Identificat l’autor de la punyalada en la Fira de Xàtiva

 

Una operació de la Policia Nacional i les policies locals de Xàtiva i de Carlet per a resoldre l’assassinat de l’home de 45 anys que va ser apunyalat el passat 15 d’agost a la Fira de Xàtiva ha portat a identificar un pressumpte autor de l’atac. 

 

El pressumpte agressor seria un home veí de Carlet, a la comarca de la Ribera Alta, segons declaracions dels testimonis i investigacions policials, qui va liderar l’atac i sense cap discussió visible per les dos parts. Els testimonis afirmen que l’atacant anava acompanyat d’unes altres persones, segons informa dels fets el Levante-EMV. Com també que després de la identificació, la policia no va poder trobar al pressumpte agressor al seu domicili, sinó que este estaria en un altre lloc.

L’home va ser ferit d’una punyalada al ventre

El succés va ocórrer a les immediacions de les competicions de tir i arrastrament de la Fira de Bestiar a la capital de la Costera, segons va informar ja el diari el Levante-EMV. Segons el mateix diari, l’home va ser agredit per tres homes que s’han dirigit cap a ell per tal d’assestar una punyalada al ventre per a després fugir. L’home, veí de la localitat de Beniarjó anava també acompanyat d’una dona que portava un bebè.

 

Fins al lloc del succés es va desplaçar una unitat de Servei d’Atenció Basic Urgent (SAMU) que va desplaçar al ferit fins a l’Hospital Lluís Alcanyís. L’escena va causar gran nerviosisme en una fira de Xàtiva que viu durant esta setmana els seus dies grans.

 

Les mateixes informacions a les quals ha tingut accés el diari abans anomenat apunten al fet que tots dos, agressor i agredit, compten amb antecedents judicials. El ferit continua ingressat a l’hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.