Un incendi causa una gran explosió en un bar de Guardamar del Segura

Una gran explosió

L’incendi va provocar l’explosió de tres bombones de gas butà | Pxhere

Este dissabte, s’ha produït un incendi en un bar de menjar ràpid en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per causes que encara s’estan investigant. Pel que pareix, l’incendi hauria provocat, a demés, l’explosió de tres bombones de gas butà, que han deixat el bar completament calcinat.

 

Segons ha informat el diari ‘Información’, l’incident es va produir en una zona del Moncayo, molt prop de la pedania del Camp de Guardamar a migdia. Ràpidament, van acudir efectius del parc de Torrevieja, del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, i agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

 

Cap a les 14.00 hores, les flames devoraven el local i els bombers van conseguir apagar-lo al cap d’una hora, baix l’atenta mirada dels amos del negoci i dels veïns que s’havien arrimat alertats pel soroll que havia provocat la gran explosió. 

 

S’investiguen les causes de l’incendi

A pesar de què no es coneixen les causes que han provocat l’incendi, tot apunta a un curtcircuit i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer l’origen del foc. Tot i la gravetat dels fets, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, ja que l’establiment es trobava tancat en el moment del succés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.