Un incendi en un garatge comunitari causa greus danys materials en Castelló de la Plana

 

Efectius de bombers han sufocat este dilluns un incendi declarat en un garatge comunitari d’un edifici situat en el carrer de Museros de Castelló de la Plana, que ha provocat danys materials de consideració a dos cotxes i a una moto. La intervenció dels bombers ha evitat que les flames es propagaren a altres vehicles.

 

En concret, dos dels tres vehicles afectats han quedat greument danyats i, d’altra banda, el pàrquing s’ha omplit d’un fum negre espés que ha requerit de la ventilació del garatge durant dos hores, ha detallat l’Ajuntament de la ciutat en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 16.30 hores, quan alguns veïns han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 que eixia fum negre de la porta d’accés d’un garatge comunitari. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local els agents de la que, en vore les dimensions de l’incendi i l’intens fum que generaven les flames, han procedit a tallar la circulació de cotxes i el pas per als vianants en el tram del carrer afectat per l’incendi.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi

Als pocs minuts també han arribat al lloc dels fets els bombers municipals, que han desplegat una línia d’aigua i han procedit ràpidament a l’extinció de les flames que afectaven íntegrament un cotxe i a una moto. La visibilitat nul·la dins del garatge i les altes temperatures dins del pàrquing han dificultat les faenes d’extinció del foc. A demés, a causa de la forta càrrega tèrmica conseguida per les flames, un segon cotxe també s’ha vist afectat per l’incendi i ha registrat desperfectes en la seua carrosseria.

 

El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen de moment i, a causa de l’intens fum negre després per la combustió dels cotxes, els bombers municipals han hagut de prolongar les faenes de ventilació del garatge durant dos hores.

 

Finalment, cap a les 19.00 hores, s’ha donat per extingit l’incendi, en l’extinció del que han participat nou bombers, dos caps i un sergent cap d’eixida. Quant a mitjans materials, s’ha usat una autobomba, un vehicle autoescala i tres vehicles lleugers.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.