13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un home s’enfronta a una pena de huit anys de presó per haver violat a la propietària del pis que llogava a València

Un home acusat d'haver violat a la propietària del pis que llogava en València, ha negat els fets en el judici i ha assegurat que no sap explicar per què li va demanar perdó després dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV' l'home havia violat presumptament de la seua casera i després li va enviar un missatge a la víctima demanant-li perdó perquè portava «una copa de més». En canvi, ha negat en el judici celebrat en l'Audiència Provincial de València que fóra una violació, ja que segons ell, va arribar fins on ella va permetre. Malgrat això davant les preguntes de la Fiscalia i de l'acusació particular no va saber explicar els motius d'este missatge en el qual ell pràcticament confessa el que ha ocorregut.

En la seua defensa ell ha argumentat amb poca consistència que no va passar res però que «se sentia incòmode» i per això va enviar eixe missatge. Cal dir que això es va produir una vegada la propietària del pis i víctima li va demanar per telèfon que eixira de sa casa al dia següent (de que ocorreguera l'agressió). Els fets van ser jutjats la setmana passada i ocorregueren fa un any, en la nit del 14 i 15 de juny, quan la dona tenia llogada una casa a l'acusat. Tot va succeir quan aquella nit ella va trobar a l'inquilí fent-se el sopar i li va insistir per a que es baixaren a prendre alguna cosa. Al cap d'una estona ell la va fer sentir incòmoda dient-li que li agradava la seua olor i els seus pits, segons declaracions de la víctima, va demanar que tornaren a casa.

Una vegada en el domicili ell va entrar en l'habitació mentre ella es canviava i es va llençar sobre ella per a violar-la. L'acusat va al·legar que ja que en casa estaven els dos fills d'ella, podria haver demanat ajuda. No obstant, ella va dir que no va cridat perquè si el seu fill entrava podria haver fet una bogeria. Quan va acabar el malson ella se'n va anar al bany a dutxar-se perquè, segons va dir, se sentia bruta i no parava de plorar. Com a conseqüència la dona sofrix des d'aleshores un trastorn d'estrés posttraumàtic i importants desajustos adaptatius.

  

 

No va haver cap consentiment 

Com sol ocórrer en estes ocasions la víctima es va sentir avergonyida del que va ocórrer i quan ho va explicar a la seua cunyada, li va demanar que no li ho contara a ningú per vergonya i que per això no volia denunciar. Este pensament de culpabilització de la víctima sol retardar la denúncia per les possibles conseqüències i la por que tenen les víctimes de la reacció del seu entorn. L'acusat admet que ella li va dir clarament que no volia i ell va tornar a insistir, posant-se damunt d'ella, ja que «donava per suposat que anava a tindre sexe eixa mateixa nit». L'agressor es podria enfrontar ara a una pena de huit anys de presó.

Últimes notícies

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.