Identifiquen a deu persones que participaven en una festa d’aniversari en Utiel

 

Agents del Cos de la Policia Local d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València) i de la Guàrdia Civil, han identificat a deu persones que participaven en una festa d’aniversari celebrada en la localitat.

 

Els fets van tindre lloc el dissabte 23 de gener en un edifici situat en el llogaret de les Cases d’Utiel, a on es va celebrar la festa d’aniversari d’un dels participants.

 

La investigació policial es va iniciar arran de la publicació de vídeos i fotos de la festa en una xarxa social, en les s’observava als participants en la celebració incomplir les normes sanitàries dictades per les autoritats competents per a lluitar contra la pandèmia de la Covid-19.

 

Els agents van identificar i van alçar propostes de sanció als assistents. Les persones identificades són majors d’edat de diferents poblacions de la comarca i s’enfronten a denúncies d’entre 601 i 30.000 euros.

 

La Policia Local i l’Ajuntament d’Utiel han fet una crida a la responsabilitat per a evitar que tornen a produir-se esta classe de fets, que, han recordat, «infringixen l’actual normativa covid i suposen un greu risc per a la salut de la ciutadania».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor una ciclista de 62 anys després de xocar amb un camió en la N-340 a Vinaròs

Una dona de 62 anys ha mort en la N-340 a l'altura de Vinaròs després de col·lidir la bicicleta que conduïa amb un camió. Els servicis d'emergència només van poder certificar la seua mort.

Xàtiva marca 31,8 graus i firma la segona temperatura més alta d’Espanya

Xàtiva aconseguix una màxima de 31,8 graus i se situa com la segona temperatura més alta d'Espanya, en una jornada de valors molt elevats en bona part de la Comunitat Valenciana.

El exgerente d’Emergències valencià evita aclarir el parador dels vídeos del Cecopi en la dana

El exgerente de la SGISE, Raúl Quílez, es remet a la seua declaració judicial i eludix explicar per què les gravacions del Cecopi durant la dana d'octubre de 2024 van romandre mesos sense entregar-se al jutjat.

La calor es modera en la Comunitat Valenciana en una jornada estable i amb cels buidats

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts un temps estable, amb cels poc nuvolosos i un lleuger descens de les temperatures màximes, especialment a València. El vent serà fluix i de component este a la vesprada, i demà tornaran a pujar les màximes amb possibilitat de ruixats aïllats a l'interior nord.

Llargues cues i traves marquen el primer dia presencial de la regularització de migrants a València

El primer dia per a sol·licitar presencialment la regularització extraordinària de migrants a València s'estrena amb llargues cues i queixes per les traves en l'obtenció de l'informe de vulnerabilitat, requisit clau per a completar els expedients.

Dos accidents en l’A-7 i l’AP-7 disparen les retencions en les carreteres valencianes

Dos accidents en l'A-7 i l'AP-7 i el trànsit intens de primera hora provoquen prop de 31 quilòmetres de retencions en els principals accessos a València i Alacant.

Olis d’Alacant accelera la Denominació d’Origen per a l’oli d’oliva de la província

Olis d'Alacant impulsa la Denominació d'Origen Protegida per a l'oli d'oliva verge extra de la província d'Alacant amb el suport del sector i l'administració.

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic