Un incendi en un garatge comunitari causa greus danys materials en Castelló de la Plana

 

Efectius de bombers han sufocat este dilluns un incendi declarat en un garatge comunitari d’un edifici situat en el carrer de Museros de Castelló de la Plana, que ha provocat danys materials de consideració a dos cotxes i a una moto. La intervenció dels bombers ha evitat que les flames es propagaren a altres vehicles.

 

En concret, dos dels tres vehicles afectats han quedat greument danyats i, d’altra banda, el pàrquing s’ha omplit d’un fum negre espés que ha requerit de la ventilació del garatge durant dos hores, ha detallat l’Ajuntament de la ciutat en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 16.30 hores, quan alguns veïns han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 que eixia fum negre de la porta d’accés d’un garatge comunitari. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local els agents de la que, en vore les dimensions de l’incendi i l’intens fum que generaven les flames, han procedit a tallar la circulació de cotxes i el pas per als vianants en el tram del carrer afectat per l’incendi.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi

Als pocs minuts també han arribat al lloc dels fets els bombers municipals, que han desplegat una línia d’aigua i han procedit ràpidament a l’extinció de les flames que afectaven íntegrament un cotxe i a una moto. La visibilitat nul·la dins del garatge i les altes temperatures dins del pàrquing han dificultat les faenes d’extinció del foc. A demés, a causa de la forta càrrega tèrmica conseguida per les flames, un segon cotxe també s’ha vist afectat per l’incendi i ha registrat desperfectes en la seua carrosseria.

 

El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen de moment i, a causa de l’intens fum negre després per la combustió dels cotxes, els bombers municipals han hagut de prolongar les faenes de ventilació del garatge durant dos hores.

 

Finalment, cap a les 19.00 hores, s’ha donat per extingit l’incendi, en l’extinció del que han participat nou bombers, dos caps i un sergent cap d’eixida. Quant a mitjans materials, s’ha usat una autobomba, un vehicle autoescala i tres vehicles lleugers.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.