10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un home rep una ganivetada en el coll propinat per un altre en un bar de Manises

La Policia Local de Manises ha detingut esta vesprada a un home de 33 anys per pegar-li una ganivetada en el coll a un altre home, sembla que tot començà amb una discussió que no acabà gens bé en un bar de Manises. La identitat de l’agressor respon a les inicials J.F.O.H.

Cap a les 17.10 h ocorrien els fets en la plaça Rafael Atard de Manises. Després de rebre l’avís de l’apunyalament, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i un equip del SAMU.

Al lloc també s’han desplaçat amb urgència diverses patrulles de la Policia Local de Manises i de la Policia Nacional. Ha destacat l’actuació de dos policies locals resultant clau perquè la víctima no es dessagnés, ja que han tapat la ferida en el coll amb una tovallola fins que han arribat els sanitaris.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit després a l’home de 57 anys, que ha estat traslladat a l’Hospital de Manises en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA), segons han informat les mateixes fonts del CICU.

La cosa no acaba ahí, ja que després de l’apunyalament, l’agressor ha fugit a peu i poc després ha amenaçat a un jove que circulava amb un patinet perquè li portés a la seua casa. Ha sigut este xic el que ha telefonat al 112, i poc després, una patrulla de la Policia Local de Manises ha detingut al violent individu en els voltants del seu domicili. L’home es trobava en estat d’embriaguesa quan ha assestat la ganivetada a la víctima.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.