Rescaten a un home de morir ofegat en un barranc de Pedralba durant les intenses pluges

 

El Consorci Provincial de Bombers de València va rescatar anit a un home en perill de morir ofegat en un barranc de Pedralba (València) durant les intenses pluges caigudes a la província.

Pel que sembla, un matrimoni circulava per una carretera de Pedralba quan les intenses pluges els van bloquejar el vehicle sense poder continuar.

La dona va aconseguir eixir i donar avís als serveis d’emergència prop de les deu de la nit, però el marit va ser arrossegat pel corrent per la forta aigua que baixava pel barranc.

Ràpidament el Consorci Provincial de Bombers de València va establir un ampli dispositiu de recerca i rescat, amb bombers de L’Eliana, Paterna i Xiva i sergent de bombers de Paterna, així com una unitat de bombers forestals de Generalitat.

L’home va ser localitzat a una distància d’entre dos-cents i tres-cents metres d’on es trobava la seua esposa, agarrat a unes branques dins del barranc, amb evidents signes d’hipotèrmia, ferides, i trobant-se esgotat.

Els bombers del Consorci Provincial, equipats amb vestits de rescat aquàtic, es van introduir nadant en el barranc per a arribar al punt on es trobava l’home, i des d’allí, amb grans esforços, van aconseguir rescatar-lo i portar-lo a terra ferma.

Els efectius del Consorci van aconseguir salvar-li la vida en unes condicions molt complicades, enmig de l’aiguat que no deixava de caure i en situació d’escassa visibilitat.

Efectius de Guàrdia Civil i Policia Local van brindar suport des de terra i van ajudar els bombers a transportar a l’home en llitera niu fins que els serveis sanitaris es van fer càrrec del ferit. Els efectius del Consorci van finalitzar el seu servei prop de la una de la matinada.

Últimes notícies

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.