Un home mata a la seua parella a Saragossa i intenta suïcidar-se

Un home de 31 anys s’ha llançat d’un quint pis després de suposadament matar a una dona de 35 anys amb la qual mantenia una relació sentimental. El succés ha tingut lloc en un habitatge del barri de les Fonts de Saragossa.

Al principi la Policia creia que es tractava d’un intent de suïcidi, ja que uns veïns van alertar que un home estava enfilat en un cinqué pis.

En accedir al pis, la Policia Nacional que ha hagut de tirar la porta del domicili s’ha trobat el cos sense vida de la dona. A conseqüència de la caiguda, l’home ha estat ingressat en l’UCI d’un centre hospitalari de la capital aragonesa i està detingut i custodiat.

El servei sanitari de Bombers l’ha atès allí mateix i l’ha traslladat a l’Hospital Miguel Servet amb pronòstic molt greu. Per part seua, agents de Policia Nacional han derrocat la porta del domicili i s’ha trobat amb la dona morta a l’interior.

Al lloc han acudit serveis sanitaris, policials i dels Bombers de Saragossa. El fet l’està investigant el Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó que s’ha fet càrrec del cas.

L’individu permaneix ingressat en el centre hospitalari i custodiat per policies com a presum-te autor d’un delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.