Un home rep una ganivetada en el coll propinat per un altre en un bar de Manises

La Policia Local de Manises ha detingut esta vesprada a un home de 33 anys per pegar-li una ganivetada en el coll a un altre home, sembla que tot començà amb una discussió que no acabà gens bé en un bar de Manises. La identitat de l’agressor respon a les inicials J.F.O.H.

Cap a les 17.10 h ocorrien els fets en la plaça Rafael Atard de Manises. Després de rebre l’avís de l’apunyalament, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat a un metge d’Atenció Primària i un equip del SAMU.

Al lloc també s’han desplaçat amb urgència diverses patrulles de la Policia Local de Manises i de la Policia Nacional. Ha destacat l’actuació de dos policies locals resultant clau perquè la víctima no es dessagnés, ja que han tapat la ferida en el coll amb una tovallola fins que han arribat els sanitaris.

L’equip mèdic del SAMU ha assistit després a l’home de 57 anys, que ha estat traslladat a l’Hospital de Manises en una ambulància de Suport Vital Avançat (SVA), segons han informat les mateixes fonts del CICU.

La cosa no acaba ahí, ja que després de l’apunyalament, l’agressor ha fugit a peu i poc després ha amenaçat a un jove que circulava amb un patinet perquè li portés a la seua casa. Ha sigut este xic el que ha telefonat al 112, i poc després, una patrulla de la Policia Local de Manises ha detingut al violent individu en els voltants del seu domicili. L’home es trobava en estat d’embriaguesa quan ha assestat la ganivetada a la víctima.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.