8.2 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Il·lesa una dona després d’incendiar-se la cuina del seu xalet a La Canyada de Paterna

A les 13.00 hores d’este dimarts ha arribat un avís d’un incendi en un xalet situat en La Canyada de Paterna. Ràpidament s’han desplaçat bombers de Paterna i L’Eliana per a actuar i sufocar les flames. La zona cremada ha sigut la cuina i ha quedat afectat per fum la resta de l’habitatge. La dona que estava dins ha resultat il·lesa.

-

Incendi de l’habitatge de Paterna | Bombers

 

-

Incendi de l’habitatge de Paterna | Bombers

 

-

Incendi de l’habitatge de Paterna | Bombers

 

Un incendi deixa sense electricitat un col·legi d’Elx

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han extingit este dilluns un incendi que ha afectat el comptador de la llum situat en l’exterior del col·legi Julio Manà Orozco d’Elx. Les flames han deixat sense subministrament al centre educatiu i a diversos habitatges confrontants. Segons ha informat el Consorci este dilluns, s’ha donat avís de les flames a les 11.20 hores. El foc s’ha iniciat per causes que encara es desconeixen, tot i que s’estan investigant. La intervenció dels bombers ha evitat que l’incendi es propagara i s’ha evitat evacuar la zona. No obstant això, a més del col·legi, diversos habitatges s’han vist afectats pel tall del subministrament elèctric. En l’incendi han intervingut tres vehicles del parc de bombers d’Elx.

1’8 milions de la Generalitat per als afectats de l’incendi a Marxuquera

L’incendi forestal que va arrasar 1.200 hectàrees l’estiu passat al paratge natural de Marxuquera (Gandia, La Safor) va tindre conseqüències fatals per a un nombre considerable de veïns i veïnes d’aquesta comarca costanera valenciana. Per eixe motiu, la Generalitat Valenciana ha anunciat ajudes per valor d’1’8 milions d’euros que es destinaran a les persones afectades del municipi de Gandia, un dels més colpejats per la situació.

En eixe sentit, el President de la Generalitat, Ximo Puig, ha fet pública la intenció de la màxima institució valenciana d’anar “més enllà” de les ajudes anunciades pel govern espanyol, ja que aquestes, ja aprovades i publicades al Butlletí Oficial de l’Estat, consisteixen en exempcions fiscals per a les persones afectades, que es duran a terme en funció dels nivells de renda i altres qüestions. Tanmateix, la resposta de la Generalitat a les conseqüències de la que ha estat l’incendi més tràgic dels ocorreguts l’any 2018 al llarg i ample de la geografia valenciana, té com a principal finalitat ajudar les famílies afectades a recuperar part dels béns perduts en la catàstrofe. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.