Un home ha resultat ferit en El Campello, a l'Alacantí en intentar pujar-se a la tanca del seu xalet i quedar enganxat del muscle. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' un home de 36 anys d'esta localitat es va enfilar a la tanca del seu xalet, ja que havia oblidat les claus però en intentar passar a l'altre costat va perdre l'equilibri i es va enganxar amb la punta de ferro de la tanca. Els fets van ocórrer al voltant de les 6.30 hores en un xalet adossat quan l'home es disposava a botar a l'altre costat. La part de dalt de la tanca, acabada en punta estratègicament per a dificultar l'entrada de possibles lladres, li va jugar una mala passada i es va quedar enganxat a l'altura del muscle dret tocant a terra sols de puntetes. Fins al lloc de l'incident van acudir Bombers del parc de Sant Vicent del Raspeig i personal sanitari de l'hospital de Sant Joan d'Alacant, que van decidir seccionar part de la tanca i traslladar la víctima amb el metall al cos a l'hospital per evitar hemorràgies i infeccions.
Últimes notícies
Esports
Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025
València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.
Esports
Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real
Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.
Política
Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat
Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.
Esports
Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real
L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.
Política
El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón
El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.
Esports
Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós
Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.
Política
Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón
Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.
Comunitat Valenciana
Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón
Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.



