Dos ferits i 260 persones evacuades en l’incendi de l’hotel Trinimar de Benicàssim

 

Actualització 12/08/2020 a les 19.00 hores. L’incendi originat este dimecres en els baixos d’un hotel en Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), està ja controlat i ha obligat a evacuar a les 260 persones de l’establiment i traslladar a dos hòmens fins a l’hospital per inhalació de fum, a demés de calcinar tres vehicles i afectar parcialment a uns altres.

 

Els bombers seguixen amb els treballs de ventilació i segons ha informat el Consorci Provincial, el foc s’ha declarat a les 14.00 hores en una zona de la planta baixa destinada a l’aparcament exterior, al costat d’una cafeteria de l’hotel i ha originat una gran columna de fum negre.

 

Declarat un incendi en l’hotel Trinimar de Benicàssim

L’hotel Trinimar de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha patit un greu incendi este dimecres al migdia. Els fets s’han produït cap a les 14 hores, moment en el que s’han mobilitzat quatre dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

Ara com ara, es desconeixen les causes de l’incendi, que ha provocat una gran columna de fum, que es pot vore des de diversos metres de distància, i estan treballant en el lloc dels fets bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat.

 

El foc ha afectat a la zona del pàrquing exterior i ha calcinat dos cotxes i ha afectat a altres huit. També s’han vist afectades les instal·lacions situades en els voltants del pàrquing.

 

Els bombers han evacuat a totes les persones que es trobaven dins de les instal·lacions, només per precaució, ja que no hi ha hagut cap ferit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.