Valle, assassinada pel germà, després d’anys de maltractes a sa mare en València

Ivan ha matat a la seua germana a ganivetades  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte a Ivan, un xic de 31 anys, que ha matat a sa germana –presumptament– amb una arma blanca en la Ciutat de València, segons han informat fonts de les forces de seguretat. I, per increïble que parega, informacions recents apunten al fet que ha sigut el final d’un calvari per a una mare que, a pesar de tot, plora desconsolada pels seus dos fills.

 

Una discussió a ganivetades

Els fets han passat cap a les 16.40 hores d’este dissabte en el número 29 de l’avinguda d’Ausiàs Marc. Pel que pareix, Valle o Maria del Valle (segons les fonts) va tirar en terra la televisió a on Ivan estava mirant el partit del València. A causa d’això, va començar una discussió entre els dos amb armes blanques. Segons informa ‘Levante’, ella el va amenaçar a ell amb un ganivet i ell va usar un ganivet de cuina per a apunyalar-la a ella fins a causar-li la mort. Després de matar-la, el presumpte homicida va tocar a Emergències per a informar «He mort a ma germana».

 

Poc després d’eixa telefonada al 112, la Policia Nacional es va presentar en la casa i va trobar el cadàver de Valle, una dona de 44 anys, enmig d’un bassal de sang i amb diferents punyalades en el cos. El Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), en arribar al lloc dels fets, només va poder certificar la mort d’ella, tal com informa ‘Las Provincias’. Al presumpte assassí se’l van endur a la comissaria, cap a les 19.15 alçaven el cadàver de la víctima, i entre una cosa i l’altra, arribava la mare dels dos en ser conscient de què havia passat.

 

Valle maltractava a sa mare des de feia temps

La mare dels afectats va ser atesa pels agents per a saber més coses del cas. Ella els va dir que feia temps que no vivia en la casa i, segons els veïns, era a causa de la violència que la víctima practicava contra sa mare i de les discussions contínues entre els fills. De fet, pareix ser que Valle tenia un problema psicològic que li causava un caràcter difícil, cosa que deteriorava molt la convivència familiar.

 

Segons un veí, la mare plorava perquè «el seu fill és més bo que ella», a pesar de què també sentia la mort de la filla. Un amic de la família insistia «el xicon estava fart, molt fart, de com sa germana tractava a sa mare», de fet, «hi havia hagut baralles en casa, fins i tot davant de la policia, però no pensàvem que poguera acabar d’esta manera». I és que es veu que en agost ja va ser detingut per una altra agressió a Valle. Ara bé, a pesar de tot, era Valle qui vivia en el pis del germà des de feia 10 anys, des que s’havia separat, ja que no treballava.

 

Un final trist per a uns fets que pareix que molta gent del barri coneixia. L’ama d’un local de menjar preparat de la rodalia també confirmava: «A mi, la dona m’ha dit més d’una volta que la seua filla li pegava. Ella ve molt per ací i ens contava que la filla li feia barbaritats. La pobra dona ha patit molt». I, a partir d’ara, una anciana mare ja no patirà per les agressions d’una filla, sinó per la pèrdua de dos fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.
FILMOTECA D'ESTIU