Evacuen un edifici de Torrevieja a causa de l’incendi d’un solar

Esta matinada de divendres, 4 de setembre, cap a les 00.00 hores, l‘incendi d’un solar vallat en l’avinguda de Diego Ramírez Pastor en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha obligat a evacuar un edifici. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud s’han desplaçat fins al lloc dels fets, ja que han rebut l’avís de què les flames arribaven fins a la pared de les cases.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’incendi ha sigut un malson per a la majoria dels veïns de l’edifici perquè des dels seus balcons han pogut vore com el foc anava augmentant. En una de les cases s’han acumulat fins a set bombones de butà, fet significatiu, ja que podria haver provocat una tragèdia.

 

Les flames han arribat fins als sis metres d’altura en un solar que estava tancat. No obstant això, dins hi havia molt de material i residus acumulats, incomplint d’esta forma l’ordenança local de conservació de finques sense edificar, una faena que ha d’exercir l’Ajuntament de Torrevieja

D’altra banda, diferents agents de la Policía Local d’esta localitat han ajudat als bombers mentres extingien el foc regulant el trànsit i evacuant als veïns de l’edifici del costat. Afortunadament, una hora després, els bombers han pogut extingir les flames. «Cada volta més la gent es creu que està veient una pel·lícula de Netflix quan hi ha un incendi prop encara que puga ser un perill», ha explicat al citat mitjà un dels bombers que ha actuat en l’operació.

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.