Els bombers extingixen un incendi d’una pizzeria en València

Este matí de dilluns, 31 d’agost, s’ha declarat un incendi en un local públic en el carrer de Santa Amàlia de València. Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat efectius del Parc de Bombers Nord de l’Ajuntament de València que han treballat en la seua extinció a través de quatre unitats d’intervenció.

 

Els bombers han apagat el foc i ventilat el local, i una volta extingit han procedit a comprovar el visor i el detector de fums. Lamentablement, les flames han cremat per complet la pizzeria situada en el districte de Trinitat, en ple cor de la ciutat.  Afortunadament, no hi ha hagut cap víctima. A hores d’ara, es desconeixen les causes de l’incendi que ha devastat per complet l’establiment.

 

 

Últimes notícies

Oratge estable amb més calor i ruixats aïllats al sud interior hui a la Comunitat

L’oratge d’este dimecres ve marcat per més calor, vents fluixos i algun ruixat puntual a l’interior sud de la Comunitat Valenciana. Dijous es mantindrà l’ambient estable, amb núvols d’evolució i xàfecs aïllats poc probables.

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.