Ingressa en l’UCI una jove a Almeria després d’una agressió masclista

Una dona jove de 25 anys ha estat ingressada en l’UCI després d’una agressió que s’investiga com a suposat cas de violència de gènere ocorreguda en El Alquián a Almeria.

Segons han informat a Europa Press fonts de l’Hospital Universitari Torrecárdenas, la dona es troba este diumenge estable dins de la gravetat.

Fonts del 112 han explicat a Europa Press que es va tenir constància de l’agressió a les 7,00 hores d’este dissabte, quan va rebre un avís d’agressió a una jove en la rotonda que connecta els barris d’Almeria del Alquián, El Toyo i Retamar, cap a l’aeroport. L’agressor hauria xocat amb el seu vehicle contra el de la víctima, traient-la posteriorment del cotxe per a colpejar-la sobre la calçada.

Successivament, el 112 traslladava esta informació al Cos Nacional de Policia, a la Policia Local i a l’Empresa Pública d’Emergències Sanitas (EPES 061) que es va mobilitzar al lloc dels fets.

Fonts de la Subdelegació del Govern a Almeria han confirmat que es tracta d’una agressió de violència de gènere i que s’està instruint el cas.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.