Les II Jornades Star Wars tornen a Sagunt

 La localitat de Sagunt, al Camp de Morvedre, tornarà a convertir-se els pròxims dies 1, 2 i 3 de desembre "en l'epicentre de la galàxia" gràcies a la segona edició de les Jornades Star Wars, una iniciativa de la Regidoria de Joventut per a integrar a diferents generacions de fans a través de múltiples activitats. Després de l'èxit de l'edició inaugural, les jornades amplien enguany les seues seus, a l'habitual Casal Jove del Port de Sagunt s'unix el Casino Recreatiu i Cultural, i també el nombre de dies. Les xarrades de diferents experts seran un dels plats forts de la cita, amb un nom especialment cridaner: el de l'actor David Santana, l'únic espanyol que ha aparegut en els episodis VII i VIII i també en Rogue One. Al costat d'ell, el professor de la Universitat de Granada Eduardo Segura i el periodista i escriptor Pau Gómez oferiran classes magistrals dedicades respectivament a la capacitat regeneradora de la saga i als camins que s'exploraran en les futures pel·lícules, destaquen els impulsors de la trobada a través d'un comunicat.

  

 

 

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.