Crim Florina Gogos: El jutge envia a presó a l’empresari de Carcaixent

Actualització a les 16.06 hores del 30/07/2021. El jutge d’Instrucció número 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha decretat per al presumpte assassí de Florina Gogos presó comunicada i sense fiança. L’acusat pel crim de la jove ha comparegut al voltant de les 12.30 hores davant el magistrat per a respondre de l’acusació inicial d’homicidi del qual li considera responsable el Grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València.

 

No obstant això, l’empresari de Carcaixent s’ha acollit al seu dret de no declarar a l’acusació d’un delicte d’homicidi o assassinat. Serà, amb tota probabilitat, fins a comparéixer davant la jutgessa de Carlet o fins que s’alce el secret de sumari i el seu advocat puga conéixer les proves i indicis que han portat a les autoritats a la seua detenció.
 

Crim Florina Gogos: Imputen assassinat al detingut per l’homicidi

El grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València ha acusat d’un delicte d’assassinat al sospitós de presumptament escanyar i llançar a una séquia a Florina Gogos, la jove de 19 anys que treballava com a prostituta en la Pista de Silla i amb la qual el detingut havia tingut diverses trobades sexuals prèvies.

 

Els investigadors que han analitzat minuciosament el vehicle de l’acusat, han reunit indicis suficients contra Josep V.R., que hui compareixerà davant el jutge. Les autoritats creuen que el presumpte autor dels fets havia planificat el crim amb antelació per raons que no han transcendit, ja que el sospitós, es va negar ahir a declarar davant la Guàrdia Civil.

 

La planificació de l’assassinat donaria resposta a la rapidesa amb què es va produir el crim, tan sols 20 minuts. La víctima, que va ser explotada sexualment per diferents màfies des de l’adolescència, va ser gravada per una càmera de seguretat d’una empresa situada en la mateixa corba en la qual es col·locava Florina, just en l’accés de la Pista de Silla a l’autovia d’Albal, just en el moment en què es pujava a un BMW de característiques similars al del vehicle pertanyent a l’empresari de Carcaixent ara detingut.

 

Imatges gravades el 8 de gener

Les imatges van ser gravades el passat 8 de gener, al voltant de les 17.30 hores En elles, s’aprecia com el cotxe s’introdueix per un camí que condueix cap als camps de tarongers, on habitualment es materialitzen les trobades sexuals entre els clients i les prostitutes. Tan sols 20 minuts després, la cambra va registrar el mateix cotxe eixint del camí i incorporant-se a tota velocitat a la carretera en direcció a Albal, cap al pont sobre la Pista de Silla que connecta amb la V-31, en sentit sud, cap al seu domicili a Carcaixent. 

 

Durant este temps, la Guàrdia Civil ha dut a terme desenes d’interrogatoris a altres dones prostituïdes en la Pista de Silla, que van permetre descartar a nombrosos prostituïdors i centrar la investigació en Josep V.R., qui havia tingut trobades sexuals anteriors amb la xica assassinada i amb altres xiques en els voltants. 

 

El vehicle i el mòbil del detingut, peces claus en la investigació

El vehicle del detingut va ser una de les peces claus a partir de les quals el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València ha arribat fins al presumpte autor de l’assassinat, gràcies, a l’enregistrament d’aqueixa càmera. A més, a aqueixa prova se li uneix una altra fonamental, l’anàlisi de posicionament del seu telèfon mòbil, que ho situa en el lloc de la recollida i assassinat de Florina el dia i a l’hora en què la cambra va documentar que la víctima havia pujat al cotxe que, casualment coincideix amb el seu.

 

D’altra banda, els investigadors han trobat restes biològiques en el vehicle del detingut. Les mostres preses seran enviades ara al laboratori central de la Guàrdia Civil a Madrid per a acarar-los amb l’ADN de Florina Gogos, amb l’objectiu d’establir si pertanyen o no a la dona assassinada a principis d’enguany.

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.