Igor ‘El Ruso’, l’exmilitar serbi que ha acabat amb la vida de dos guàrdies civils i un ciutadà a Terol

 

Fonts del Govern espanyol i de la Guàrdia Civil han informat que esta matinada, al voltant de les 5.00 hores, s’ha detingut al presumpte autor d’un tiroteig que ha acabat amb la vida de dos guàrdies civils, Víctor i Jesús, i José Luis Iranzo, un ciutadà que els acompanyava entre les localitats d’Andorra i Albalate de l’Arquebisbe.

El sospitós d’haver perpetrat els assassinats i el tiroteig que ha tingut lloc en una finca portava tres armes de foc: dos d’elles li les havia llevat als agents després d’haver-los matat, segons ha informat la Guàrdia Civil a través del seu perfil oficial en Twitter. 

El presumpte assassí que hauria acabat amb la vida d’estes tres persones seria un exmilitar provinent d’Europa de l’Est que després de dur a terme el crim va fugir armat i sense cap tipus d’intenció d’entregar-se, a bord d’un vehicle tipus «pick up» de color verd.

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.