Crema una nau industrial, amb desenes de treballadors dins, en Alcoi

Alcoi

L’incendi en Alcoi | Twitter

 

Un incendi ha calcinat esta vesprada part de les naus d’una fàbrica de remolcs de camió en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), de l’empresa Indetruck, en l’antiga Mirofret, que ja ha patit altres dos focs devastadors en les dos últimes dècades.

 

Una gran columna de fum s’ha fet visible des de diversos quilòmetres en esta nau de 22.000 metres quadrats. Fins al lloc dels fets han acudit efectius de Policia Local i Protecció Civil, a més de 15 bombers, segons fonts dels serveis d’emergències.

 

En l’extinció han participat 3 dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, i un nodrissa amb deu bombers del parc de la Muntanya i una primer eixida amb cinc bombers del subparque d’Ibi, al costat d’una unitat de Bombers Forestals, amb cinc efectius amb una autobomba. 

 

 

El foc ha afectat 300 metres quadrats de la nau, en la que es fabriquen camions frigorífics. També un vehicle en construcció ha quedat calcinat, afectant a un remolc. L’actuació ha sigut molt ràpida per part dels efectius que han desallotjat a tots els treballadors. 

 

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.