17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Huit persones detingudes, entre elles 2 menors, per barallar-se amb navalles en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València esta matinada de dilluns a huit persones d’entre 16 i 30 anys, com a presumptes autores d’un delicte de renyina tumultuària. En la baralla s’han intervingut dos ganivets amb fulla d’11, 5 i 12 cm de longitud i diferents botelles de vidre, que van servir per a amenaçar-se entre si.

 

Els fets han passat cap a les 03.15 hores de la matinada en un parc pròxim a l’avinguda de l’Equador de València, quan els policies que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, van vore com dos grups estaven agredintse. Els agents en vore la perillositat dels mitjans emprats, entre ells armes blanques i botelles de vidre, van demanar suport a altres dotacions que van acudir al lloc. La baralla es va saldar amb un ferit que va ser traslladat a l’Hospital la Fe

 

En este context, l’indicatiu que es va acostar al parc va baixar del cotxe policial i encara que en un primer moment els ara detinguts no van deposar la seua actitud a les indicacions dels policies, finalment van arribar a controlar la situació situant a estes persones en el terra.

 

Segons es desprén de les investigacions, la disputa es va desencadenar quan una de les xiques va amenaçar amb una botella de cristall a un home per a robar-li un patinet elèctric. Immediatament després, la xica va fugir del lloc dels fets, sent detinguda als voltants com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i participació en renyina tumultuària. Entre els detinguts hi havia dos xiques menors, de 16 i 17 anys, qui una d’elles va ser entregada als seus pares i l’altra a un centre de menors. La resta, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.
 

Últimes notícies

Sagunt encara 2026 com a any clau i reclama avanços en vivenda, transport i educació

L'alcalde ha situat 2026 com un any clau: l'expansió industrial seguix el seu curs, però demana avanços reals en vivenda, transport, sanitat i educació. Després d'un 2025 de creixement i consolidació, el Consistori lliga desenrotllament econòmic i reforç de servicis.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.