Un home patix un accident laboral al caure pel buit d’un ascensor mentre treballava a València

Hui, 4 de novembre, un home ha patit un accident laboral en València al caure pel buit d'un ascensor en el qual estava treballant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) un treballador per causes que es desconeixen ha caigut pel buit de l'ascensor al voltant de les 12.20 hores d'este matí en una obra que s'estava realitzant en un edifici del carrer En Blanch de la capital. L'home ha caigut des d'una altura d'un quart pis, per la qual cosa ha hagut de ser atés pels sanitaris per policontusions. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una Unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que han assistit l'home de 47 anys i posteriorment l'han traslladat a l'Hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.
FILMOTECA D'ESTIU