Intenta matar a la dona amb una escopeta a la porta de casa en Picassent

Escopeta

L’home tenia l’escopeta carregada i la va apuntar a la dona  | Arxiu

 

Un agent de Policia Nacional, destinat en València i que es trobava fora de servici, ha evitat que una dona fora agredida per la seua parella en Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València). El policia va observar en el portal d’un edifici de la localitat a una dona plorant i cridant que la volien matar, mentres forcejava amb un home, agarrant els dos una escopeta, cada un per un extrem.

 

Ràpidament, l’agent fora de servici va córrer al lloc i es va identificar com a Policia Nacional, per tal d’evitar una possible agressió. El policia va poder saber que l’home i la dona eren parella i que el primer, presumptament, volia agredir-la, amenaçant-la de mort amb l’escopeta que portava i que estava carregada.

 

L’agent va alertar a la Guàrdia Civil, acudint una patrulla al lloc dels fets, explicant-los què havia passat. La intervenció del Policia Nacional va fer possible, finalment, la detenció del presumpte autor dels fets per un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, així com la protecció de la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.