Un home s’enfronta a una pena de huit anys de presó per haver violat a la propietària del pis que llogava a València

Un home acusat d'haver violat a la propietària del pis que llogava en València, ha negat els fets en el judici i ha assegurat que no sap explicar per què li va demanar perdó després dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV' l'home havia violat presumptament de la seua casera i després li va enviar un missatge a la víctima demanant-li perdó perquè portava «una copa de més». En canvi, ha negat en el judici celebrat en l'Audiència Provincial de València que fóra una violació, ja que segons ell, va arribar fins on ella va permetre. Malgrat això davant les preguntes de la Fiscalia i de l'acusació particular no va saber explicar els motius d'este missatge en el qual ell pràcticament confessa el que ha ocorregut.

En la seua defensa ell ha argumentat amb poca consistència que no va passar res però que «se sentia incòmode» i per això va enviar eixe missatge. Cal dir que això es va produir una vegada la propietària del pis i víctima li va demanar per telèfon que eixira de sa casa al dia següent (de que ocorreguera l'agressió). Els fets van ser jutjats la setmana passada i ocorregueren fa un any, en la nit del 14 i 15 de juny, quan la dona tenia llogada una casa a l'acusat. Tot va succeir quan aquella nit ella va trobar a l'inquilí fent-se el sopar i li va insistir per a que es baixaren a prendre alguna cosa. Al cap d'una estona ell la va fer sentir incòmoda dient-li que li agradava la seua olor i els seus pits, segons declaracions de la víctima, va demanar que tornaren a casa.

Una vegada en el domicili ell va entrar en l'habitació mentre ella es canviava i es va llençar sobre ella per a violar-la. L'acusat va al·legar que ja que en casa estaven els dos fills d'ella, podria haver demanat ajuda. No obstant, ella va dir que no va cridat perquè si el seu fill entrava podria haver fet una bogeria. Quan va acabar el malson ella se'n va anar al bany a dutxar-se perquè, segons va dir, se sentia bruta i no parava de plorar. Com a conseqüència la dona sofrix des d'aleshores un trastorn d'estrés posttraumàtic i importants desajustos adaptatius.

  

 

No va haver cap consentiment 

Com sol ocórrer en estes ocasions la víctima es va sentir avergonyida del que va ocórrer i quan ho va explicar a la seua cunyada, li va demanar que no li ho contara a ningú per vergonya i que per això no volia denunciar. Este pensament de culpabilització de la víctima sol retardar la denúncia per les possibles conseqüències i la por que tenen les víctimes de la reacció del seu entorn. L'acusat admet que ella li va dir clarament que no volia i ell va tornar a insistir, posant-se damunt d'ella, ja que «donava per suposat que anava a tindre sexe eixa mateixa nit». L'agressor es podria enfrontar ara a una pena de huit anys de presó.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.