17.5 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Valle, assassinada pel germà, després d’anys de maltractes a sa mare en València

Ivan ha matat a la seua germana a ganivetades  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dissabte a Ivan, un xic de 31 anys, que ha matat a sa germana –presumptament– amb una arma blanca en la Ciutat de València, segons han informat fonts de les forces de seguretat. I, per increïble que parega, informacions recents apunten al fet que ha sigut el final d’un calvari per a una mare que, a pesar de tot, plora desconsolada pels seus dos fills.

 

Una discussió a ganivetades

Els fets han passat cap a les 16.40 hores d’este dissabte en el número 29 de l’avinguda d’Ausiàs Marc. Pel que pareix, Valle o Maria del Valle (segons les fonts) va tirar en terra la televisió a on Ivan estava mirant el partit del València. A causa d’això, va començar una discussió entre els dos amb armes blanques. Segons informa ‘Levante’, ella el va amenaçar a ell amb un ganivet i ell va usar un ganivet de cuina per a apunyalar-la a ella fins a causar-li la mort. Després de matar-la, el presumpte homicida va tocar a Emergències per a informar «He mort a ma germana».

 

Poc després d’eixa telefonada al 112, la Policia Nacional es va presentar en la casa i va trobar el cadàver de Valle, una dona de 44 anys, enmig d’un bassal de sang i amb diferents punyalades en el cos. El Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), en arribar al lloc dels fets, només va poder certificar la mort d’ella, tal com informa ‘Las Provincias’. Al presumpte assassí se’l van endur a la comissaria, cap a les 19.15 alçaven el cadàver de la víctima, i entre una cosa i l’altra, arribava la mare dels dos en ser conscient de què havia passat.

 

Valle maltractava a sa mare des de feia temps

La mare dels afectats va ser atesa pels agents per a saber més coses del cas. Ella els va dir que feia temps que no vivia en la casa i, segons els veïns, era a causa de la violència que la víctima practicava contra sa mare i de les discussions contínues entre els fills. De fet, pareix ser que Valle tenia un problema psicològic que li causava un caràcter difícil, cosa que deteriorava molt la convivència familiar.

 

Segons un veí, la mare plorava perquè «el seu fill és més bo que ella», a pesar de què també sentia la mort de la filla. Un amic de la família insistia «el xicon estava fart, molt fart, de com sa germana tractava a sa mare», de fet, «hi havia hagut baralles en casa, fins i tot davant de la policia, però no pensàvem que poguera acabar d’esta manera». I és que es veu que en agost ja va ser detingut per una altra agressió a Valle. Ara bé, a pesar de tot, era Valle qui vivia en el pis del germà des de feia 10 anys, des que s’havia separat, ja que no treballava.

 

Un final trist per a uns fets que pareix que molta gent del barri coneixia. L’ama d’un local de menjar preparat de la rodalia també confirmava: «A mi, la dona m’ha dit més d’una volta que la seua filla li pegava. Ella ve molt per ací i ens contava que la filla li feia barbaritats. La pobra dona ha patit molt». I, a partir d’ara, una anciana mare ja no patirà per les agressions d’una filla, sinó per la pèrdua de dos fills.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.