11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Identifiquen a deu persones que participaven en una festa d’aniversari en Utiel

 

Agents del Cos de la Policia Local d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València) i de la Guàrdia Civil, han identificat a deu persones que participaven en una festa d’aniversari celebrada en la localitat.

 

Els fets van tindre lloc el dissabte 23 de gener en un edifici situat en el llogaret de les Cases d’Utiel, a on es va celebrar la festa d’aniversari d’un dels participants.

 

La investigació policial es va iniciar arran de la publicació de vídeos i fotos de la festa en una xarxa social, en les s’observava als participants en la celebració incomplir les normes sanitàries dictades per les autoritats competents per a lluitar contra la pandèmia de la Covid-19.

 

Els agents van identificar i van alçar propostes de sanció als assistents. Les persones identificades són majors d’edat de diferents poblacions de la comarca i s’enfronten a denúncies d’entre 601 i 30.000 euros.

 

La Policia Local i l’Ajuntament d’Utiel han fet una crida a la responsabilitat per a evitar que tornen a produir-se esta classe de fets, que, han recordat, «infringixen l’actual normativa covid i suposen un greu risc per a la salut de la ciutadania».

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.