Evacuen un edifici de Torrevieja a causa de l’incendi d’un solar

Esta matinada de divendres, 4 de setembre, cap a les 00.00 hores, l‘incendi d’un solar vallat en l’avinguda de Diego Ramírez Pastor en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha obligat a evacuar un edifici. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud s’han desplaçat fins al lloc dels fets, ja que han rebut l’avís de què les flames arribaven fins a la pared de les cases.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’incendi ha sigut un malson per a la majoria dels veïns de l’edifici perquè des dels seus balcons han pogut vore com el foc anava augmentant. En una de les cases s’han acumulat fins a set bombones de butà, fet significatiu, ja que podria haver provocat una tragèdia.

 

Les flames han arribat fins als sis metres d’altura en un solar que estava tancat. No obstant això, dins hi havia molt de material i residus acumulats, incomplint d’esta forma l’ordenança local de conservació de finques sense edificar, una faena que ha d’exercir l’Ajuntament de Torrevieja

D’altra banda, diferents agents de la Policía Local d’esta localitat han ajudat als bombers mentres extingien el foc regulant el trànsit i evacuant als veïns de l’edifici del costat. Afortunadament, una hora després, els bombers han pogut extingir les flames. «Cada volta més la gent es creu que està veient una pel·lícula de Netflix quan hi ha un incendi prop encara que puga ser un perill», ha explicat al citat mitjà un dels bombers que ha actuat en l’operació.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.