Dos hòmens segrestats en una casa de camp de Nàquera

 

Dos hòmens de nacionalitat albanesa han estat segrestats durant quatre dies en una casa de camp de Nàquera, en la comarca del Camp del Túria (València). Estaven encadenats, tancats en zulos i dormint en matalassos en terra. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este dissabte un dels dos segrestats va conseguir escapar i va demanar ajuda a un veí d’una urbanització pròxima al lloc dels fets. 

 

La víctima va ser traslladada al centre de salut del municipi, ja que presentava algunes ferides de la cadena que portava en el turmell i de les pallisses que li havia donat el segrestador. 

 

La segona víctima

A demés, l’home va alertar de què una altra persona estava segrestada en el mateix lloc i en les mateixes condicions. D’esta forma, sis guàrdies civils i dos policies locals es dirigiren a la casa de camp per a alliberar a la segona víctima, que també va ser traslladada al centre de salut. 

 

Segons confirmen les primeres investigacions, un grup organitzat de traficants de marihuana va segrestar a estos dos hòmens per un ajust de comptes. Pel que pareix, les dos víctimes havien furtat gran quantitat de droga en la mateixa casa de camp a on havien sigut segrestats.

 

De moment, després de registrar el lloc, no s’ha pogut descobrir el o els responsables dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.