Dos hòmens segrestats en una casa de camp de Nàquera

 

Dos hòmens de nacionalitat albanesa han estat segrestats durant quatre dies en una casa de camp de Nàquera, en la comarca del Camp del Túria (València). Estaven encadenats, tancats en zulos i dormint en matalassos en terra. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este dissabte un dels dos segrestats va conseguir escapar i va demanar ajuda a un veí d’una urbanització pròxima al lloc dels fets. 

 

La víctima va ser traslladada al centre de salut del municipi, ja que presentava algunes ferides de la cadena que portava en el turmell i de les pallisses que li havia donat el segrestador. 

 

La segona víctima

A demés, l’home va alertar de què una altra persona estava segrestada en el mateix lloc i en les mateixes condicions. D’esta forma, sis guàrdies civils i dos policies locals es dirigiren a la casa de camp per a alliberar a la segona víctima, que també va ser traslladada al centre de salut. 

 

Segons confirmen les primeres investigacions, un grup organitzat de traficants de marihuana va segrestar a estos dos hòmens per un ajust de comptes. Pel que pareix, les dos víctimes havien furtat gran quantitat de droga en la mateixa casa de camp a on havien sigut segrestats.

 

De moment, després de registrar el lloc, no s’ha pogut descobrir el o els responsables dels fets.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.