Huit persones detingudes, entre elles 2 menors, per barallar-se amb navalles en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València esta matinada de dilluns a huit persones d’entre 16 i 30 anys, com a presumptes autores d’un delicte de renyina tumultuària. En la baralla s’han intervingut dos ganivets amb fulla d’11, 5 i 12 cm de longitud i diferents botelles de vidre, que van servir per a amenaçar-se entre si.

 

Els fets han passat cap a les 03.15 hores de la matinada en un parc pròxim a l’avinguda de l’Equador de València, quan els policies que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, van vore com dos grups estaven agredintse. Els agents en vore la perillositat dels mitjans emprats, entre ells armes blanques i botelles de vidre, van demanar suport a altres dotacions que van acudir al lloc. La baralla es va saldar amb un ferit que va ser traslladat a l’Hospital la Fe

 

En este context, l’indicatiu que es va acostar al parc va baixar del cotxe policial i encara que en un primer moment els ara detinguts no van deposar la seua actitud a les indicacions dels policies, finalment van arribar a controlar la situació situant a estes persones en el terra.

 

Segons es desprén de les investigacions, la disputa es va desencadenar quan una de les xiques va amenaçar amb una botella de cristall a un home per a robar-li un patinet elèctric. Immediatament després, la xica va fugir del lloc dels fets, sent detinguda als voltants com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i participació en renyina tumultuària. Entre els detinguts hi havia dos xiques menors, de 16 i 17 anys, qui una d’elles va ser entregada als seus pares i l’altra a un centre de menors. La resta, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.