Intenten segrestar a una persona en un hostal del Puig de Santa Maria

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Puçol, en l’Horta Nord (València), va tindre coneixement que en un hostal de la localitat del Puig de Santa Maria, en la mateixa comarca, dos xics van entrar a l’establiment amb una arma de foc curta i amb violència física i intimidació van agredir a una persona que es trobava allotjada en una de les habitacions.

 

Després d’agredir-li, els dos autors, un d’ells portant i apuntant-li directament amb una arma de foc curta, van intentar emportar-se a la víctima de l’habitació a la força, estirant dels braços mentres exercia resistència i cridava demanant ajuda perquè no conseguiren traure-la de la seua habitació. 

 

Entre la resistència i crits de la víctima els presumptes autors van abandonar el lloc sense haver conseguit el seu objectiu, deixant en el corredor les cordes que portaven per a lligar a la víctima i van fugir en un cotxe que es trobava en l’entrada de l’hostal. La investigació va culminar amb la detenció de dos xics de 38 anys pels delictes de detenció il·legal en grau de temptativa, amenaces per arma de foc, tinença lítica d’armes i lesions.

 

S’han intervingut armes blanques, munició de diferents calibres, cartutxos d’escopeta i armes de foc curta simulades. En els registres i detencions van participar, Unitats especialitzades de la Guàrdia Civil (G.R.S), guies canins detectors d’armes i explosius i de busca, personal de la Secció de la UOPJ de València i patrulles de Seguretat Ciutadana de Sagunt, Estivella, Puçol i Massamagrell i USECIA. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Massamagrell.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.