Dos ferits i 260 persones evacuades en l’incendi de l’hotel Trinimar de Benicàssim

 

Actualització 12/08/2020 a les 19.00 hores. L’incendi originat este dimecres en els baixos d’un hotel en Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), està ja controlat i ha obligat a evacuar a les 260 persones de l’establiment i traslladar a dos hòmens fins a l’hospital per inhalació de fum, a demés de calcinar tres vehicles i afectar parcialment a uns altres.

 

Els bombers seguixen amb els treballs de ventilació i segons ha informat el Consorci Provincial, el foc s’ha declarat a les 14.00 hores en una zona de la planta baixa destinada a l’aparcament exterior, al costat d’una cafeteria de l’hotel i ha originat una gran columna de fum negre.

 

Declarat un incendi en l’hotel Trinimar de Benicàssim

L’hotel Trinimar de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha patit un greu incendi este dimecres al migdia. Els fets s’han produït cap a les 14 hores, moment en el que s’han mobilitzat quatre dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

Ara com ara, es desconeixen les causes de l’incendi, que ha provocat una gran columna de fum, que es pot vore des de diversos metres de distància, i estan treballant en el lloc dels fets bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat.

 

El foc ha afectat a la zona del pàrquing exterior i ha calcinat dos cotxes i ha afectat a altres huit. També s’han vist afectades les instal·lacions situades en els voltants del pàrquing.

 

Els bombers han evacuat a totes les persones que es trobaven dins de les instal·lacions, només per precaució, ja que no hi ha hagut cap ferit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU