Dos ferits i 260 persones evacuades en l’incendi de l’hotel Trinimar de Benicàssim

 

Actualització 12/08/2020 a les 19.00 hores. L’incendi originat este dimecres en els baixos d’un hotel en Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), està ja controlat i ha obligat a evacuar a les 260 persones de l’establiment i traslladar a dos hòmens fins a l’hospital per inhalació de fum, a demés de calcinar tres vehicles i afectar parcialment a uns altres.

 

Els bombers seguixen amb els treballs de ventilació i segons ha informat el Consorci Provincial, el foc s’ha declarat a les 14.00 hores en una zona de la planta baixa destinada a l’aparcament exterior, al costat d’una cafeteria de l’hotel i ha originat una gran columna de fum negre.

 

Declarat un incendi en l’hotel Trinimar de Benicàssim

L’hotel Trinimar de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha patit un greu incendi este dimecres al migdia. Els fets s’han produït cap a les 14 hores, moment en el que s’han mobilitzat quatre dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

Ara com ara, es desconeixen les causes de l’incendi, que ha provocat una gran columna de fum, que es pot vore des de diversos metres de distància, i estan treballant en el lloc dels fets bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat.

 

El foc ha afectat a la zona del pàrquing exterior i ha calcinat dos cotxes i ha afectat a altres huit. També s’han vist afectades les instal·lacions situades en els voltants del pàrquing.

 

Els bombers han evacuat a totes les persones que es trobaven dins de les instal·lacions, només per precaució, ja que no hi ha hagut cap ferit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.