Dos ferits i 260 persones evacuades en l’incendi de l’hotel Trinimar de Benicàssim

 

Actualització 12/08/2020 a les 19.00 hores. L’incendi originat este dimecres en els baixos d’un hotel en Benicàssim, en la Plana Alta (Castelló), està ja controlat i ha obligat a evacuar a les 260 persones de l’establiment i traslladar a dos hòmens fins a l’hospital per inhalació de fum, a demés de calcinar tres vehicles i afectar parcialment a uns altres.

 

Els bombers seguixen amb els treballs de ventilació i segons ha informat el Consorci Provincial, el foc s’ha declarat a les 14.00 hores en una zona de la planta baixa destinada a l’aparcament exterior, al costat d’una cafeteria de l’hotel i ha originat una gran columna de fum negre.

 

Declarat un incendi en l’hotel Trinimar de Benicàssim

L’hotel Trinimar de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha patit un greu incendi este dimecres al migdia. Els fets s’han produït cap a les 14 hores, moment en el que s’han mobilitzat quatre dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

Ara com ara, es desconeixen les causes de l’incendi, que ha provocat una gran columna de fum, que es pot vore des de diversos metres de distància, i estan treballant en el lloc dels fets bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat.

 

El foc ha afectat a la zona del pàrquing exterior i ha calcinat dos cotxes i ha afectat a altres huit. També s’han vist afectades les instal·lacions situades en els voltants del pàrquing.

 

Els bombers han evacuat a totes les persones que es trobaven dins de les instal·lacions, només per precaució, ja que no hi ha hagut cap ferit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.