11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Un home mata presumptament a la seua dona i se suïcida a Pozuelo de Alarcón

La Policia Nacional investiga el hallazgo este diumenge dels cadavers en una casa d’una urbanització en Pozuelo de ALarcón (Madrid), en el que les primeres hipòtesis apunten a que després d’una discusió l’home hauria disparat amb una arma llarga a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

L’home tenia 66 anys i era de nacionalitat espanyola, la dona tenia 59 anys i nacionalitat britànica.

Al jardí de l’habitatge els agents han localitzat els cossos sense vida del matrimoni amb sengles trets al cap i en el pit.

Fins al lloc s’han desplaçat agents de seguretat ciutadana i el Grup de Delictes Violents de Policia Científica al costat d’agents del Grup d’Homicidis que investiguen els fets. L’arma amb la qual s’efectuaren els disparaments estava en el domicili.

Les primeres hipòtesis apunten al fet que després d’una discussió l’home hauria disparat amb una escopeta a la seua parella i posteriorment s’hauria llevat la vida.

Ha estat el vigilant de seguretat de la urbanització el que ha avisat a la Policia en sentir les detonacions. A la casa no hi havia cap persona més en el moment del crim. De moment, no se sap si hi ha denúncies per maltractament entre la parella.

En cas de confirmar-se com un assassinat masclista, la víctima de Pozuelo seria la número 17 enguany i la novena des del 9 de maig, quan es va aixecar l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.