Incauten cinc armes de foc i desmantellen una plantació de marihuana a Benicarló

 

L’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal en trobar en un habitatge on residien dos pares amb el seu fill una plantació de marihuana

 

La investigació va arrancar durant el present mes de juliol, quan els guàrdies civils van tindre coneixement d’una possible plantació il·legal al pati exterior d’un domicili en la localitat de Benicarló. Fruit de les investigacions i les labors de vigilància, així com de les perquisicions i proves obtingudes es va realitzar una entrada i registre a l’interior de l’immoble on els agents actuants van observar que la plantació estava distribuïda entre el pati i les diverses estades del domicili, trobant en la part exterior quasi 100 plantes en estat de floració de diferents grandàries. 

 

Ja a l’interior, els guàrdies civils van localitzar dos assecadors amb 72 plantes, més de 450 esqueixos distribuïts en tests, 7 quilos de cabdells de marihuana preparats i uns 200 grams de llavors de cànnabis

 

Van descobrir cinc armes en el domicili

Com a resultat de l’operació, a més es va aconseguir desmantellar tots els mitjans i elements necessaris per al seu cultiu confiscant productes fertilitzants, llums halògens, bàscules de precisió, extractors i divers material emprat per a la seua distribució, també es van confiscar 2.300 euros en bitllets i deu paquets de monedes de canvi que sumaven un total de 574 euros. 

 

A aquesta família se’ls atribueix un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal, a més al pare se li fa responsable de l’autoria d’un presumpte delicte de tinença il·lícita d’armes, quan els guàrdies civils van descobrir en l’habitatge cinc armes llargues, una d’elles amb munició preparada per a fer foc i manipulada amb un silenciador, una arma curta d’aire comprimit i munició de diversos calibres. Els detinguts i les diligències instruïdes han sigut remeses al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.