Intenta matar a la dona amb una escopeta a la porta de casa en Picassent

Escopeta

L’home tenia l’escopeta carregada i la va apuntar a la dona  | Arxiu

 

Un agent de Policia Nacional, destinat en València i que es trobava fora de servici, ha evitat que una dona fora agredida per la seua parella en Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València). El policia va observar en el portal d’un edifici de la localitat a una dona plorant i cridant que la volien matar, mentres forcejava amb un home, agarrant els dos una escopeta, cada un per un extrem.

 

Ràpidament, l’agent fora de servici va córrer al lloc i es va identificar com a Policia Nacional, per tal d’evitar una possible agressió. El policia va poder saber que l’home i la dona eren parella i que el primer, presumptament, volia agredir-la, amenaçant-la de mort amb l’escopeta que portava i que estava carregada.

 

L’agent va alertar a la Guàrdia Civil, acudint una patrulla al lloc dels fets, explicant-los què havia passat. La intervenció del Policia Nacional va fer possible, finalment, la detenció del presumpte autor dels fets per un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, així com la protecció de la víctima.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.