Un home mata a la seua parella a Saragossa i intenta suïcidar-se

Un home de 31 anys s’ha llançat d’un quint pis després de suposadament matar a una dona de 35 anys amb la qual mantenia una relació sentimental. El succés ha tingut lloc en un habitatge del barri de les Fonts de Saragossa.

Al principi la Policia creia que es tractava d’un intent de suïcidi, ja que uns veïns van alertar que un home estava enfilat en un cinqué pis.

En accedir al pis, la Policia Nacional que ha hagut de tirar la porta del domicili s’ha trobat el cos sense vida de la dona. A conseqüència de la caiguda, l’home ha estat ingressat en l’UCI d’un centre hospitalari de la capital aragonesa i està detingut i custodiat.

El servei sanitari de Bombers l’ha atès allí mateix i l’ha traslladat a l’Hospital Miguel Servet amb pronòstic molt greu. Per part seua, agents de Policia Nacional han derrocat la porta del domicili i s’ha trobat amb la dona morta a l’interior.

Al lloc han acudit serveis sanitaris, policials i dels Bombers de Saragossa. El fet l’està investigant el Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó que s’ha fet càrrec del cas.

L’individu permaneix ingressat en el centre hospitalari i custodiat per policies com a presum-te autor d’un delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.