Detenen a dos hòmens en Xàtiva per robar i estafar a un familiar mentres es trobava ingressat per Covid-19

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), a dos hòmens, de 35 i 43 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors dels delictes de furt i estafa, després de pel que pareix, sostraure-li a un familiar que estava ingressat a l’hospital per Covid-19, quatre cartilles bancàries de la seua casa i fer transferències i reintegraments per un valor de 27.300 euros.

 

Segons han explicat fonts policials, els detinguts també van demanar un préstec per valor de 21.000 euros, que va anul·lar l’entitat. Un d’ells també es va apropiar d’un vehicle de la víctima que l’usava com si fora seu.

 

La policia va iniciar una investigació a mitjan desembre, en tindre coneixement que una persona que es trobava ingressada per coronavirus des de principis d’octubre, podria estar sent víctima d’una estafa per part d’un familiar

 

Robatori de quatre llibretes bancàries

Durant les investigacions els agents van descobrir que, pel que pareix, un familiar de la víctima va accedir al domicili, ja que la seua germana posseïa claus del mateix per a fer-se càrrec de la mare d’este, i pel que pareix havia aprofitat per a robar-li quatre llibretes bancàries de dos entitats diferents, amb les que hauria efectuat 10 reintegraments de diners en caixers per un valor total de 5.500 euros, durant el mes de novembre.

 

Així mateix també van esbrinar que s’havien fet dos transferències bancàries: una de 6.000 euros i una altra de 9.800 euros que el titular no va dur a terme, i sol·licitat un préstec per un import de 21.000 euros que l’entitat va cancel·lar.

 

Dos familiars de la víctima, els autors dels fets

A conseqüència de les investigacions es va descobrir que les transaccions haurien sigut fetes per dos familiars de la víctima, i que a demés un d’ells havia usat un vehicle de la seua propietat amb el que havia circulat, arribant-li al propietari una notificació de denúncia per estacionar fora d’horari permès el dia 30 de novembre, data en la que es trobava ingressat en l’UCI.

 

Finalment i després de diferents gestions, els agents van localitzar als sospitosos que van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte d’estafa i a altra un d’ells com a presumpte autor d’un delicte de furt. Ara, els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.