Huit persones detingudes, entre elles 2 menors, per barallar-se amb navalles en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en València esta matinada de dilluns a huit persones d’entre 16 i 30 anys, com a presumptes autores d’un delicte de renyina tumultuària. En la baralla s’han intervingut dos ganivets amb fulla d’11, 5 i 12 cm de longitud i diferents botelles de vidre, que van servir per a amenaçar-se […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València esta matinada de dilluns a huit persones d’entre 16 i 30 anys, com a presumptes autores d’un delicte de renyina tumultuària. En la baralla s’han intervingut dos ganivets amb fulla d’11, 5 i 12 cm de longitud i diferents botelles de vidre, que van servir per a amenaçar-se entre si.

 

Els fets han passat cap a les 03.15 hores de la matinada en un parc pròxim a l’avinguda de l’Equador de València, quan els policies que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, van vore com dos grups estaven agredint–se. Els agents en vore la perillositat dels mitjans emprats, entre ells armes blanques i botelles de vidre, van demanar suport a altres dotacions que van acudir al lloc. La baralla es va saldar amb un ferit que va ser traslladat a l’Hospital la Fe. 

 

En este context, l’indicatiu que es va acostar al parc va baixar del cotxe policial i encara que en un primer moment els ara detinguts no van deposar la seua actitud a les indicacions dels policies, finalment van arribar a controlar la situació situant a estes persones en el terra.

 

Segons es desprén de les investigacions, la disputa es va desencadenar quan una de les xiques va amenaçar amb una botella de cristall a un home per a robar-li un patinet elèctric. Immediatament després, la xica va fugir del lloc dels fets, sent detinguda als voltants com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i participació en renyina tumultuària. Entre els detinguts hi havia dos xiques menors, de 16 i 17 anys, qui una d’elles va ser entregada als seus pares i l’altra a un centre de menors. La resta, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.
 

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.