Un home s’enfronta a una pena de huit anys de presó per haver violat a la propietària del pis que llogava a València

Un home acusat d'haver violat a la propietària del pis que llogava en València, ha negat els fets en el judici i ha assegurat que no sap explicar per què li va demanar perdó després dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV' l'home havia violat presumptament de la seua casera i després li va enviar un missatge a la víctima demanant-li perdó perquè portava «una copa de més». En canvi, ha negat en el judici celebrat en l'Audiència Provincial de València que fóra una violació, ja que segons ell, va arribar fins on ella va permetre. Malgrat això davant les preguntes de la Fiscalia i de l'acusació particular no va saber explicar els motius d'este missatge en el qual ell pràcticament confessa el que ha ocorregut.

En la seua defensa ell ha argumentat amb poca consistència que no va passar res però que «se sentia incòmode» i per això va enviar eixe missatge. Cal dir que això es va produir una vegada la propietària del pis i víctima li va demanar per telèfon que eixira de sa casa al dia següent (de que ocorreguera l'agressió). Els fets van ser jutjats la setmana passada i ocorregueren fa un any, en la nit del 14 i 15 de juny, quan la dona tenia llogada una casa a l'acusat. Tot va succeir quan aquella nit ella va trobar a l'inquilí fent-se el sopar i li va insistir per a que es baixaren a prendre alguna cosa. Al cap d'una estona ell la va fer sentir incòmoda dient-li que li agradava la seua olor i els seus pits, segons declaracions de la víctima, va demanar que tornaren a casa.

Una vegada en el domicili ell va entrar en l'habitació mentre ella es canviava i es va llençar sobre ella per a violar-la. L'acusat va al·legar que ja que en casa estaven els dos fills d'ella, podria haver demanat ajuda. No obstant, ella va dir que no va cridat perquè si el seu fill entrava podria haver fet una bogeria. Quan va acabar el malson ella se'n va anar al bany a dutxar-se perquè, segons va dir, se sentia bruta i no parava de plorar. Com a conseqüència la dona sofrix des d'aleshores un trastorn d'estrés posttraumàtic i importants desajustos adaptatius.

  

 

No va haver cap consentiment 

Com sol ocórrer en estes ocasions la víctima es va sentir avergonyida del que va ocórrer i quan ho va explicar a la seua cunyada, li va demanar que no li ho contara a ningú per vergonya i que per això no volia denunciar. Este pensament de culpabilització de la víctima sol retardar la denúncia per les possibles conseqüències i la por que tenen les víctimes de la reacció del seu entorn. L'acusat admet que ella li va dir clarament que no volia i ell va tornar a insistir, posant-se damunt d'ella, ja que «donava per suposat que anava a tindre sexe eixa mateixa nit». L'agressor es podria enfrontar ara a una pena de huit anys de presó.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.