Valle, assassinada pel germà, després d’anys de maltractes a sa mare en València

Ivan ha matat a la seua germana a ganivetades  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte a Ivan, un xic de 31 anys, que ha matat a sa germana –presumptament– amb una arma blanca en la Ciutat de València, segons han informat fonts de les forces de seguretat. I, per increïble que parega, informacions recents apunten al fet que ha sigut el final d’un calvari per a una mare que, a pesar de tot, plora desconsolada pels seus dos fills.

 

Una discussió a ganivetades

Els fets han passat cap a les 16.40 hores d’este dissabte en el número 29 de l’avinguda d’Ausiàs Marc. Pel que pareix, Valle o Maria del Valle (segons les fonts) va tirar en terra la televisió a on Ivan estava mirant el partit del València. A causa d’això, va començar una discussió entre els dos amb armes blanques. Segons informa ‘Levante’, ella el va amenaçar a ell amb un ganivet i ell va usar un ganivet de cuina per a apunyalar-la a ella fins a causar-li la mort. Després de matar-la, el presumpte homicida va tocar a Emergències per a informar «He mort a ma germana».

 

Poc després d’eixa telefonada al 112, la Policia Nacional es va presentar en la casa i va trobar el cadàver de Valle, una dona de 44 anys, enmig d’un bassal de sang i amb diferents punyalades en el cos. El Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), en arribar al lloc dels fets, només va poder certificar la mort d’ella, tal com informa ‘Las Provincias’. Al presumpte assassí se’l van endur a la comissaria, cap a les 19.15 alçaven el cadàver de la víctima, i entre una cosa i l’altra, arribava la mare dels dos en ser conscient de què havia passat.

 

Valle maltractava a sa mare des de feia temps

La mare dels afectats va ser atesa pels agents per a saber més coses del cas. Ella els va dir que feia temps que no vivia en la casa i, segons els veïns, era a causa de la violència que la víctima practicava contra sa mare i de les discussions contínues entre els fills. De fet, pareix ser que Valle tenia un problema psicològic que li causava un caràcter difícil, cosa que deteriorava molt la convivència familiar.

 

Segons un veí, la mare plorava perquè «el seu fill és més bo que ella», a pesar de què també sentia la mort de la filla. Un amic de la família insistia «el xicon estava fart, molt fart, de com sa germana tractava a sa mare», de fet, «hi havia hagut baralles en casa, fins i tot davant de la policia, però no pensàvem que poguera acabar d’esta manera». I és que es veu que en agost ja va ser detingut per una altra agressió a Valle. Ara bé, a pesar de tot, era Valle qui vivia en el pis del germà des de feia 10 anys, des que s’havia separat, ja que no treballava.

 

Un final trist per a uns fets que pareix que molta gent del barri coneixia. L’ama d’un local de menjar preparat de la rodalia també confirmava: «A mi, la dona m’ha dit més d’una volta que la seua filla li pegava. Ella ve molt per ací i ens contava que la filla li feia barbaritats. La pobra dona ha patit molt». I, a partir d’ara, una anciana mare ja no patirà per les agressions d’una filla, sinó per la pèrdua de dos fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.

Educació oferix un preacord sense recuperar el salari del professorat en vaga

La Conselleria d'Educació planteja un preacord amb rebaixa de ràtios, mesures d'inclusió i simplificació burocràtica, però sense recuperació del poder adquisitiu ni millores clares de plantilles.

València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four d’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la Final Four de l'Eurolliga després de véncer al Panathinaikos en el quint partit de quarts, i se suma a Baskonia, Barcelona, Unicaja i Reial Madrid en la llista de semifinalistes espanyols.

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.