10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Evacuen un edifici de Torrevieja a causa de l’incendi d’un solar

Esta matinada de divendres, 4 de setembre, cap a les 00.00 hores, l‘incendi d’un solar vallat en l’avinguda de Diego Ramírez Pastor en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha obligat a evacuar un edifici. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud s’han desplaçat fins al lloc dels fets, ja que han rebut l’avís de què les flames arribaven fins a la pared de les cases.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’incendi ha sigut un malson per a la majoria dels veïns de l’edifici perquè des dels seus balcons han pogut vore com el foc anava augmentant. En una de les cases s’han acumulat fins a set bombones de butà, fet significatiu, ja que podria haver provocat una tragèdia.

 

Les flames han arribat fins als sis metres d’altura en un solar que estava tancat. No obstant això, dins hi havia molt de material i residus acumulats, incomplint d’esta forma l’ordenança local de conservació de finques sense edificar, una faena que ha d’exercir l’Ajuntament de Torrevieja

D’altra banda, diferents agents de la Policía Local d’esta localitat han ajudat als bombers mentres extingien el foc regulant el trànsit i evacuant als veïns de l’edifici del costat. Afortunadament, una hora després, els bombers han pogut extingir les flames. «Cada volta més la gent es creu que està veient una pel·lícula de Netflix quan hi ha un incendi prop encara que puga ser un perill», ha explicat al citat mitjà un dels bombers que ha actuat en l’operació.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises