Identificat l’autor de la punyalada en la Fira de Xàtiva

 

Una operació de la Policia Nacional i les policies locals de Xàtiva i de Carlet per a resoldre l’assassinat de l’home de 45 anys que va ser apunyalat el passat 15 d’agost a la Fira de Xàtiva ha portat a identificar un pressumpte autor de l’atac. 

 

El pressumpte agressor seria un home veí de Carlet, a la comarca de la Ribera Alta, segons declaracions dels testimonis i investigacions policials, qui va liderar l’atac i sense cap discussió visible per les dos parts. Els testimonis afirmen que l’atacant anava acompanyat d’unes altres persones, segons informa dels fets el Levante-EMV. Com també que després de la identificació, la policia no va poder trobar al pressumpte agressor al seu domicili, sinó que este estaria en un altre lloc.

L’home va ser ferit d’una punyalada al ventre

El succés va ocórrer a les immediacions de les competicions de tir i arrastrament de la Fira de Bestiar a la capital de la Costera, segons va informar ja el diari el Levante-EMV. Segons el mateix diari, l’home va ser agredit per tres homes que s’han dirigit cap a ell per tal d’assestar una punyalada al ventre per a després fugir. L’home, veí de la localitat de Beniarjó anava també acompanyat d’una dona que portava un bebè.

 

Fins al lloc del succés es va desplaçar una unitat de Servei d’Atenció Basic Urgent (SAMU) que va desplaçar al ferit fins a l’Hospital Lluís Alcanyís. L’escena va causar gran nerviosisme en una fira de Xàtiva que viu durant esta setmana els seus dies grans.

 

Les mateixes informacions a les quals ha tingut accés el diari abans anomenat apunten al fet que tots dos, agressor i agredit, compten amb antecedents judicials. El ferit continua ingressat a l’hospital.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.