Dos hòmens segrestats en una casa de camp de Nàquera

 

Dos hòmens de nacionalitat albanesa han estat segrestats durant quatre dies en una casa de camp de Nàquera, en la comarca del Camp del Túria (València). Estaven encadenats, tancats en zulos i dormint en matalassos en terra. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este dissabte un dels dos segrestats va conseguir escapar i va demanar ajuda a un veí d’una urbanització pròxima al lloc dels fets. 

 

La víctima va ser traslladada al centre de salut del municipi, ja que presentava algunes ferides de la cadena que portava en el turmell i de les pallisses que li havia donat el segrestador. 

 

La segona víctima

A demés, l’home va alertar de què una altra persona estava segrestada en el mateix lloc i en les mateixes condicions. D’esta forma, sis guàrdies civils i dos policies locals es dirigiren a la casa de camp per a alliberar a la segona víctima, que també va ser traslladada al centre de salut. 

 

Segons confirmen les primeres investigacions, un grup organitzat de traficants de marihuana va segrestar a estos dos hòmens per un ajust de comptes. Pel que pareix, les dos víctimes havien furtat gran quantitat de droga en la mateixa casa de camp a on havien sigut segrestats.

 

De moment, després de registrar el lloc, no s’ha pogut descobrir el o els responsables dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.