Mastodon
23.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Detingut per intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 48 anys com a presumpte autor de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen. La víctima en intentar defensar-se, va agafar l’arma blanca amb la mà, provocant-li un tall sagnant.

Els fets van ocórrer sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments (València) quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un home hauria apunyalat a una dona i estaria sagnant.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer i van localitzar a una dona amb un tall sagnant a la mà esquerra. La víctima va manifestar als policies que un home li hauria intentat apunyalar en l’abdomen i que en tractar evitar-lo, hauria parat el ganivet amb la mà realitzant-li una ferida que va necessitar posteriorment punts en el centre sanitari.

Després de les primeres perquisicions, els agents van esbrinar que el sospitós, al qual ja coneixien per altres intervencions, després de l’agressió s’hauria dirigit a l’interior d’un edifici de la zona, localitzant-lo finalment en el replà de l’última planta. Els policies van observar que tenia la dessuadora tacada de sang i, després de comminar-li en reiterades ocasions que mostrara les seues mans, ho van reduir per a assegurar la integritat dels intervinents.

Durant l’escorcoll, els policies li van intervindre un ganivet de 35 centímetres que portava en la cintura dels pantalons, en la seua part posterior, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten més d’una cinquantena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.

Sabor Estimar Paelles, de l’Equador, gana a Sueca el títol a la millor paella del món

El restaurant equatorià Sabor Estimar Paelles es va imposar en la 64 edició del concurs de Sueca després de mesurar-se a 40 equips. El podi el van completar Lenin Ruelas Cuina i Casa Macario, amb diversos premis especials per àmbits.

El Llevant resistix al Betis i suma el seu primer punt amb un 2-2 treballat

El Llevant va passar del 2-0 al 2-2 davant un Betis que va dominar de principi a fi la segona part. Fornals va igualar i Ryan va evitar la remuntada en el tram final.

Mor un home de 84 anys ofegat a la platja La Roqueta de Guardamar del Segura

Un home de 84 anys va morir per ofegament a la platja La Roqueta, a Guardamar del Segura. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit i l'autòpsia aclarirà les causes.