Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

 

ACTUALITZAT 03/07/2020 a les 10.20 hores. Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

Efectius dels bombers treballen des de la matinada de diumenge en l’extinció d’un incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que no ha causat cap ferit, segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències (CICU) de la Generalitat Valenciana i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El foc s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha pogut rodejar, però l’estructura de la nau s’ha vist afectada. Fins al lloc s’han desplaçat inicialment onze vehicles del Consorci, una unitat dels bombers forestals de la Generalitat i una autobomba, encara que, progressivament, s’han anat incorporant més mitjans a les faenes d’extinció.

 

Fet i fet, han treballat en la zona un total de huit dotacions dels bombers provincials, dos dels bombers de l’Ajuntament de Castelló, un dispositiu d’Unitat Maquinària i Logística (UML) amb una unitat de reportatge combustible, una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat com a suport per a hidratar i un helicòpter de la Generalitat.

 

 

També s’han presentat en el lloc dels fets comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez. De moment, no ha transcendit el motiu de l’incendi.

 

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.