5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Crema una nau industrial, amb desenes de treballadors dins, en Alcoi

Alcoi

L’incendi en Alcoi | Twitter

 

Un incendi ha calcinat esta vesprada part de les naus d’una fàbrica de remolcs de camió en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), de l’empresa Indetruck, en l’antiga Mirofret, que ja ha patit altres dos focs devastadors en les dos últimes dècades.

 

Una gran columna de fum s’ha fet visible des de diversos quilòmetres en esta nau de 22.000 metres quadrats. Fins al lloc dels fets han acudit efectius de Policia Local i Protecció Civil, a més de 15 bombers, segons fonts dels serveis d’emergències.

 

En l’extinció han participat 3 dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, i un nodrissa amb deu bombers del parc de la Muntanya i una primer eixida amb cinc bombers del subparque d’Ibi, al costat d’una unitat de Bombers Forestals, amb cinc efectius amb una autobomba. 

 

 

El foc ha afectat 300 metres quadrats de la nau, en la que es fabriquen camions frigorífics. També un vehicle en construcció ha quedat calcinat, afectant a un remolc. L’actuació ha sigut molt ràpida per part dels efectius que han desallotjat a tots els treballadors. 

 

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.