Hui, 4 de novembre, un home ha patit un accident laboral en València al caure pel buit d'un ascensor en el qual estava treballant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) un treballador per causes que es desconeixen ha caigut pel buit de l'ascensor al voltant de les 12.20 hores d'este matí en una obra que s'estava realitzant en un edifici del carrer En Blanch de la capital. L'home ha caigut des d'una altura d'un quart pis, per la qual cosa ha hagut de ser atés pels sanitaris per policontusions. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han assistit l'home de 47 anys i posteriorment l'han traslladat a l'Hospital La Fe de València.
Últimes notícies
Esports
El València Basket busca obrir bretxa davant el Zalgiris per a afermar el Top-6
El València Basket rep al Zalgiris amb l'opció de distanciar-se en la pugna pel Top-6 i acostar-se a la passada directa a quarts. Un triomf també reforçaria el seu matalàs sobre la zona de play-in.
Cultura
València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros
L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.
Successos
Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...
El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.
Economia
La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump
La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.
Esports
L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’
El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.
Successos
El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis
El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.
Medi ambient
Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu
La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.
Esports
El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res
L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.



