Un home rescatat en caure amb la furgoneta a les vies del tren en Orpesa

 

Este matí de dijous, cap a les 09.00 hores, una furgoneta ha tingut un accident de trànsit en caure a les vies del tren en la localitat d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en el que un home, del que es desconeix l’edat, ha acabat ferit.

 

Segons ha informat el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) a través del seu compte en Twitter, fins al lloc dels fets s’han mobilitzat la Policia Local d’Orpesa, diferents equips sanitaris i bombers del parc de la Plana Alta.

 

 

Una volta allí, els bombers han rescatat al conductor de la furgoneta. Ja fora del vehicle, els sanitaris han assistit a la víctima per ferides que es desconeixen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.