30.3 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Valle, assassinada pel germà, després d’anys de maltractes a sa mare en València

Ivan ha matat a la seua germana a ganivetades  | València Diari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte a Ivan, un xic de 31 anys, que ha matat a sa germana –presumptament– amb una arma blanca en la Ciutat de València, segons han informat fonts de les forces de seguretat. I, per increïble que parega, informacions recents apunten al fet que ha sigut el final d’un calvari per a una mare que, a pesar de tot, plora desconsolada pels seus dos fills.

 

Una discussió a ganivetades

Els fets han passat cap a les 16.40 hores d’este dissabte en el número 29 de l’avinguda d’Ausiàs Marc. Pel que pareix, Valle o Maria del Valle (segons les fonts) va tirar en terra la televisió a on Ivan estava mirant el partit del València. A causa d’això, va començar una discussió entre els dos amb armes blanques. Segons informa ‘Levante’, ella el va amenaçar a ell amb un ganivet i ell va usar un ganivet de cuina per a apunyalar-la a ella fins a causar-li la mort. Després de matar-la, el presumpte homicida va tocar a Emergències per a informar «He mort a ma germana».

 

Poc després d’eixa telefonada al 112, la Policia Nacional es va presentar en la casa i va trobar el cadàver de Valle, una dona de 44 anys, enmig d’un bassal de sang i amb diferents punyalades en el cos. El Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), en arribar al lloc dels fets, només va poder certificar la mort d’ella, tal com informa ‘Las Provincias’. Al presumpte assassí se’l van endur a la comissaria, cap a les 19.15 alçaven el cadàver de la víctima, i entre una cosa i l’altra, arribava la mare dels dos en ser conscient de què havia passat.

 

Valle maltractava a sa mare des de feia temps

La mare dels afectats va ser atesa pels agents per a saber més coses del cas. Ella els va dir que feia temps que no vivia en la casa i, segons els veïns, era a causa de la violència que la víctima practicava contra sa mare i de les discussions contínues entre els fills. De fet, pareix ser que Valle tenia un problema psicològic que li causava un caràcter difícil, cosa que deteriorava molt la convivència familiar.

 

Segons un veí, la mare plorava perquè «el seu fill és més bo que ella», a pesar de què també sentia la mort de la filla. Un amic de la família insistia «el xicon estava fart, molt fart, de com sa germana tractava a sa mare», de fet, «hi havia hagut baralles en casa, fins i tot davant de la policia, però no pensàvem que poguera acabar d’esta manera». I és que es veu que en agost ja va ser detingut per una altra agressió a Valle. Ara bé, a pesar de tot, era Valle qui vivia en el pis del germà des de feia 10 anys, des que s’havia separat, ja que no treballava.

 

Un final trist per a uns fets que pareix que molta gent del barri coneixia. L’ama d’un local de menjar preparat de la rodalia també confirmava: «A mi, la dona m’ha dit més d’una volta que la seua filla li pegava. Ella ve molt per ací i ens contava que la filla li feia barbaritats. La pobra dona ha patit molt». I, a partir d’ara, una anciana mare ja no patirà per les agressions d’una filla, sinó per la pèrdua de dos fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.

El Vila-real llança a la venda 600 nous abonaments per a la temporada 2025/26 a partir del 16 de juliol

El Vila-real CF obrirà la venda de 600 nous abonaments per a la campanya 2025/26 des del 16 de juliol, amb opcions per a Lliga, Champions i Copa del Rei en l'estadi de La Ceràmica.

Vox denuncia que el finançament per a Catalunya representa una traïció a Espanya

El síndic de Vox en Les Corts Valencianes, José María Llanos, qualifica el finançament especial per a Catalunya com una capitulació i una traïció a l'Estat espanyol, assenyalant la falta de suport per a la Comunitat Valenciana.

Troben en El Saler (València) el cos d’una impressionant tortuga llaüt, la més gran del món

A la platja del Saler s'ha trobat el cadàver d'una tortuga llaüt, l'espècie marina més gran, destacant l'amenaça de les xarxes fantasma i escombraries marines al Mediterrani.

Tres detinguts a Torrevieja després d’agredir a policies que auxiliaven a una dona ferida

Tres jóvens van ser arrestats a Torrevieja després d'atacar a policies que atenien una dona amb ferides en el llavi. L'agressió no està vinculada a violència masclista.

Vox ressalta els seus assoliments clau a mitat de legislatura després d’eixir del Consell valencià

El portaveu de Vox en Les Corts Valencianes destaca avanços en llibertat lingüística i reducció del gasto públic després d'abandonar el Consell valencià, consolidant la seua influència política des de l'oposició.

PP critica la negociació de finançament singular per a Catalunya i denúncia el menystinc als valencians

La portaveu adjunta del PP en Les Corts Valencianes denuncia que la negociació d'un finançament singular per a Catalunya és un exemple del menystinc del Govern als valencians, i critica la falta de suport a la justícia financera per a la Comunitat Valenciana.