16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detingut per intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 48 anys com a presumpte autor de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen. La víctima en intentar defensar-se, va agafar l’arma blanca amb la mà, provocant-li un tall sagnant.

Els fets van ocórrer sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments (València) quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un home hauria apunyalat a una dona i estaria sagnant.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer i van localitzar a una dona amb un tall sagnant a la mà esquerra. La víctima va manifestar als policies que un home li hauria intentat apunyalar en l’abdomen i que en tractar evitar-lo, hauria parat el ganivet amb la mà realitzant-li una ferida que va necessitar posteriorment punts en el centre sanitari.

Després de les primeres perquisicions, els agents van esbrinar que el sospitós, al qual ja coneixien per altres intervencions, després de l’agressió s’hauria dirigit a l’interior d’un edifici de la zona, localitzant-lo finalment en el replà de l’última planta. Els policies van observar que tenia la dessuadora tacada de sang i, després de comminar-li en reiterades ocasions que mostrara les seues mans, ho van reduir per a assegurar la integritat dels intervinents.

Durant l’escorcoll, els policies li van intervindre un ganivet de 35 centímetres que portava en la cintura dels pantalons, en la seua part posterior, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten més d’una cinquantena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.