Les II Jornades Star Wars tornen a Sagunt

 La localitat de Sagunt, al Camp de Morvedre, tornarà a convertir-se els pròxims dies 1, 2 i 3 de desembre "en l'epicentre de la galàxia" gràcies a la segona edició de les Jornades Star Wars, una iniciativa de la Regidoria de Joventut per a integrar a diferents generacions de fans a través de múltiples activitats. Després de l'èxit de l'edició inaugural, les jornades amplien enguany les seues seus, a l'habitual Casal Jove del Port de Sagunt s'unix el Casino Recreatiu i Cultural, i també el nombre de dies. Les xarrades de diferents experts seran un dels plats forts de la cita, amb un nom especialment cridaner: el de l'actor David Santana, l'únic espanyol que ha aparegut en els episodis VII i VIII i també en Rogue One. Al costat d'ell, el professor de la Universitat de Granada Eduardo Segura i el periodista i escriptor Pau Gómez oferiran classes magistrals dedicades respectivament a la capacitat regeneradora de la saga i als camins que s'exploraran en les futures pel·lícules, destaquen els impulsors de la trobada a través d'un comunicat.

  

 

 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.