Home intenta matar a 2 persones amb un ganivet en ple carrer de València

El detingut portava un ganivet de grans dimensions en la mà  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i amenaces. Els fets van passar cap a les sis i mitja de la vesprada, moment en què un Policia Nacional fora de servici va vore en el carrer de Sant Vicent de Paül de la ciutat de València a un home amb un ganivet de grans dimensions en la mà, que cridava amenaces de viva veu i causava el pànic entre la gent que passava pel lloc.

 

L’agent fora de servici va avisar a la Sala 091 per a sol·licitar la col·laboració policial i tot això sense perdre de vista al sospitós quan, en un moment determinat, l’agent va observar com passava una patrulla de Policia Local per la zona. En eixe moment se’ls va acostar per a explicar-los què estava passant i els va demanar ajuda.

 

Ràpidament, l’agent es va dirigir cap al sospitós, identificant-se com a Policia Nacional i exigint-li que soltara el ganivet. Com que no li va fer cas a les indicacions i, a més, es va encarar al policia amb actitud amenaçadora, l’agent es va traure la pistola i li va exigir que soltara el ganivet i que es tirara en terra.

 

Mentres tot açò passava, els policies locals es van aproximar al sospitós, exhibint les seues armes. En vore’s envoltat, finalment, el presumpte agressor va amollar el ganivet i es va tirar en terra a on, a continuació, va ser emmanillat.

 

En eixe moment va acudir al lloc una patrulla de Policia Nacional i els agents van descobrir que l’home anava cap a la casa d’un altre individu amb el que, segons pareix, tenia problemes econòmics i va dir que pretenia matar-lo. 

 

Intent d’homicidi i amenaces minuts abans

Els agents van saber, a més, que minuts abans el presumpte homicida hauria intentat apunyalar a un home que es trobava per la zona passejant al gos. El sospitós se li hauria acostat amb el ganivet en la mà, dient-li que anava a matar-lo. A demés, suposadament, l’hauria agarrat del coll i li hauria intentat clavar-li l’arma blanca, conseguint la víctima esquivar l’atac i apartar a l’agressor d’una espenta i una punyada.

 

A més a més d’això, també havia acudit a casa d’un altre veí i, des del carrer, havia amenaçat de matar a la seua família. Per tots estos fets, la Policia Nacional l’ha detingut pels presumptes delictes d’amenaces i temptativa d’homicidi i li ha llevat el ganivet, d’uns 35 centímetres de longitud. Ara per ara, encara continuen les investigacions per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.