16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un home mata a la seua parella a Saragossa i intenta suïcidar-se

Un home de 31 anys s’ha llançat d’un quint pis després de suposadament matar a una dona de 35 anys amb la qual mantenia una relació sentimental. El succés ha tingut lloc en un habitatge del barri de les Fonts de Saragossa.

Al principi la Policia creia que es tractava d’un intent de suïcidi, ja que uns veïns van alertar que un home estava enfilat en un cinqué pis.

En accedir al pis, la Policia Nacional que ha hagut de tirar la porta del domicili s’ha trobat el cos sense vida de la dona. A conseqüència de la caiguda, l’home ha estat ingressat en l’UCI d’un centre hospitalari de la capital aragonesa i està detingut i custodiat.

El servei sanitari de Bombers l’ha atès allí mateix i l’ha traslladat a l’Hospital Miguel Servet amb pronòstic molt greu. Per part seua, agents de Policia Nacional han derrocat la porta del domicili i s’ha trobat amb la dona morta a l’interior.

Al lloc han acudit serveis sanitaris, policials i dels Bombers de Saragossa. El fet l’està investigant el Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó que s’ha fet càrrec del cas.

L’individu permaneix ingressat en el centre hospitalari i custodiat per policies com a presum-te autor d’un delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.