Ingressa en l’UCI una jove a Almeria després d’una agressió masclista

Una dona jove de 25 anys ha estat ingressada en l’UCI després d’una agressió que s’investiga com a suposat cas de violència de gènere ocorreguda en El Alquián a Almeria.

Segons han informat a Europa Press fonts de l’Hospital Universitari Torrecárdenas, la dona es troba este diumenge estable dins de la gravetat.

Fonts del 112 han explicat a Europa Press que es va tenir constància de l’agressió a les 7,00 hores d’este dissabte, quan va rebre un avís d’agressió a una jove en la rotonda que connecta els barris d’Almeria del Alquián, El Toyo i Retamar, cap a l’aeroport. L’agressor hauria xocat amb el seu vehicle contra el de la víctima, traient-la posteriorment del cotxe per a colpejar-la sobre la calçada.

Successivament, el 112 traslladava esta informació al Cos Nacional de Policia, a la Policia Local i a l’Empresa Pública d’Emergències Sanitas (EPES 061) que es va mobilitzar al lloc dels fets.

Fonts de la Subdelegació del Govern a Almeria han confirmat que es tracta d’una agressió de violència de gènere i que s’està instruint el cas.

Últimes notícies

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.

La compravenda de vivendes es manté estable al juny a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes ha mantingut al juny el mateix volum que fa un any a la Comunitat Valenciana, amb 8.558 operacions, en un context de lleu repunt a Espanya després de cinc mesos de caigudes.

Cauen 77 detinguts en Espanya d’una macroxarxa de tràfic de migrants i drogues al Mediterrani

Una operació internacional ha desmantellat una de les majors xarxes de tràfic de migrants, drogues i armes al Mediterrani, amb 77 detinguts en Espanya i ramificacions en la Comunitat Valenciana.

Mor un home de 56 anys en l’incendi d’una vivenda a Alberic

Un home de 56 anys ha mort en l’incendi de la vivenda on vivia a Alberic. Altres cinc persones han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat.

Avís groc per tronades, pedra i calor extrema en comarques de València i Castelló este divendres

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc per fortes tronades amb pedra a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 36 graus al litoral sud de València.
FILMOTECA D'ESTIU