7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Incauten cinc armes de foc i desmantellen una plantació de marihuana a Benicarló

 

L’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal en trobar en un habitatge on residien dos pares amb el seu fill una plantació de marihuana

 

La investigació va arrancar durant el present mes de juliol, quan els guàrdies civils van tindre coneixement d’una possible plantació il·legal al pati exterior d’un domicili en la localitat de Benicarló. Fruit de les investigacions i les labors de vigilància, així com de les perquisicions i proves obtingudes es va realitzar una entrada i registre a l’interior de l’immoble on els agents actuants van observar que la plantació estava distribuïda entre el pati i les diverses estades del domicili, trobant en la part exterior quasi 100 plantes en estat de floració de diferents grandàries. 

 

Ja a l’interior, els guàrdies civils van localitzar dos assecadors amb 72 plantes, més de 450 esqueixos distribuïts en tests, 7 quilos de cabdells de marihuana preparats i uns 200 grams de llavors de cànnabis

 

Van descobrir cinc armes en el domicili

Com a resultat de l’operació, a més es va aconseguir desmantellar tots els mitjans i elements necessaris per al seu cultiu confiscant productes fertilitzants, llums halògens, bàscules de precisió, extractors i divers material emprat per a la seua distribució, també es van confiscar 2.300 euros en bitllets i deu paquets de monedes de canvi que sumaven un total de 574 euros. 

 

A aquesta família se’ls atribueix un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal, a més al pare se li fa responsable de l’autoria d’un presumpte delicte de tinença il·lícita d’armes, quan els guàrdies civils van descobrir en l’habitatge cinc armes llargues, una d’elles amb munició preparada per a fer foc i manipulada amb un silenciador, una arma curta d’aire comprimit i munició de diversos calibres. Els detinguts i les diligències instruïdes han sigut remeses al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.