Identificat l’autor de la punyalada en la Fira de Xàtiva

 

Una operació de la Policia Nacional i les policies locals de Xàtiva i de Carlet per a resoldre l’assassinat de l’home de 45 anys que va ser apunyalat el passat 15 d’agost a la Fira de Xàtiva ha portat a identificar un pressumpte autor de l’atac. 

 

El pressumpte agressor seria un home veí de Carlet, a la comarca de la Ribera Alta, segons declaracions dels testimonis i investigacions policials, qui va liderar l’atac i sense cap discussió visible per les dos parts. Els testimonis afirmen que l’atacant anava acompanyat d’unes altres persones, segons informa dels fets el Levante-EMV. Com també que després de la identificació, la policia no va poder trobar al pressumpte agressor al seu domicili, sinó que este estaria en un altre lloc.

L’home va ser ferit d’una punyalada al ventre

El succés va ocórrer a les immediacions de les competicions de tir i arrastrament de la Fira de Bestiar a la capital de la Costera, segons va informar ja el diari el Levante-EMV. Segons el mateix diari, l’home va ser agredit per tres homes que s’han dirigit cap a ell per tal d’assestar una punyalada al ventre per a després fugir. L’home, veí de la localitat de Beniarjó anava també acompanyat d’una dona que portava un bebè.

 

Fins al lloc del succés es va desplaçar una unitat de Servei d’Atenció Basic Urgent (SAMU) que va desplaçar al ferit fins a l’Hospital Lluís Alcanyís. L’escena va causar gran nerviosisme en una fira de Xàtiva que viu durant esta setmana els seus dies grans.

 

Les mateixes informacions a les quals ha tingut accés el diari abans anomenat apunten al fet que tots dos, agressor i agredit, compten amb antecedents judicials. El ferit continua ingressat a l’hospital.

Últimes notícies

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.