Evacuen un edifici de Torrevieja a causa de l’incendi d’un solar

Esta matinada de divendres, 4 de setembre, cap a les 00.00 hores, l‘incendi d’un solar vallat en l’avinguda de Diego Ramírez Pastor en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha obligat a evacuar un edifici. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud s’han desplaçat fins al lloc dels fets, ja que han rebut l’avís de què les flames arribaven fins a la pared de les cases.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’incendi ha sigut un malson per a la majoria dels veïns de l’edifici perquè des dels seus balcons han pogut vore com el foc anava augmentant. En una de les cases s’han acumulat fins a set bombones de butà, fet significatiu, ja que podria haver provocat una tragèdia.

 

Les flames han arribat fins als sis metres d’altura en un solar que estava tancat. No obstant això, dins hi havia molt de material i residus acumulats, incomplint d’esta forma l’ordenança local de conservació de finques sense edificar, una faena que ha d’exercir l’Ajuntament de Torrevieja

D’altra banda, diferents agents de la Policía Local d’esta localitat han ajudat als bombers mentres extingien el foc regulant el trànsit i evacuant als veïns de l’edifici del costat. Afortunadament, una hora després, els bombers han pogut extingir les flames. «Cada volta més la gent es creu que està veient una pel·lícula de Netflix quan hi ha un incendi prop encara que puga ser un perill», ha explicat al citat mitjà un dels bombers que ha actuat en l’operació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.