Incauten cinc armes de foc i desmantellen una plantació de marihuana a Benicarló

 

L’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal en trobar en un habitatge on residien dos pares amb el seu fill una plantació de marihuana

 

La investigació va arrancar durant el present mes de juliol, quan els guàrdies civils van tindre coneixement d’una possible plantació il·legal al pati exterior d’un domicili en la localitat de Benicarló. Fruit de les investigacions i les labors de vigilància, així com de les perquisicions i proves obtingudes es va realitzar una entrada i registre a l’interior de l’immoble on els agents actuants van observar que la plantació estava distribuïda entre el pati i les diverses estades del domicili, trobant en la part exterior quasi 100 plantes en estat de floració de diferents grandàries. 

 

Ja a l’interior, els guàrdies civils van localitzar dos assecadors amb 72 plantes, més de 450 esqueixos distribuïts en tests, 7 quilos de cabdells de marihuana preparats i uns 200 grams de llavors de cànnabis

 

Van descobrir cinc armes en el domicili

Com a resultat de l’operació, a més es va aconseguir desmantellar tots els mitjans i elements necessaris per al seu cultiu confiscant productes fertilitzants, llums halògens, bàscules de precisió, extractors i divers material emprat per a la seua distribució, també es van confiscar 2.300 euros en bitllets i deu paquets de monedes de canvi que sumaven un total de 574 euros. 

 

A aquesta família se’ls atribueix un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal, a més al pare se li fa responsable de l’autoria d’un presumpte delicte de tinença il·lícita d’armes, quan els guàrdies civils van descobrir en l’habitatge cinc armes llargues, una d’elles amb munició preparada per a fer foc i manipulada amb un silenciador, una arma curta d’aire comprimit i munició de diversos calibres. Els detinguts i les diligències instruïdes han sigut remeses al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.