Un incendi en un garatge comunitari causa greus danys materials en Castelló de la Plana

 

Efectius de bombers han sufocat este dilluns un incendi declarat en un garatge comunitari d’un edifici situat en el carrer de Museros de Castelló de la Plana, que ha provocat danys materials de consideració a dos cotxes i a una moto. La intervenció dels bombers ha evitat que les flames es propagaren a altres vehicles.

 

En concret, dos dels tres vehicles afectats han quedat greument danyats i, d’altra banda, el pàrquing s’ha omplit d’un fum negre espés que ha requerit de la ventilació del garatge durant dos hores, ha detallat l’Ajuntament de la ciutat en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 16.30 hores, quan alguns veïns han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 que eixia fum negre de la porta d’accés d’un garatge comunitari. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local els agents de la que, en vore les dimensions de l’incendi i l’intens fum que generaven les flames, han procedit a tallar la circulació de cotxes i el pas per als vianants en el tram del carrer afectat per l’incendi.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi

Als pocs minuts també han arribat al lloc dels fets els bombers municipals, que han desplegat una línia d’aigua i han procedit ràpidament a l’extinció de les flames que afectaven íntegrament un cotxe i a una moto. La visibilitat nul·la dins del garatge i les altes temperatures dins del pàrquing han dificultat les faenes d’extinció del foc. A demés, a causa de la forta càrrega tèrmica conseguida per les flames, un segon cotxe també s’ha vist afectat per l’incendi i ha registrat desperfectes en la seua carrosseria.

 

El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen de moment i, a causa de l’intens fum negre després per la combustió dels cotxes, els bombers municipals han hagut de prolongar les faenes de ventilació del garatge durant dos hores.

 

Finalment, cap a les 19.00 hores, s’ha donat per extingit l’incendi, en l’extinció del que han participat nou bombers, dos caps i un sergent cap d’eixida. Quant a mitjans materials, s’ha usat una autobomba, un vehicle autoescala i tres vehicles lleugers.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.