Valle, assassinada pel germà, després d’anys de maltractes a sa mare en València

Ivan ha matat a la seua germana a ganivetades  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte a Ivan, un xic de 31 anys, que ha matat a sa germana –presumptament– amb una arma blanca en la Ciutat de València, segons han informat fonts de les forces de seguretat. I, per increïble que parega, informacions recents apunten al fet que ha sigut el final d’un calvari per a una mare que, a pesar de tot, plora desconsolada pels seus dos fills.

 

Una discussió a ganivetades

Els fets han passat cap a les 16.40 hores d’este dissabte en el número 29 de l’avinguda d’Ausiàs Marc. Pel que pareix, Valle o Maria del Valle (segons les fonts) va tirar en terra la televisió a on Ivan estava mirant el partit del València. A causa d’això, va començar una discussió entre els dos amb armes blanques. Segons informa ‘Levante’, ella el va amenaçar a ell amb un ganivet i ell va usar un ganivet de cuina per a apunyalar-la a ella fins a causar-li la mort. Després de matar-la, el presumpte homicida va tocar a Emergències per a informar «He mort a ma germana».

 

Poc després d’eixa telefonada al 112, la Policia Nacional es va presentar en la casa i va trobar el cadàver de Valle, una dona de 44 anys, enmig d’un bassal de sang i amb diferents punyalades en el cos. El Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), en arribar al lloc dels fets, només va poder certificar la mort d’ella, tal com informa ‘Las Provincias’. Al presumpte assassí se’l van endur a la comissaria, cap a les 19.15 alçaven el cadàver de la víctima, i entre una cosa i l’altra, arribava la mare dels dos en ser conscient de què havia passat.

 

Valle maltractava a sa mare des de feia temps

La mare dels afectats va ser atesa pels agents per a saber més coses del cas. Ella els va dir que feia temps que no vivia en la casa i, segons els veïns, era a causa de la violència que la víctima practicava contra sa mare i de les discussions contínues entre els fills. De fet, pareix ser que Valle tenia un problema psicològic que li causava un caràcter difícil, cosa que deteriorava molt la convivència familiar.

 

Segons un veí, la mare plorava perquè «el seu fill és més bo que ella», a pesar de què també sentia la mort de la filla. Un amic de la família insistia «el xicon estava fart, molt fart, de com sa germana tractava a sa mare», de fet, «hi havia hagut baralles en casa, fins i tot davant de la policia, però no pensàvem que poguera acabar d’esta manera». I és que es veu que en agost ja va ser detingut per una altra agressió a Valle. Ara bé, a pesar de tot, era Valle qui vivia en el pis del germà des de feia 10 anys, des que s’havia separat, ja que no treballava.

 

Un final trist per a uns fets que pareix que molta gent del barri coneixia. L’ama d’un local de menjar preparat de la rodalia també confirmava: «A mi, la dona m’ha dit més d’una volta que la seua filla li pegava. Ella ve molt per ací i ens contava que la filla li feia barbaritats. La pobra dona ha patit molt». I, a partir d’ara, una anciana mare ja no patirà per les agressions d’una filla, sinó per la pèrdua de dos fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.