Detingut per intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 48 anys com a presumpte autor de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen. La víctima en intentar defensar-se, va agafar l’arma blanca amb la mà, provocant-li un tall sagnant.

Els fets van ocórrer sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments (València) quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un home hauria apunyalat a una dona i estaria sagnant.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer i van localitzar a una dona amb un tall sagnant a la mà esquerra. La víctima va manifestar als policies que un home li hauria intentat apunyalar en l’abdomen i que en tractar evitar-lo, hauria parat el ganivet amb la mà realitzant-li una ferida que va necessitar posteriorment punts en el centre sanitari.

Després de les primeres perquisicions, els agents van esbrinar que el sospitós, al qual ja coneixien per altres intervencions, després de l’agressió s’hauria dirigit a l’interior d’un edifici de la zona, localitzant-lo finalment en el replà de l’última planta. Els policies van observar que tenia la dessuadora tacada de sang i, després de comminar-li en reiterades ocasions que mostrara les seues mans, ho van reduir per a assegurar la integritat dels intervinents.

Durant l’escorcoll, els policies li van intervindre un ganivet de 35 centímetres que portava en la cintura dels pantalons, en la seua part posterior, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten més d’una cinquantena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.