Rescaten a un home de morir ofegat en un barranc de Pedralba durant les intenses pluges

 

El Consorci Provincial de Bombers de València va rescatar anit a un home en perill de morir ofegat en un barranc de Pedralba (València) durant les intenses pluges caigudes a la província.

Pel que sembla, un matrimoni circulava per una carretera de Pedralba quan les intenses pluges els van bloquejar el vehicle sense poder continuar.

La dona va aconseguir eixir i donar avís als serveis d’emergència prop de les deu de la nit, però el marit va ser arrossegat pel corrent per la forta aigua que baixava pel barranc.

Ràpidament el Consorci Provincial de Bombers de València va establir un ampli dispositiu de recerca i rescat, amb bombers de L’Eliana, Paterna i Xiva i sergent de bombers de Paterna, així com una unitat de bombers forestals de Generalitat.

L’home va ser localitzat a una distància d’entre dos-cents i tres-cents metres d’on es trobava la seua esposa, agarrat a unes branques dins del barranc, amb evidents signes d’hipotèrmia, ferides, i trobant-se esgotat.

Els bombers del Consorci Provincial, equipats amb vestits de rescat aquàtic, es van introduir nadant en el barranc per a arribar al punt on es trobava l’home, i des d’allí, amb grans esforços, van aconseguir rescatar-lo i portar-lo a terra ferma.

Els efectius del Consorci van aconseguir salvar-li la vida en unes condicions molt complicades, enmig de l’aiguat que no deixava de caure i en situació d’escassa visibilitat.

Efectius de Guàrdia Civil i Policia Local van brindar suport des de terra i van ajudar els bombers a transportar a l’home en llitera niu fins que els serveis sanitaris es van fer càrrec del ferit. Els efectius del Consorci van finalitzar el seu servei prop de la una de la matinada.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.