Un home rep una ganivetada en el coll propinat per un altre en un bar de Manises

La Policia Local de Manises ha detingut esta vesprada a un home de 33 anys per pegar-li una ganivetada en el coll a un altre home, sembla que tot començà amb una discussió que no acabà gens bé en un bar de Manises. La identitat de l’agressor respon a les inicials J.F.O.H.

Cap a les 17.10 h ocorrien els fets en la plaça Rafael Atard de Manises. Després de rebre l’avís de l’apunyalament, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i un equip del SAMU.

Al lloc també s’han desplaçat amb urgència diverses patrulles de la Policia Local de Manises i de la Policia Nacional. Ha destacat l’actuació de dos policies locals resultant clau perquè la víctima no es dessagnés, ja que han tapat la ferida en el coll amb una tovallola fins que han arribat els sanitaris.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit després a l’home de 57 anys, que ha estat traslladat a l’Hospital de Manises en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA), segons han informat les mateixes fonts del CICU.

La cosa no acaba ahí, ja que després de l’apunyalament, l’agressor ha fugit a peu i poc després ha amenaçat a un jove que circulava amb un patinet perquè li portés a la seua casa. Ha sigut este xic el que ha telefonat al 112, i poc després, una patrulla de la Policia Local de Manises ha detingut al violent individu en els voltants del seu domicili. L’home es trobava en estat d’embriaguesa quan ha assestat la ganivetada a la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.