Home intenta matar a 2 persones amb un ganivet en ple carrer de València

El detingut portava un ganivet de grans dimensions en la mà  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i amenaces. Els fets van passar cap a les sis i mitja de la vesprada, moment en què un Policia Nacional fora de servici va vore en el carrer de Sant Vicent de Paül de la ciutat de València a un home amb un ganivet de grans dimensions en la mà, que cridava amenaces de viva veu i causava el pànic entre la gent que passava pel lloc.

 

L’agent fora de servici va avisar a la Sala 091 per a sol·licitar la col·laboració policial i tot això sense perdre de vista al sospitós quan, en un moment determinat, l’agent va observar com passava una patrulla de Policia Local per la zona. En eixe moment se’ls va acostar per a explicar-los què estava passant i els va demanar ajuda.

 

Ràpidament, l’agent es va dirigir cap al sospitós, identificant-se com a Policia Nacional i exigint-li que soltara el ganivet. Com que no li va fer cas a les indicacions i, a més, es va encarar al policia amb actitud amenaçadora, l’agent es va traure la pistola i li va exigir que soltara el ganivet i que es tirara en terra.

 

Mentres tot açò passava, els policies locals es van aproximar al sospitós, exhibint les seues armes. En vore’s envoltat, finalment, el presumpte agressor va amollar el ganivet i es va tirar en terra a on, a continuació, va ser emmanillat.

 

En eixe moment va acudir al lloc una patrulla de Policia Nacional i els agents van descobrir que l’home anava cap a la casa d’un altre individu amb el que, segons pareix, tenia problemes econòmics i va dir que pretenia matar-lo. 

 

Intent d’homicidi i amenaces minuts abans

Els agents van saber, a més, que minuts abans el presumpte homicida hauria intentat apunyalar a un home que es trobava per la zona passejant al gos. El sospitós se li hauria acostat amb el ganivet en la mà, dient-li que anava a matar-lo. A demés, suposadament, l’hauria agarrat del coll i li hauria intentat clavar-li l’arma blanca, conseguint la víctima esquivar l’atac i apartar a l’agressor d’una espenta i una punyada.

 

A més a més d’això, també havia acudit a casa d’un altre veí i, des del carrer, havia amenaçat de matar a la seua família. Per tots estos fets, la Policia Nacional l’ha detingut pels presumptes delictes d’amenaces i temptativa d’homicidi i li ha llevat el ganivet, d’uns 35 centímetres de longitud. Ara per ara, encara continuen les investigacions per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.