Les II Jornades Star Wars tornen a Sagunt

 La localitat de Sagunt, al Camp de Morvedre, tornarà a convertir-se els pròxims dies 1, 2 i 3 de desembre "en l'epicentre de la galàxia" gràcies a la segona edició de les Jornades Star Wars, una iniciativa de la Regidoria de Joventut per a integrar a diferents generacions de fans a través de múltiples activitats. Després de l'èxit de l'edició inaugural, les jornades amplien enguany les seues seus, a l'habitual Casal Jove del Port de Sagunt s'unix el Casino Recreatiu i Cultural, i també el nombre de dies. Les xarrades de diferents experts seran un dels plats forts de la cita, amb un nom especialment cridaner: el de l'actor David Santana, l'únic espanyol que ha aparegut en els episodis VII i VIII i també en Rogue One. Al costat d'ell, el professor de la Universitat de Granada Eduardo Segura i el periodista i escriptor Pau Gómez oferiran classes magistrals dedicades respectivament a la capacitat regeneradora de la saga i als camins que s'exploraran en les futures pel·lícules, destaquen els impulsors de la trobada a través d'un comunicat.

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.