Home intenta matar a 2 persones amb un ganivet en ple carrer de València

El detingut portava un ganivet de grans dimensions en la mà  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i amenaces. Els fets van passar cap a les sis i mitja de la vesprada, moment en què un Policia Nacional fora de servici va vore en el carrer de Sant Vicent de Paül de la ciutat de València a un home amb un ganivet de grans dimensions en la mà, que cridava amenaces de viva veu i causava el pànic entre la gent que passava pel lloc.

 

L’agent fora de servici va avisar a la Sala 091 per a sol·licitar la col·laboració policial i tot això sense perdre de vista al sospitós quan, en un moment determinat, l’agent va observar com passava una patrulla de Policia Local per la zona. En eixe moment se’ls va acostar per a explicar-los què estava passant i els va demanar ajuda.

 

Ràpidament, l’agent es va dirigir cap al sospitós, identificant-se com a Policia Nacional i exigint-li que soltara el ganivet. Com que no li va fer cas a les indicacions i, a més, es va encarar al policia amb actitud amenaçadora, l’agent es va traure la pistola i li va exigir que soltara el ganivet i que es tirara en terra.

 

Mentres tot açò passava, els policies locals es van aproximar al sospitós, exhibint les seues armes. En vore’s envoltat, finalment, el presumpte agressor va amollar el ganivet i es va tirar en terra a on, a continuació, va ser emmanillat.

 

En eixe moment va acudir al lloc una patrulla de Policia Nacional i els agents van descobrir que l’home anava cap a la casa d’un altre individu amb el que, segons pareix, tenia problemes econòmics i va dir que pretenia matar-lo. 

 

Intent d’homicidi i amenaces minuts abans

Els agents van saber, a més, que minuts abans el presumpte homicida hauria intentat apunyalar a un home que es trobava per la zona passejant al gos. El sospitós se li hauria acostat amb el ganivet en la mà, dient-li que anava a matar-lo. A demés, suposadament, l’hauria agarrat del coll i li hauria intentat clavar-li l’arma blanca, conseguint la víctima esquivar l’atac i apartar a l’agressor d’una espenta i una punyada.

 

A més a més d’això, també havia acudit a casa d’un altre veí i, des del carrer, havia amenaçat de matar a la seua família. Per tots estos fets, la Policia Nacional l’ha detingut pels presumptes delictes d’amenaces i temptativa d’homicidi i li ha llevat el ganivet, d’uns 35 centímetres de longitud. Ara per ara, encara continuen les investigacions per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.