Un incendi crema una nau industrial abandonada en Vila-real

 

Un incendi ha calcinat una nau industrial abandonada pròxima a una gasolinera en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), durant la vesprada d’este dimarts.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en un comunicat, l’avís s’ha rebut cap a les 18.50 hores, i a l’arribada dels efectius, el foc afectava la planta baixa i a un altell en la planta superior que «pareixien ser unes antigues oficines».

 

 

El consorci ha mobilitzat fins al lloc dels fets a dos dotacions del parc de la Plana Baixa, i el foc, que finalment ha afectat materials diferents mobiliaris en desús, ha quedat extingit a les 20.35 hores.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama més inversions estatals per a Alicante en l’assemblea d’INECA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en l’assemblea d’INECA que el Consell està corregint el dèficit inversor a Alicante i ha exigit al Govern central més infraestructures i una finançació autonòmica justa.

El Consell exigix que la nova financiació garantisca un fons de nivellació i que els valencians no queden per baix de la mitjana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha reclamat el mateix fons de nivellació que demanava Arcadi España i ha defensat que la Comunitat Valenciana no quede per davall de la mitjana en el nou sistema de finançament autonòmic. També ha anunciat 10 milions més en 2026 per a millorar la retribució dels funcionaris de Justícia i ha criticat la reducció de jutges de reforç per part del Govern dEspanya.

Més de 3.800 porcs senglars retirats en 2026 a la Comunitat per frenar la sobrepoblació

La Generalitat i el col·lectiu de caçadors han retirat més de 3.800 porcs senglars en el que va de 2026 a la Comunitat Valenciana per reduir danys en cultius, riscos en carretera i prevenir la pesta porcina africana.

La gran carpa de Kurios ja il·lumina la Platja de Sant Joan d’Alacant

Cirque du Soleil ha alçat a la Platja de Sant Joan d’Alacant la gran carpa de Kurios, que oferirà funcions fins al 23 d’agost com a cinquena parada de la gira estatal.

Les empreses que treballen amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie sobre els Centres Tecnològics Fedit indica que per cada euro invertit es generen 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses col·laboradores són més rendibles i solvents.

Les empreses que col·laboren amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie quantifica que cada euro invertit en Centres Tecnològics Fedit genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i conclou que les empreses que col·laboren amb estos centres són més rendibles i solvents.

Les empreses que treballen amb centres tecnològics guanyen més i són més solvents

Un estudi de l’Ivie per a Fedit conclou que cada euro invertit en centres tecnològics genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses que col·laboren amb ells són més rendibles i solvents.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 42 morts atribuïbles a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, dins d’un total de 463 defuncions a Espanya, segons el sistema MoMo.