Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

 

ACTUALITZAT 03/07/2020 a les 10.20 hores. Els bombers han donat per controlat cap a les 22.00 hores d’este diumenge l’incendi que es va registrar de matinada en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Espectacular incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba

Efectius dels bombers treballen des de la matinada de diumenge en l’extinció d’un incendi en una fàbrica de la Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que no ha causat cap ferit, segons han informat el Centre de Coordinació d’Emergències (CICU) de la Generalitat Valenciana i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El foc s’ha declarat cap a les 6.00 hores de la matinada, en una empresa de tractament de fusta. L’incendi s’ha pogut rodejar, però l’estructura de la nau s’ha vist afectada. Fins al lloc s’han desplaçat inicialment onze vehicles del Consorci, una unitat dels bombers forestals de la Generalitat i una autobomba, encara que, progressivament, s’han anat incorporant més mitjans a les faenes d’extinció.

 

Fet i fet, han treballat en la zona un total de huit dotacions dels bombers provincials, dos dels bombers de l’Ajuntament de Castelló, un dispositiu d’Unitat Maquinària i Logística (UML) amb una unitat de reportatge combustible, una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat com a suport per a hidratar i un helicòpter de la Generalitat.

 

 

També s’han presentat en el lloc dels fets comandaments de la Guàrdia Civil, l’alcaldessa de Vall d’Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez. De moment, no ha transcendit el motiu de l’incendi.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.