Un home simula un robatori per a lucrar-se d’una entitat asseguradora a Oliva

Moment de la detenció

Moment de la detenció | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Oliva, a la Safor, per presumptament haver fingit un delicte i haver estafat dos entitats asseguradores. L’home, de 39 anys, i de nacionalitat espanyola va dur a terme una estafa i va simular un delicte per a aconseguir lucrar-se de les dos entitats. L’arrest s’ha dut a terme en el marc de l’operació ‘Cabut’, desenvolupada per la Guàrdia Civil d’Oliva, que després de les perquisicions ha permés identificar l’autor dels fets. 

L’afectat va interposar una denúncia a principis d’any, manifestant ser víctima d’un delicte de robatori amb violència pel procediment del tiró, on li van sostraure diversos objectes de valor, ulleres de sol, clar de vehicles, documentació, targetes de crèdit/dèbit i una gran quantitat de diners. Els agents abans d’iniciar la fase d’investigació judicial van advertir documentalment per segona volta al denunciant de les obligacions que podia vore’s implicat en cas de simular ser víctima d’un delicte sabent de la seua falsedat, però, malgrat això el denunciant va ratificar la totalitat de la seua denúncia.

Posteriorment, després de les gestions realitzades i de les pistes obtingudes pels agents especialitzats en l’operatiu, es va poder demostrar l’autoria d’estos fets il·lícits i que la persona realitzava estafes per al propi benefici. Les dades es van esclarir després d’un temps d’investigació i van concloure que el denunciant havia mentit, la qual cosa va propiciar la seua detenció. En el moment de l’arrest, va reconéixer que tot havia sigut una invenció d’un amic ser, qui li va dir que en lloc de denunciar una pèrdua, denunciara un robatori, ja que açò sí estava cobert pel segur i que també afegira que li havien furtat diners que en realitat no portava. Per tant, la Guàrdia Civil recorda que simular este tipus de fets per a lucrar-se pot ser constitutiu d’una infracció penal. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandia. 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.