Crim Florina Gogos: El jutge envia a presó a l’empresari de Carcaixent

Actualització a les 16.06 hores del 30/07/2021. El jutge d’Instrucció número 4 d’Alzira, en funcions de guàrdia, ha decretat per al presumpte assassí de Florina Gogos presó comunicada i sense fiança. L’acusat pel crim de la jove ha comparegut al voltant de les 12.30 hores davant el magistrat per a respondre de l’acusació inicial d’homicidi del qual li considera responsable el Grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València.

 

No obstant això, l’empresari de Carcaixent s’ha acollit al seu dret de no declarar a l’acusació d’un delicte d’homicidi o assassinat. Serà, amb tota probabilitat, fins a comparéixer davant la jutgessa de Carlet o fins que s’alce el secret de sumari i el seu advocat puga conéixer les proves i indicis que han portat a les autoritats a la seua detenció.
 

Crim Florina Gogos: Imputen assassinat al detingut per l’homicidi

El grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València ha acusat d’un delicte d’assassinat al sospitós de presumptament escanyar i llançar a una séquia a Florina Gogos, la jove de 19 anys que treballava com a prostituta en la Pista de Silla i amb la qual el detingut havia tingut diverses trobades sexuals prèvies.

 

Els investigadors que han analitzat minuciosament el vehicle de l’acusat, han reunit indicis suficients contra Josep V.R., que hui compareixerà davant el jutge. Les autoritats creuen que el presumpte autor dels fets havia planificat el crim amb antelació per raons que no han transcendit, ja que el sospitós, es va negar ahir a declarar davant la Guàrdia Civil.

 

La planificació de l’assassinat donaria resposta a la rapidesa amb què es va produir el crim, tan sols 20 minuts. La víctima, que va ser explotada sexualment per diferents màfies des de l’adolescència, va ser gravada per una càmera de seguretat d’una empresa situada en la mateixa corba en la qual es col·locava Florina, just en l’accés de la Pista de Silla a l’autovia d’Albal, just en el moment en què es pujava a un BMW de característiques similars al del vehicle pertanyent a l’empresari de Carcaixent ara detingut.

 

Imatges gravades el 8 de gener

Les imatges van ser gravades el passat 8 de gener, al voltant de les 17.30 hores En elles, s’aprecia com el cotxe s’introdueix per un camí que condueix cap als camps de tarongers, on habitualment es materialitzen les trobades sexuals entre els clients i les prostitutes. Tan sols 20 minuts després, la cambra va registrar el mateix cotxe eixint del camí i incorporant-se a tota velocitat a la carretera en direcció a Albal, cap al pont sobre la Pista de Silla que connecta amb la V-31, en sentit sud, cap al seu domicili a Carcaixent

 

Durant este temps, la Guàrdia Civil ha dut a terme desenes d’interrogatoris a altres dones prostituïdes en la Pista de Silla, que van permetre descartar a nombrosos prostituïdors i centrar la investigació en Josep V.R., qui havia tingut trobades sexuals anteriors amb la xica assassinada i amb altres xiques en els voltants. 

 

El vehicle i el mòbil del detingut, peces claus en la investigació

El vehicle del detingut va ser una de les peces claus a partir de les quals el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València ha arribat fins al presumpte autor de l’assassinat, gràcies, a l’enregistrament d’aqueixa càmera. A més, a aqueixa prova se li uneix una altra fonamental, l’anàlisi de posicionament del seu telèfon mòbil, que ho situa en el lloc de la recollida i assassinat de Florina el dia i a l’hora en què la cambra va documentar que la víctima havia pujat al cotxe que, casualment coincideix amb el seu.

 

D’altra banda, els investigadors han trobat restes biològiques en el vehicle del detingut. Les mostres preses seran enviades ara al laboratori central de la Guàrdia Civil a Madrid per a acarar-los amb l’ADN de Florina Gogos, amb l’objectiu d’establir si pertanyen o no a la dona assassinada a principis d’enguany.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.