Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

 

ACTUALITZAT 03/07/2020 a les 10.20 hores. Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

Efectius dels bombers treballen des de la matinada de diumenge en l’extinció d’un incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que no ha causat cap ferit, segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències (CICU) de la Generalitat Valenciana i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El foc s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha pogut rodejar, però l’estructura de la nau s’ha vist afectada. Fins al lloc s’han desplaçat inicialment onze vehicles del Consorci, una unitat dels bombers forestals de la Generalitat i una autobomba, encara que, progressivament, s’han anat incorporant més mitjans a les faenes d’extinció.

 

Fet i fet, han treballat en la zona un total de huit dotacions dels bombers provincials, dos dels bombers de l’Ajuntament de Castelló, un dispositiu d’Unitat Maquinària i Logística (UML) amb una unitat de reportatge combustible, una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat com a suport per a hidratar i un helicòpter de la Generalitat.

 

 

També s’han presentat en el lloc dels fets comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez. De moment, no ha transcendit el motiu de l’incendi.

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.