Ingressa en l’UCI una jove a Almeria després d’una agressió masclista

Una dona jove de 25 anys ha estat ingressada en l’UCI després d’una agressió que s’investiga com a suposat cas de violència de gènere ocorreguda en El Alquián a Almeria.

Segons han informat a Europa Press fonts de l’Hospital Universitari Torrecárdenas, la dona es troba este diumenge estable dins de la gravetat.

Fonts del 112 han explicat a Europa Press que es va tenir constància de l’agressió a les 7,00 hores d’este dissabte, quan va rebre un avís d’agressió a una jove en la rotonda que connecta els barris d’Almeria del Alquián, El Toyo i Retamar, cap a l’aeroport. L’agressor hauria xocat amb el seu vehicle contra el de la víctima, traient-la posteriorment del cotxe per a colpejar-la sobre la calçada.

Successivament, el 112 traslladava esta informació al Cos Nacional de Policia, a la Policia Local i a l’Empresa Pública d’Emergències Sanitas (EPES 061) que es va mobilitzar al lloc dels fets.

Fonts de la Subdelegació del Govern a Almeria han confirmat que es tracta d’una agressió de violència de gènere i que s’està instruint el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.