Imputen quatre abusos sexuals i un d’assetjament al detingut de la platja de Sagunt

Agents de la Policia Nacional han imputat a un home de 32 anys quatre delictes d’abús sexual, un d’assetjament i un altre més de lesions, després de les investigacions efectuades després de ser detingut per Policia Local el dia tres del present mes a la platja de Sagunt, a causa dels abusos sexuals comeses sobre una menor.

 

Els fets van ocórrer a principis de mes quan una patrulla de Policia Local va detindre a un home, que havia comés abusos sexuals sobre una menor a la platja de Sagunt. Pel que sembla el servei de salvament va alertar a la policia, que un home s’havia submergit en l’aigua per a tocar a la menor.

 

Després de la detenció la Policia Nacional va iniciar una investigació, ja que hi havia indicis que poguera ser l’autor d’altres abusos, finalitzant la investigació amb la imputació de quatre delictes d’abús sexual, un delicte d’assetjament i un altre de lesions.

 

El sospitós assaltava sorprenentment a les seues víctimes, o com en el cas de la platja, envaïa el seu espai personal, fent sentir incòmodes a les dones, per a posteriorment tocar-les.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.