Evacuen un edifici de Torrevieja a causa de l’incendi d’un solar

Esta matinada de divendres, 4 de setembre, cap a les 00.00 hores, l‘incendi d’un solar vallat en l’avinguda de Diego Ramírez Pastor en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha obligat a evacuar un edifici. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud s’han desplaçat fins al lloc dels fets, ja que han rebut l’avís de què les flames arribaven fins a la pared de les cases.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’incendi ha sigut un malson per a la majoria dels veïns de l’edifici perquè des dels seus balcons han pogut vore com el foc anava augmentant. En una de les cases s’han acumulat fins a set bombones de butà, fet significatiu, ja que podria haver provocat una tragèdia.

 

Les flames han arribat fins als sis metres d’altura en un solar que estava tancat. No obstant això, dins hi havia molt de material i residus acumulats, incomplint d’esta forma l’ordenança local de conservació de finques sense edificar, una faena que ha d’exercir l’Ajuntament de Torrevieja

D’altra banda, diferents agents de la Policía Local d’esta localitat han ajudat als bombers mentres extingien el foc regulant el trànsit i evacuant als veïns de l’edifici del costat. Afortunadament, una hora després, els bombers han pogut extingir les flames. «Cada volta més la gent es creu que està veient una pel·lícula de Netflix quan hi ha un incendi prop encara que puga ser un perill», ha explicat al citat mitjà un dels bombers que ha actuat en l’operació.

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.