Crema una nau industrial, amb desenes de treballadors dins, en Alcoi

Alcoi

L’incendi en Alcoi | Twitter

 

Un incendi ha calcinat esta vesprada part de les naus d’una fàbrica de remolcs de camió en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), de l’empresa Indetruck, en l’antiga Mirofret, que ja ha patit altres dos focs devastadors en les dos últimes dècades.

 

Una gran columna de fum s’ha fet visible des de diversos quilòmetres en esta nau de 22.000 metres quadrats. Fins al lloc dels fets han acudit efectius de Policia Local i Protecció Civil, a més de 15 bombers, segons fonts dels serveis d’emergències.

 

En l’extinció han participat 3 dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, i un nodrissa amb deu bombers del parc de la Muntanya i una primer eixida amb cinc bombers del subparque d’Ibi, al costat d’una unitat de Bombers Forestals, amb cinc efectius amb una autobomba. 

 

 

El foc ha afectat 300 metres quadrats de la nau, en la que es fabriquen camions frigorífics. També un vehicle en construcció ha quedat calcinat, afectant a un remolc. L’actuació ha sigut molt ràpida per part dels efectius que han desallotjat a tots els treballadors. 

 

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.