els fets. L’arma amb la qual s’efectuaren els disparaments estava en el domicili.

Les primeres hipòtesis apunten al fet que després d’una discussió l’home hauria disparat amb una escopeta a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

Ha estat el vigilant de seguretat de la urbanització el que ha avisat a la Policia en sentir les detonacions. A la casa no hi havia cap persona més en el moment del crim. De moment, no se sap si hi ha denúncies per maltractament entre la parella.

En cas de confirmar-se com un assassinat masclista, la víctima de Pozuelo seria la número 17 enguany i la novena des del 9 de maig, quan es va aixecar l’estat d’alarma.

Últimes notícies

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.