Dos ferits en cremar-se una fàbrica de taüts en Moixent

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 17.25 hores, s’ha produït un incendi en una fàbrica de taüts en la localitat de Moixent, en la comarca de la Costera (València), en el que dos hòmens: un de 51 anys i un altre de 42, han acabat ferits.

 

El Consorci Provincial de Bombers i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’incendi una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit als dos ferits.

 

L’home de 51 anys presentava diferents ferides de consideració greu i possible fractura de braç. Per la seua part, l‘home de 42 anys ha sigut auxiliat per inhalació de fum. Posteriorment, els dos ferits han sigut traslladats al centre de salut de Moixent.

 

 

Una volta estabilitzats, la víctima de 51 anys ha sigut traslladada a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual dels pacients.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.