Detenen a dos hòmens en Xàtiva per robar i estafar a un familiar mentres es trobava ingressat per Covid-19

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), a dos hòmens, de 35 i 43 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors dels delictes de furt i estafa, després de pel que pareix, sostraure-li a un familiar que estava ingressat a l’hospital per Covid-19, quatre cartilles bancàries de la seua casa i fer transferències i reintegraments per un valor de 27.300 euros.

 

Segons han explicat fonts policials, els detinguts també van demanar un préstec per valor de 21.000 euros, que va anul·lar l’entitat. Un d’ells també es va apropiar d’un vehicle de la víctima que l’usava com si fora seu.

 

La policia va iniciar una investigació a mitjan desembre, en tindre coneixement que una persona que es trobava ingressada per coronavirus des de principis d’octubre, podria estar sent víctima d’una estafa per part d’un familiar

 

Robatori de quatre llibretes bancàries

Durant les investigacions els agents van descobrir que, pel que pareix, un familiar de la víctima va accedir al domicili, ja que la seua germana posseïa claus del mateix per a fer-se càrrec de la mare d’este, i pel que pareix havia aprofitat per a robar-li quatre llibretes bancàries de dos entitats diferents, amb les que hauria efectuat 10 reintegraments de diners en caixers per un valor total de 5.500 euros, durant el mes de novembre.

 

Així mateix també van esbrinar que s’havien fet dos transferències bancàries: una de 6.000 euros i una altra de 9.800 euros que el titular no va dur a terme, i sol·licitat un préstec per un import de 21.000 euros que l’entitat va cancel·lar.

 

Dos familiars de la víctima, els autors dels fets

A conseqüència de les investigacions es va descobrir que les transaccions haurien sigut fetes per dos familiars de la víctima, i que a demés un d’ells havia usat un vehicle de la seua propietat amb el que havia circulat, arribant-li al propietari una notificació de denúncia per estacionar fora d’horari permès el dia 30 de novembre, data en la que es trobava ingressat en l’UCI.

 

Finalment i després de diferents gestions, els agents van localitzar als sospitosos que van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte d’estafa i a altra un d’ells com a presumpte autor d’un delicte de furt. Ara, els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.