20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Imputen quatre abusos sexuals i un d’assetjament al detingut de la platja de Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home de 32 anys quatre delictes d’abús sexual, un d’assetjament i un altre més de lesions, després de les investigacions efectuades després de ser detingut per Policia Local el dia tres del present mes a la platja de Sagunt, a causa dels abusos sexuals comeses sobre una menor.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes quan una patrulla de Policia Local va detindre a un home, que havia comés abusos sexuals sobre una menor a la platja de Sagunt. Pel que sembla el servei de salvament va alertar a la policia, que un home s’havia submergit en l’aigua per a tocar a la menor.

 

Després de la detenció la Policia Nacional va iniciar una investigació, ja que hi havia indicis que poguera ser l’autor d’altres abusos, finalitzant la investigació amb la imputació de quatre delictes d’abús sexual, un delicte d’assetjament i un altre de lesions.

 

El sospitós assaltava sorprenentment a les seues víctimes, o com en el cas de la platja, envaïa el seu espai personal, fent sentir incòmodes a les dones, per a posteriorment tocar-les.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.