Un incendi crema una nau industrial abandonada en Vila-real

 

Un incendi ha calcinat una nau industrial abandonada pròxima a una gasolinera en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), durant la vesprada d’este dimarts.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló en un comunicat, l’avís s’ha rebut cap a les 18.50 hores, i a l’arribada dels efectius, el foc afectava la planta baixa i a un altell en la planta superior que «pareixien ser unes antigues oficines».

 

 

El consorci ha mobilitzat fins al lloc dels fets a dos dotacions del parc de la Plana Baixa, i el foc, que finalment ha afectat materials diferents mobiliaris en desús, ha quedat extingit a les 20.35 hores.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.