Incauten cinc armes de foc i desmantellen una plantació de marihuana a Benicarló

 

L’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló ha detingut a tres persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal en trobar en un habitatge on residien dos pares amb el seu fill una plantació de marihuana

 

La investigació va arrancar durant el present mes de juliol, quan els guàrdies civils van tindre coneixement d’una possible plantació il·legal al pati exterior d’un domicili en la localitat de Benicarló. Fruit de les investigacions i les labors de vigilància, així com de les perquisicions i proves obtingudes es va realitzar una entrada i registre a l’interior de l’immoble on els agents actuants van observar que la plantació estava distribuïda entre el pati i les diverses estades del domicili, trobant en la part exterior quasi 100 plantes en estat de floració de diferents grandàries. 

 

Ja a l’interior, els guàrdies civils van localitzar dos assecadors amb 72 plantes, més de 450 esqueixos distribuïts en tests, 7 quilos de cabdells de marihuana preparats i uns 200 grams de llavors de cànnabis

 

Van descobrir cinc armes en el domicili

Com a resultat de l’operació, a més es va aconseguir desmantellar tots els mitjans i elements necessaris per al seu cultiu confiscant productes fertilitzants, llums halògens, bàscules de precisió, extractors i divers material emprat per a la seua distribució, també es van confiscar 2.300 euros en bitllets i deu paquets de monedes de canvi que sumaven un total de 574 euros. 

 

A aquesta família se’ls atribueix un delicte contra la salut pública i un altre de pertinença a grup criminal, a més al pare se li fa responsable de l’autoria d’un presumpte delicte de tinença il·lícita d’armes, quan els guàrdies civils van descobrir en l’habitatge cinc armes llargues, una d’elles amb munició preparada per a fer foc i manipulada amb un silenciador, una arma curta d’aire comprimit i munició de diversos calibres. Els detinguts i les diligències instruïdes han sigut remeses al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.