Un home rep una ganivetada en el coll propinat per un altre en un bar de Manises

La Policia Local de Manises ha detingut esta vesprada a un home de 33 anys per pegar-li una ganivetada en el coll a un altre home, sembla que tot començà amb una discussió que no acabà gens bé en un bar de Manises. La identitat de l’agressor respon a les inicials J.F.O.H.

Cap a les 17.10 h ocorrien els fets en la plaça Rafael Atard de Manises. Després de rebre l’avís de l’apunyalament, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i un equip del SAMU.

Al lloc també s’han desplaçat amb urgència diverses patrulles de la Policia Local de Manises i de la Policia Nacional. Ha destacat l’actuació de dos policies locals resultant clau perquè la víctima no es dessagnés, ja que han tapat la ferida en el coll amb una tovallola fins que han arribat els sanitaris.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit després a l’home de 57 anys, que ha estat traslladat a l’Hospital de Manises en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA), segons han informat les mateixes fonts del CICU.

La cosa no acaba ahí, ja que després de l’apunyalament, l’agressor ha fugit a peu i poc després ha amenaçat a un jove que circulava amb un patinet perquè li portés a la seua casa. Ha sigut este xic el que ha telefonat al 112, i poc després, una patrulla de la Policia Local de Manises ha detingut al violent individu en els voltants del seu domicili. L’home es trobava en estat d’embriaguesa quan ha assestat la ganivetada a la víctima.

Últimes notícies

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.

El Valencia Basket busca igualar la final davant un Barça reforçat pel triomf al Roig Arena

El Valencia Basket afronta dissabte el segon partit de la final de la Lliga Endesa davant el Barça al Roig Arena després de perdre en la pròrroga per 112-113 i cedir el factor pista. L’equip de Pedro Martínez confia en la seua capacitat defensiva per frenar Laprovittola i Clyburn i forçar, com a mínim, un quart partit al Palau Blaugrana.

Els canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura arrancaran prompte, segons Aagesen

Sara Aagesen assegura que el procés per a canviar les regles d’explotació del transvasament Tajo-Segura s’iniciarà prompte i remarca que es farà amb participació dels agents implicats i criteris tècnics i científics.

Salomé Pradas admet al jutjat que és seua la nota manuscrita sobre la DANA

L’exconsellera de Justícia i Interior Salomé Pradas ha comparegut al jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA per a reconéixer que és seua la nota manuscrita amb instruccions per als avisos Es-Alert.

Luis Barcala tornarà a optar a l’alcaldia d’Alacant amb el suport de la direcció estatal del PP

Luis Barcala tornarà a ser el candidat del PP a l’alcaldia d’Alacant en les eleccions municipals de maig de 2027, segons ha avançat el secretari general del partit, Miguel Tellado, durant una visita a les Fogueres.