28.6 C
València
Dimecres, 11 juny, 2025

Un home s’enfronta a una pena de huit anys de presó per haver violat a la propietària del pis que llogava a València

Un home acusat d'haver violat a la propietària del pis que llogava en València, ha negat els fets en el judici i ha assegurat que no sap explicar per què li va demanar perdó després dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV' l'home havia violat presumptament de la seua casera i després li va enviar un missatge a la víctima demanant-li perdó perquè portava «una copa de més». En canvi, ha negat en el judici celebrat en l'Audiència Provincial de València que fóra una violació, ja que segons ell, va arribar fins on ella va permetre. Malgrat això davant les preguntes de la Fiscalia i de l'acusació particular no va saber explicar els motius d'este missatge en el qual ell pràcticament confessa el que ha ocorregut.

En la seua defensa ell ha argumentat amb poca consistència que no va passar res però que «se sentia incòmode» i per això va enviar eixe missatge. Cal dir que això es va produir una vegada la propietària del pis i víctima li va demanar per telèfon que eixira de sa casa al dia següent (de que ocorreguera l'agressió). Els fets van ser jutjats la setmana passada i ocorregueren fa un any, en la nit del 14 i 15 de juny, quan la dona tenia llogada una casa a l'acusat. Tot va succeir quan aquella nit ella va trobar a l'inquilí fent-se el sopar i li va insistir per a que es baixaren a prendre alguna cosa. Al cap d'una estona ell la va fer sentir incòmoda dient-li que li agradava la seua olor i els seus pits, segons declaracions de la víctima, va demanar que tornaren a casa.

- Advertisement -Telegram València Diari

Una vegada en el domicili ell va entrar en l'habitació mentre ella es canviava i es va llençar sobre ella per a violar-la. L'acusat va al·legar que ja que en casa estaven els dos fills d'ella, podria haver demanat ajuda. No obstant, ella va dir que no va cridat perquè si el seu fill entrava podria haver fet una bogeria. Quan va acabar el malson ella se'n va anar al bany a dutxar-se perquè, segons va dir, se sentia bruta i no parava de plorar. Com a conseqüència la dona sofrix des d'aleshores un trastorn d'estrés posttraumàtic i importants desajustos adaptatius.

  

 

No va haver cap consentiment 

Com sol ocórrer en estes ocasions la víctima es va sentir avergonyida del que va ocórrer i quan ho va explicar a la seua cunyada, li va demanar que no li ho contara a ningú per vergonya i que per això no volia denunciar. Este pensament de culpabilització de la víctima sol retardar la denúncia per les possibles conseqüències i la por que tenen les víctimes de la reacció del seu entorn. L'acusat admet que ella li va dir clarament que no volia i ell va tornar a insistir, posant-se damunt d'ella, ja que «donava per suposat que anava a tindre sexe eixa mateixa nit». L'agressor es podria enfrontar ara a una pena de huit anys de presó.

Últimes notícies

Santiago Posteguillo anuncia ‘Els tres mons’, el tercer lliurament de la seua saga sobre Juli Cèsar

Santiago Posteguillo llançarà el 21 d'octubre 'Els tres mons', tercera part de la seua exitosa saga sobre Juli Cèsar, centrada en la conquesta de la Gàl·lia i l'ascens militar del líder romà.

Pilar Bernabé defén al fiscal general i critica la constant pressió del PP sobre la justícia

Pilar Bernabé, delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, expressa el seu suport al fiscal general Álvaro García Ortiz i critica la pressió constant que el Partit Popular exercix sobre la justícia espanyola.

Mor un gos després de quedar atrapat amb un altre en un cotxe a ple sol a Montanejos

Un gos va morir i un altre va ser salvat després de ser trobats tancats en un cotxe exposat al sol a Montanejos. La Guàrdia Civil investiga un possible cas de maltractament animal.

El Senat aprova reforma del seu reglament seguint proposta del PP i rebutja l’ús generalitzat de llengües cooficials

El Senat inicia reforma del seu reglament sol amb la proposta del PP, rebutjant permetre l'ús generalitzat de llengües cooficials en debats legislatius.

València Basket busca consolidar avantatge davant Tenerife en semifinals de la Lliga Endesa

València Basket, després de guanyar el primer partit davant Tenerife, intentarà este dijous sumar una segona victòria que pose a l'equip canari a la vora de l'eliminació en les semifinals de la Lliga Endesa.

L’Alcora proposa multa de 51.000 euros per maltractament i abandó de més de 40 gossos, amb 8 cadells morts

L'Ajuntament de L'Alcora inicia expedient per maltractament molt greu després de trobar més de 40 gossos en condicions insalubres, amb 8 cadells morts i diversos animals amb lesions greus.

Detingut un turista de 23 anys per sostraure estalactites en Els Coves de Sant Josep

Un turista moldau de 23 anys va ser detingut en Els Coves de Sant Josep, Castelló, per intentar arrancar dos estalactites durant una visita guiada a l'emblemàtic riu subterrani.

Mor una dona després d’atac amb arma blanca a Villena i detenen a quatre persones

Una dona de 42 anys va morir a Villena després de ser atacada amb arma blanca. Quatre persones de nacionalitat búlgara van ser detingudes, inclòs el presumpte autor.