Home intenta matar a 2 persones amb un ganivet en ple carrer de València

El detingut portava un ganivet de grans dimensions en la mà  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 26 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi i amenaces. Els fets van passar cap a les sis i mitja de la vesprada, moment en què un Policia Nacional fora de servici va vore en el carrer de Sant Vicent de Paül de la ciutat de València a un home amb un ganivet de grans dimensions en la mà, que cridava amenaces de viva veu i causava el pànic entre la gent que passava pel lloc.

 

L’agent fora de servici va avisar a la Sala 091 per a sol·licitar la col·laboració policial i tot això sense perdre de vista al sospitós quan, en un moment determinat, l’agent va observar com passava una patrulla de Policia Local per la zona. En eixe moment se’ls va acostar per a explicar-los què estava passant i els va demanar ajuda.

 

Ràpidament, l’agent es va dirigir cap al sospitós, identificant-se com a Policia Nacional i exigint-li que soltara el ganivet. Com que no li va fer cas a les indicacions i, a més, es va encarar al policia amb actitud amenaçadora, l’agent es va traure la pistola i li va exigir que soltara el ganivet i que es tirara en terra.

 

Mentres tot açò passava, els policies locals es van aproximar al sospitós, exhibint les seues armes. En vore’s envoltat, finalment, el presumpte agressor va amollar el ganivet i es va tirar en terra a on, a continuació, va ser emmanillat.

 

En eixe moment va acudir al lloc una patrulla de Policia Nacional i els agents van descobrir que l’home anava cap a la casa d’un altre individu amb el que, segons pareix, tenia problemes econòmics i va dir que pretenia matar-lo. 

 

Intent d’homicidi i amenaces minuts abans

Els agents van saber, a més, que minuts abans el presumpte homicida hauria intentat apunyalar a un home que es trobava per la zona passejant al gos. El sospitós se li hauria acostat amb el ganivet en la mà, dient-li que anava a matar-lo. A demés, suposadament, l’hauria agarrat del coll i li hauria intentat clavar-li l’arma blanca, conseguint la víctima esquivar l’atac i apartar a l’agressor d’una espenta i una punyada.

 

A més a més d’això, també havia acudit a casa d’un altre veí i, des del carrer, havia amenaçat de matar a la seua família. Per tots estos fets, la Policia Nacional l’ha detingut pels presumptes delictes d’amenaces i temptativa d’homicidi i li ha llevat el ganivet, d’uns 35 centímetres de longitud. Ara per ara, encara continuen les investigacions per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.