Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

 

ACTUALITZAT 03/07/2020 a les 10.20 hores. Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

Efectius dels bombers treballen des de la matinada de diumenge en l’extinció d’un incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que no ha causat cap ferit, segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències (CICU) de la Generalitat Valenciana i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El foc s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha pogut rodejar, però l’estructura de la nau s’ha vist afectada. Fins al lloc s’han desplaçat inicialment onze vehicles del Consorci, una unitat dels bombers forestals de la Generalitat i una autobomba, encara que, progressivament, s’han anat incorporant més mitjans a les faenes d’extinció.

 

Fet i fet, han treballat en la zona un total de huit dotacions dels bombers provincials, dos dels bombers de l’Ajuntament de Castelló, un dispositiu d’Unitat Maquinària i Logística (UML) amb una unitat de reportatge combustible, una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat com a suport per a hidratar i un helicòpter de la Generalitat.

 

 

També s’han presentat en el lloc dels fets comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez. De moment, no ha transcendit el motiu de l’incendi.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.