Un incendi en un garatge comunitari causa greus danys materials en Castelló de la Plana

 

Efectius de bombers han sufocat este dilluns un incendi declarat en un garatge comunitari d’un edifici situat en el carrer de Museros de Castelló de la Plana, que ha provocat danys materials de consideració a dos cotxes i a una moto. La intervenció dels bombers ha evitat que les flames es propagaren a altres vehicles.

 

En concret, dos dels tres vehicles afectats han quedat greument danyats i, d’altra banda, el pàrquing s’ha omplit d’un fum negre espés que ha requerit de la ventilació del garatge durant dos hores, ha detallat l’Ajuntament de la ciutat en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 16.30 hores, quan alguns veïns han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 que eixia fum negre de la porta d’accés d’un garatge comunitari. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local els agents de la que, en vore les dimensions de l’incendi i l’intens fum que generaven les flames, han procedit a tallar la circulació de cotxes i el pas per als vianants en el tram del carrer afectat per l’incendi.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi

Als pocs minuts també han arribat al lloc dels fets els bombers municipals, que han desplegat una línia d’aigua i han procedit ràpidament a l’extinció de les flames que afectaven íntegrament un cotxe i a una moto. La visibilitat nul·la dins del garatge i les altes temperatures dins del pàrquing han dificultat les faenes d’extinció del foc. A demés, a causa de la forta càrrega tèrmica conseguida per les flames, un segon cotxe també s’ha vist afectat per l’incendi i ha registrat desperfectes en la seua carrosseria.

 

El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen de moment i, a causa de l’intens fum negre després per la combustió dels cotxes, els bombers municipals han hagut de prolongar les faenes de ventilació del garatge durant dos hores.

 

Finalment, cap a les 19.00 hores, s’ha donat per extingit l’incendi, en l’extinció del que han participat nou bombers, dos caps i un sergent cap d’eixida. Quant a mitjans materials, s’ha usat una autobomba, un vehicle autoescala i tres vehicles lleugers.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.