Intenta matar a la dona amb una escopeta a la porta de casa en Picassent

Escopeta

L’home tenia l’escopeta carregada i la va apuntar a la dona  | Arxiu

 

Un agent de Policia Nacional, destinat en València i que es trobava fora de servici, ha evitat que una dona fora agredida per la seua parella en Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València). El policia va observar en el portal d’un edifici de la localitat a una dona plorant i cridant que la volien matar, mentres forcejava amb un home, agarrant els dos una escopeta, cada un per un extrem.

 

Ràpidament, l’agent fora de servici va córrer al lloc i es va identificar com a Policia Nacional, per tal d’evitar una possible agressió. El policia va poder saber que l’home i la dona eren parella i que el primer, presumptament, volia agredir-la, amenaçant-la de mort amb l’escopeta que portava i que estava carregada.

 

L’agent va alertar a la Guàrdia Civil, acudint una patrulla al lloc dels fets, explicant-los què havia passat. La intervenció del Policia Nacional va fer possible, finalment, la detenció del presumpte autor dels fets per un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, així com la protecció de la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.