Huit persones detingudes, entre elles 2 menors, per barallar-se amb navalles en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València esta matinada de dilluns a huit persones d’entre 16 i 30 anys, com a presumptes autores d’un delicte de renyina tumultuària. En la baralla s’han intervingut dos ganivets amb fulla d’11, 5 i 12 cm de longitud i diferents botelles de vidre, que van servir per a amenaçar-se entre si.

 

Els fets han passat cap a les 03.15 hores de la matinada en un parc pròxim a l’avinguda de l’Equador de València, quan els policies que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, van vore com dos grups estaven agredintse. Els agents en vore la perillositat dels mitjans emprats, entre ells armes blanques i botelles de vidre, van demanar suport a altres dotacions que van acudir al lloc. La baralla es va saldar amb un ferit que va ser traslladat a l’Hospital la Fe

 

En este context, l’indicatiu que es va acostar al parc va baixar del cotxe policial i encara que en un primer moment els ara detinguts no van deposar la seua actitud a les indicacions dels policies, finalment van arribar a controlar la situació situant a estes persones en el terra.

 

Segons es desprén de les investigacions, la disputa es va desencadenar quan una de les xiques va amenaçar amb una botella de cristall a un home per a robar-li un patinet elèctric. Immediatament després, la xica va fugir del lloc dels fets, sent detinguda als voltants com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i participació en renyina tumultuària. Entre els detinguts hi havia dos xiques menors, de 16 i 17 anys, qui una d’elles va ser entregada als seus pares i l’altra a un centre de menors. La resta, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.
 

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.