11.4 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Huit persones detingudes, entre elles 2 menors, per barallar-se amb navalles en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València esta matinada de dilluns a huit persones d’entre 16 i 30 anys, com a presumptes autores d’un delicte de renyina tumultuària. En la baralla s’han intervingut dos ganivets amb fulla d’11, 5 i 12 cm de longitud i diferents botelles de vidre, que van servir per a amenaçar-se entre si.

 

Els fets han passat cap a les 03.15 hores de la matinada en un parc pròxim a l’avinguda de l’Equador de València, quan els policies que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana, van vore com dos grups estaven agredintse. Els agents en vore la perillositat dels mitjans emprats, entre ells armes blanques i botelles de vidre, van demanar suport a altres dotacions que van acudir al lloc. La baralla es va saldar amb un ferit que va ser traslladat a l’Hospital la Fe

 

En este context, l’indicatiu que es va acostar al parc va baixar del cotxe policial i encara que en un primer moment els ara detinguts no van deposar la seua actitud a les indicacions dels policies, finalment van arribar a controlar la situació situant a estes persones en el terra.

 

Segons es desprén de les investigacions, la disputa es va desencadenar quan una de les xiques va amenaçar amb una botella de cristall a un home per a robar-li un patinet elèctric. Immediatament després, la xica va fugir del lloc dels fets, sent detinguda als voltants com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i participació en renyina tumultuària. Entre els detinguts hi havia dos xiques menors, de 16 i 17 anys, qui una d’elles va ser entregada als seus pares i l’altra a un centre de menors. La resta, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.