Un incendi causa una gran explosió en un bar de Guardamar del Segura

Una gran explosió

L’incendi va provocar l’explosió de tres bombones de gas butà | Pxhere

Este dissabte, s’ha produït un incendi en un bar de menjar ràpid en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per causes que encara s’estan investigant. Pel que pareix, l’incendi hauria provocat, a demés, l’explosió de tres bombones de gas butà, que han deixat el bar completament calcinat.

 

Segons ha informat el diari ‘Información’, l’incident es va produir en una zona del Moncayo, molt prop de la pedania del Camp de Guardamar a migdia. Ràpidament, van acudir efectius del parc de Torrevieja, del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, i agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

 

Cap a les 14.00 hores, les flames devoraven el local i els bombers van conseguir apagar-lo al cap d’una hora, baix l’atenta mirada dels amos del negoci i dels veïns que s’havien arrimat alertats pel soroll que havia provocat la gran explosió. 

 

S’investiguen les causes de l’incendi

A pesar de què no es coneixen les causes que han provocat l’incendi, tot apunta a un curtcircuit i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer l’origen del foc. Tot i la gravetat dels fets, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, ja que l’establiment es trobava tancat en el moment del succés.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.