Un incendi causa una gran explosió en un bar de Guardamar del Segura

Una gran explosió

L’incendi va provocar l’explosió de tres bombones de gas butà | Pxhere

Este dissabte, s’ha produït un incendi en un bar de menjar ràpid en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per causes que encara s’estan investigant. Pel que pareix, l’incendi hauria provocat, a demés, l’explosió de tres bombones de gas butà, que han deixat el bar completament calcinat.

 

Segons ha informat el diari ‘Información’, l’incident es va produir en una zona del Moncayo, molt prop de la pedania del Camp de Guardamar a migdia. Ràpidament, van acudir efectius del parc de Torrevieja, del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, i agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

 

Cap a les 14.00 hores, les flames devoraven el local i els bombers van conseguir apagar-lo al cap d’una hora, baix l’atenta mirada dels amos del negoci i dels veïns que s’havien arrimat alertats pel soroll que havia provocat la gran explosió. 

 

S’investiguen les causes de l’incendi

A pesar de què no es coneixen les causes que han provocat l’incendi, tot apunta a un curtcircuit i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a conéixer l’origen del foc. Tot i la gravetat dels fets, no hi ha hagut que lamentar cap víctima, ja que l’establiment es trobava tancat en el moment del succés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.