11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un incendi causa una gran explosió en un bar de Guardamar del Segura

Una gran explosió

L’incendi va provocar l’explosió de tres bombones de gas butà | Pxhere

Este dissabte, s’ha produït un incendi en un bar de menjar ràpid en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per causes que encara s’estan investigant. Pel que pareix, l’incendi hauria provocat, a demés, l’explosió de tres bombones de gas butà, que han deixat el bar completament calcinat.

 

Segons ha informat el diari ‘Información’, l’incident es va produir en una zona del Moncayo, molt prop de la pedania del Camp de Guardamar a migdia. Ràpidament, van acudir efectius del parc de Torrevieja, del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, i agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

 

Cap a les 14.00 hores, les flames devoraven el local i els bombers van conseguir apagar-lo al cap d’una hora, baix l’atenta mirada dels amos del negoci i dels veïns que s’havien arrimat alertats pel soroll que havia provocat la gran explosió. 

 

S’investiguen les causes de l’incendi

A pesar de què no es coneixen les causes que han provocat l’incendi, tot apunta a un curtcircuit i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer l’origen del foc. Tot i la gravetat dels fets, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, ja que l’establiment es trobava tancat en el moment del succés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.