Valle, assassinada pel germà, després d’anys de maltractes a sa mare en València

Ivan ha matat a la seua germana a ganivetades  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte a Ivan, un xic de 31 anys, que ha matat a sa germana –presumptament– amb una arma blanca en la Ciutat de València, segons han informat fonts de les forces de seguretat. I, per increïble que parega, informacions recents apunten al fet que ha sigut el final d’un calvari per a una mare que, a pesar de tot, plora desconsolada pels seus dos fills.

 

Una discussió a ganivetades

Els fets han passat cap a les 16.40 hores d’este dissabte en el número 29 de l’avinguda d’Ausiàs Marc. Pel que pareix, Valle o Maria del Valle (segons les fonts) va tirar en terra la televisió a on Ivan estava mirant el partit del València. A causa d’això, va començar una discussió entre els dos amb armes blanques. Segons informa ‘Levante’, ella el va amenaçar a ell amb un ganivet i ell va usar un ganivet de cuina per a apunyalar-la a ella fins a causar-li la mort. Després de matar-la, el presumpte homicida va tocar a Emergències per a informar «He mort a ma germana».

 

Poc després d’eixa telefonada al 112, la Policia Nacional es va presentar en la casa i va trobar el cadàver de Valle, una dona de 44 anys, enmig d’un bassal de sang i amb diferents punyalades en el cos. El Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), en arribar al lloc dels fets, només va poder certificar la mort d’ella, tal com informa ‘Las Provincias’. Al presumpte assassí se’l van endur a la comissaria, cap a les 19.15 alçaven el cadàver de la víctima, i entre una cosa i l’altra, arribava la mare dels dos en ser conscient de què havia passat.

 

Valle maltractava a sa mare des de feia temps

La mare dels afectats va ser atesa pels agents per a saber més coses del cas. Ella els va dir que feia temps que no vivia en la casa i, segons els veïns, era a causa de la violència que la víctima practicava contra sa mare i de les discussions contínues entre els fills. De fet, pareix ser que Valle tenia un problema psicològic que li causava un caràcter difícil, cosa que deteriorava molt la convivència familiar.

 

Segons un veí, la mare plorava perquè «el seu fill és més bo que ella», a pesar de què també sentia la mort de la filla. Un amic de la família insistia «el xicon estava fart, molt fart, de com sa germana tractava a sa mare», de fet, «hi havia hagut baralles en casa, fins i tot davant de la policia, però no pensàvem que poguera acabar d’esta manera». I és que es veu que en agost ja va ser detingut per una altra agressió a Valle. Ara bé, a pesar de tot, era Valle qui vivia en el pis del germà des de feia 10 anys, des que s’havia separat, ja que no treballava.

 

Un final trist per a uns fets que pareix que molta gent del barri coneixia. L’ama d’un local de menjar preparat de la rodalia també confirmava: «A mi, la dona m’ha dit més d’una volta que la seua filla li pegava. Ella ve molt per ací i ens contava que la filla li feia barbaritats. La pobra dona ha patit molt». I, a partir d’ara, una anciana mare ja no patirà per les agressions d’una filla, sinó per la pèrdua de dos fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.