Home intenta matar a 2 persones amb un ganivet en ple carrer de València

El detingut portava un ganivet de grans dimensions en la mà  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i amenaces. Els fets van passar cap a les sis i mitja de la vesprada, moment en què un Policia Nacional fora de servici va vore en el carrer de Sant Vicent de Paül de la ciutat de València a un home amb un ganivet de grans dimensions en la mà, que cridava amenaces de viva veu i causava el pànic entre la gent que passava pel lloc.

 

L’agent fora de servici va avisar a la Sala 091 per a sol·licitar la col·laboració policial i tot això sense perdre de vista al sospitós quan, en un moment determinat, l’agent va observar com passava una patrulla de Policia Local per la zona. En eixe moment se’ls va acostar per a explicar-los què estava passant i els va demanar ajuda.

 

Ràpidament, l’agent es va dirigir cap al sospitós, identificant-se com a Policia Nacional i exigint-li que soltara el ganivet. Com que no li va fer cas a les indicacions i, a més, es va encarar al policia amb actitud amenaçadora, l’agent es va traure la pistola i li va exigir que soltara el ganivet i que es tirara en terra.

 

Mentres tot açò passava, els policies locals es van aproximar al sospitós, exhibint les seues armes. En vore’s envoltat, finalment, el presumpte agressor va amollar el ganivet i es va tirar en terra a on, a continuació, va ser emmanillat.

 

En eixe moment va acudir al lloc una patrulla de Policia Nacional i els agents van descobrir que l’home anava cap a la casa d’un altre individu amb el que, segons pareix, tenia problemes econòmics i va dir que pretenia matar-lo. 

 

Intent d’homicidi i amenaces minuts abans

Els agents van saber, a més, que minuts abans el presumpte homicida hauria intentat apunyalar a un home que es trobava per la zona passejant al gos. El sospitós se li hauria acostat amb el ganivet en la mà, dient-li que anava a matar-lo. A demés, suposadament, l’hauria agarrat del coll i li hauria intentat clavar-li l’arma blanca, conseguint la víctima esquivar l’atac i apartar a l’agressor d’una espenta i una punyada.

 

A més a més d’això, també havia acudit a casa d’un altre veí i, des del carrer, havia amenaçat de matar a la seua família. Per tots estos fets, la Policia Nacional l’ha detingut pels presumptes delictes d’amenaces i temptativa d’homicidi i li ha llevat el ganivet, d’uns 35 centímetres de longitud. Ara per ara, encara continuen les investigacions per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.