10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un home s’enfila i resulta ferit en la tanca de sa casa al Campello

Un home ha resultat ferit en El Campello, a l'Alacantí en intentar pujar-se a la tanca del seu xalet i quedar enganxat del muscle. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' un home de 36 anys d'esta localitat es va enfilar a la tanca del seu xalet, ja que havia oblidat les claus però en intentar passar a l'altre costat va perdre l'equilibri i es va enganxar amb la punta de ferro de la tanca. Els fets van ocórrer al voltant de les 6.30 hores en un xalet adossat quan l'home es disposava a botar a l'altre costat. La part de dalt de la tanca, acabada en punta estratègicament per a dificultar l'entrada de possibles lladres, li va jugar una mala passada i es va quedar enganxat a l'altura del muscle dret tocant a terra sols de puntetes. Fins al lloc de l'incident van acudir Bombers del parc de Sant Vicent del Raspeig i personal sanitari de l'hospital de Sant Joan d'Alacant, que van decidir seccionar part de la tanca i traslladar la víctima amb el metall al cos a l'hospital per evitar hemorràgies i infeccions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.