Dos hòmens segrestats en una casa de camp de Nàquera

 

Dos hòmens de nacionalitat albanesa han estat segrestats durant quatre dies en una casa de camp de Nàquera, en la comarca del Camp del Túria (València). Estaven encadenats, tancats en zulos i dormint en matalassos en terra. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este dissabte un dels dos segrestats va conseguir escapar i va demanar ajuda a un veí d’una urbanització pròxima al lloc dels fets. 

 

La víctima va ser traslladada al centre de salut del municipi, ja que presentava algunes ferides de la cadena que portava en el turmell i de les pallisses que li havia donat el segrestador. 

 

La segona víctima

A demés, l’home va alertar de què una altra persona estava segrestada en el mateix lloc i en les mateixes condicions. D’esta forma, sis guàrdies civils i dos policies locals es dirigiren a la casa de camp per a alliberar a la segona víctima, que també va ser traslladada al centre de salut. 

 

Segons confirmen les primeres investigacions, un grup organitzat de traficants de marihuana va segrestar a estos dos hòmens per un ajust de comptes. Pel que pareix, les dos víctimes havien furtat gran quantitat de droga en la mateixa casa de camp a on havien sigut segrestats.

 

De moment, després de registrar el lloc, no s’ha pogut descobrir el o els responsables dels fets.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.