L’incendi d’una casa en Santa Pola obliga a evacuar l’edifici pel fum

 

Esta vesprada, cap a les 13.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa en el carrer Mediodía de la localitat de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Este incident ha provocat l’evacuació de tots els veïns de l’edifici per evitar la inhalació de fum.

 

Ràpidament, els bombers del parc provincial d’Alacant s’han desplaçat fins al lloc dels fets per extingir les flames. Segons apunten fonts del consorci de bombers, s’ha cremat part d’una casa i el fum ha danyat tot el domicili.

 

Els bombers han extingit el foc cap a les 15.00 hores. En la zona han hagut d’intervenir dos Unitats de Comandament i Prefectura, 1 bomba urbana pesada i 6 bombers.

 

Dins de la casa es trobava una persona, que ha hagut de ser evacuada i posteriorment ser assistida per una ambulància. A hores d’ara, es desconeix l‘estat de salut de la víctima.

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.