Crema una nau industrial, amb desenes de treballadors dins, en Alcoi

Alcoi

L’incendi en Alcoi | Twitter

 

Un incendi ha calcinat esta vesprada part de les naus d’una fàbrica de remolcs de camió en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), de l’empresa Indetruck, en l’antiga Mirofret, que ja ha patit altres dos focs devastadors en les dos últimes dècades.

 

Una gran columna de fum s’ha fet visible des de diversos quilòmetres en esta nau de 22.000 metres quadrats. Fins al lloc dels fets han acudit efectius de Policia Local i Protecció Civil, a més de 15 bombers, segons fonts dels serveis d’emergències.

 

En l’extinció han participat 3 dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, i un nodrissa amb deu bombers del parc de la Muntanya i una primer eixida amb cinc bombers del subparque d’Ibi, al costat d’una unitat de Bombers Forestals, amb cinc efectius amb una autobomba. 

 

 

El foc ha afectat 300 metres quadrats de la nau, en la que es fabriquen camions frigorífics. També un vehicle en construcció ha quedat calcinat, afectant a un remolc. L’actuació ha sigut molt ràpida per part dels efectius que han desallotjat a tots els treballadors. 

 

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.