23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Dos hòmens segrestats en una casa de camp de Nàquera

 

Dos hòmens de nacionalitat albanesa han estat segrestats durant quatre dies en una casa de camp de Nàquera, en la comarca del Camp del Túria (València). Estaven encadenats, tancats en zulos i dormint en matalassos en terra. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este dissabte un dels dos segrestats va conseguir escapar i va demanar ajuda a un veí d’una urbanització pròxima al lloc dels fets. 

 

La víctima va ser traslladada al centre de salut del municipi, ja que presentava algunes ferides de la cadena que portava en el turmell i de les pallisses que li havia donat el segrestador. 

 

La segona víctima

A demés, l’home va alertar de què una altra persona estava segrestada en el mateix lloc i en les mateixes condicions. D’esta forma, sis guàrdies civils i dos policies locals es dirigiren a la casa de camp per a alliberar a la segona víctima, que també va ser traslladada al centre de salut. 

 

Segons confirmen les primeres investigacions, un grup organitzat de traficants de marihuana va segrestar a estos dos hòmens per un ajust de comptes. Pel que pareix, les dos víctimes havien furtat gran quantitat de droga en la mateixa casa de camp a on havien sigut segrestats.

 

De moment, després de registrar el lloc, no s’ha pogut descobrir el o els responsables dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

Més de 6.000 agents i un operatiu coordinat entre Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local asseguraran les Falles 2026. Hi haurà mesurades per a evitar aglomeracions i reforçar el control de pirotècnia, trànsit i patrimoni.

Les comunitats rebutgen per tercera vegada declarar l’anguila en perill d’extinció

Les comunitats autònomes han rebutjat per tercera vegada la proposta del Miteco per a catalogar l'anguila com a espècie en perill d'extinció i han acordat crear un grup de treball. El ministeri defén que l'espècie patix un declivi acusat i part de les regions supedita la seua postura a informació addicional.

La defensa de Pradas urgix al CGPJ a resoldre la seua queixa per la instrucció de la dana

La defensa de la exconsellera demana al CGPJ que accelere i resolga les queixes contra la jutgessa de Catarroja per falta d'imparcialitat en la causa de la dana. Al·lega una 'tesi de culpabilitat prematura', retards i resolucions desproporcionades.

La jutgessa de la dana demana al xofer de Mazón la factura del telèfon del 29-O

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29-O ha requerit al conductor de Mazón la factura del mòbil per a acreditar una trucada i amplia testimonis.

La Comunitat Valenciana registra un 7% de trams de carreteres de risc alt

La Comunitat Valenciana concentra un 7% de trams amb risc alt o molt alt, per davall de la mitjana estatal del 11,8% i només per darrere de Madrid. L'informe EuroRAP constata un augment dels trams perillosos i major risc en carreteres convencionals.

Bernabé acusa a Feijóo d’adoptar l’ideari ultra i alerta sobre la igualtat

Bernabé ha acusat a Feijóo d'adoptar l'ideari de la ultradreta després de les paraules de María Guardiola sobre un feminisme de Vox i ha advertit de riscos per a les lleis d'igualtat.

Xúquer i Segura disparen les seues reserves després de les pluges i queden per damunt de la seua mitjana decennal

Les conques del Xúquer i del Segura han sumat 130 i 71 hm³ en l'última setmana i depassen la seua mitjana decennal. Espanya aconseguix 46.229 hm³, el 82,5%, màxim en 12 anys.