9.2 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Crema una nau industrial, amb desenes de treballadors dins, en Alcoi

Alcoi

L’incendi en Alcoi | Twitter

 

Un incendi ha calcinat esta vesprada part de les naus d’una fàbrica de remolcs de camió en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), de l’empresa Indetruck, en l’antiga Mirofret, que ja ha patit altres dos focs devastadors en les dos últimes dècades.

 

Una gran columna de fum s’ha fet visible des de diversos quilòmetres en esta nau de 22.000 metres quadrats. Fins al lloc dels fets han acudit efectius de Policia Local i Protecció Civil, a més de 15 bombers, segons fonts dels serveis d’emergències.

 

En l’extinció han participat 3 dotacions de Bombers de la Diputació d’Alacant, i un nodrissa amb deu bombers del parc de la Muntanya i una primer eixida amb cinc bombers del subparque d’Ibi, al costat d’una unitat de Bombers Forestals, amb cinc efectius amb una autobomba. 

 

 

El foc ha afectat 300 metres quadrats de la nau, en la que es fabriquen camions frigorífics. També un vehicle en construcció ha quedat calcinat, afectant a un remolc. L’actuació ha sigut molt ràpida per part dels efectius que han desallotjat a tots els treballadors. 

 

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.