16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Un home rep una ganivetada en el coll propinat per un altre en un bar de Manises

La Policia Local de Manises ha detingut esta vesprada a un home de 33 anys per pegar-li una ganivetada en el coll a un altre home, sembla que tot començà amb una discussió que no acabà gens bé en un bar de Manises. La identitat de l’agressor respon a les inicials J.F.O.H.

Cap a les 17.10 h ocorrien els fets en la plaça Rafael Atard de Manises. Després de rebre l’avís de l’apunyalament, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i un equip del SAMU.

Al lloc també s’han desplaçat amb urgència diverses patrulles de la Policia Local de Manises i de la Policia Nacional. Ha destacat l’actuació de dos policies locals resultant clau perquè la víctima no es dessagnés, ja que han tapat la ferida en el coll amb una tovallola fins que han arribat els sanitaris.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit després a l’home de 57 anys, que ha estat traslladat a l’Hospital de Manises en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA), segons han informat les mateixes fonts del CICU.

La cosa no acaba ahí, ja que després de l’apunyalament, l’agressor ha fugit a peu i poc després ha amenaçat a un jove que circulava amb un patinet perquè li portés a la seua casa. Ha sigut este xic el que ha telefonat al 112, i poc després, una patrulla de la Policia Local de Manises ha detingut al violent individu en els voltants del seu domicili. L’home es trobava en estat d’embriaguesa quan ha assestat la ganivetada a la víctima.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.