Un home ha resultat ferit en El Campello, a l'Alacantí en intentar pujar-se a la tanca del seu xalet i quedar enganxat del muscle. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' un home de 36 anys d'esta localitat es va enfilar a la tanca del seu xalet, ja que havia oblidat les claus però en intentar passar a l'altre costat va perdre l'equilibri i es va enganxar amb la punta de ferro de la tanca. Els fets van ocórrer al voltant de les 6.30 hores en un xalet adossat quan l'home es disposava a botar a l'altre costat. La part de dalt de la tanca, acabada en punta estratègicament per a dificultar l'entrada de possibles lladres, li va jugar una mala passada i es va quedar enganxat a l'altura del muscle dret tocant a terra sols de puntetes. Fins al lloc de l'incident van acudir Bombers del parc de Sant Vicent del Raspeig i personal sanitari de l'hospital de Sant Joan d'Alacant, que van decidir seccionar part de la tanca i traslladar la víctima amb el metall al cos a l'hospital per evitar hemorràgies i infeccions.
Últimes notícies
Social
Creuen en or als servicis socials dels pobles afectats per la dana de 2024
El Ministeri de Drets Socials concedix la Cruz d’Or de l’Orde Civil de la Solidaritat Social als servicis socials dels ajuntaments afectats per la dana de 2024, en reconeixement a la seua faena durant l’emergència i la recuperació.
Política
El PSPV reclama que Bellver deixe Transparència després de confirmar-se la seua imputació per Azud
El PSPV-PSOE ha exigit a Juanfran Pérez Llorca que destituïsca Jorge Bellver com a director general de Transparència després que l’Audiència Provincial de València haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud. El PP assegura que aplicarà el que marquen els estatuts del partit.
Comunitat Valenciana
El ple de Les Corts del 17 de juny es concentrarà en un únic dia amb pressupostos, control a Pérez Llorca i informe de...
Les Corts han acordat concentrar en un únic dia el ple de la setmana que ve, amb el debat de les esmenes a la totalitat dels Pressupostos de 2026, la sessió de control a Juanfran Pérez Llorca i el dictamen de la comissió sobre la dana, enmig d’un fort enfrontament entre PP-Vox i l’oposició.
Política
El PP obri expedient a Jorge Bellver després de confirmar-se la seua imputació en el cas Azud
El PP ha obert un expedient informatiu a Jorge Bellver, director general de Transparència de la Generalitat, després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud.
Salut
Les persones amb diabetis rebran a casa els sensors per a controlar la glucosa
La Conselleria de Sanitat posa en marxa des d’este dimarts el model Home Delivery, que permet que unes 27.000 persones amb diabetis reben a casa els dispositius de monitoratge continu de glucosa i el material fungible.
Successos
Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid
Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco a Madrid en 2000.
Local
Prohibit fumar i vapear en la platja Racó de l’Albir de l’Alfàs del Pi
La platja Racó de l’Albir, a l’Alfàs del Pi, s’ha incorporat a la Xarxa de Platges sense Fum de la Comunitat Valenciana i des d’ara està prohibit fumar i vapear en tota la zona de bany, amb sancions de fins a 300 euros.
Successos
La família de Juan Navarro confia que l’ADN dels ossos aclarisca el cas 33 anys després
La família de Juan Navarro, desaparegut fa 33 anys a Dénia, espera que les proves d’ADN sobre els ossos trobats a la vivenda familiar confirmen la identitat i permeten avançar en la investigació.








