Incendi en una casa d’Olocau del Rei

Incendi

El foc ha arrasat amb el paller | CPBC

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) han donat per controlat un incendi produït esta vesprada de divendres en una casa d’Olocau del Rei, en la comarca dels Ports (Castelló). Segons ha informat el Servici d’Informació del CPBC (SIAB), s’ha cremat el paller i el garatge.

 

Finalment, i gràcies a la ràpida actuació dels bombers, l’incendi no ha afectat a la casa, tot i que el paller ha quedat totalment calcinat. Per la seua banda, el gatge ha resultat afectat, pèro l’incendi no ha arribat a afectar a la maquinària que hi havia dins. 

 

Fins a tres dotacions de bombers dels parcs del Baix Maestrat i els Ports s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han extingit el foc minuts abans de les huit de la vesprada. No ha hagut persones afectades.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.