Identificat l’autor de la punyalada en la Fira de Xàtiva

 

Una operació de la Policia Nacional i les policies locals de Xàtiva i de Carlet per a resoldre l’assassinat de l’home de 45 anys que va ser apunyalat el passat 15 d’agost a la Fira de Xàtiva ha portat a identificar un pressumpte autor de l’atac. 

 

El pressumpte agressor seria un home veí de Carlet, a la comarca de la Ribera Alta, segons declaracions dels testimonis i investigacions policials, qui va liderar l’atac i sense cap discussió visible per les dos parts. Els testimonis afirmen que l’atacant anava acompanyat d’unes altres persones, segons informa dels fets el Levante-EMV. Com també que després de la identificació, la policia no va poder trobar al pressumpte agressor al seu domicili, sinó que este estaria en un altre lloc.

L’home va ser ferit d’una punyalada al ventre

El succés va ocórrer a les immediacions de les competicions de tir i arrastrament de la Fira de Bestiar a la capital de la Costera, segons va informar ja el diari el Levante-EMV. Segons el mateix diari, l’home va ser agredit per tres homes que s’han dirigit cap a ell per tal d’assestar una punyalada al ventre per a després fugir. L’home, veí de la localitat de Beniarjó anava també acompanyat d’una dona que portava un bebè.

 

Fins al lloc del succés es va desplaçar una unitat de Servei d’Atenció Basic Urgent (SAMU) que va desplaçar al ferit fins a l’Hospital Lluís Alcanyís. L’escena va causar gran nerviosisme en una fira de Xàtiva que viu durant esta setmana els seus dies grans.

 

Les mateixes informacions a les quals ha tingut accés el diari abans anomenat apunten al fet que tots dos, agressor i agredit, compten amb antecedents judicials. El ferit continua ingressat a l’hospital.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.