Imputen quatre abusos sexuals i un d’assetjament al detingut de la platja de Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home de 32 anys quatre delictes d’abús sexual, un d’assetjament i un altre més de lesions, després de les investigacions efectuades després de ser detingut per Policia Local el dia tres del present mes a la platja de Sagunt, a causa dels abusos sexuals comeses sobre una menor.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes quan una patrulla de Policia Local va detindre a un home, que havia comés abusos sexuals sobre una menor a la platja de Sagunt. Pel que sembla el servei de salvament va alertar a la policia, que un home s’havia submergit en l’aigua per a tocar a la menor.

 

Després de la detenció la Policia Nacional va iniciar una investigació, ja que hi havia indicis que poguera ser l’autor d’altres abusos, finalitzant la investigació amb la imputació de quatre delictes d’abús sexual, un delicte d’assetjament i un altre de lesions.

 

El sospitós assaltava sorprenentment a les seues víctimes, o com en el cas de la platja, envaïa el seu espai personal, fent sentir incòmodes a les dones, per a posteriorment tocar-les.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.