Intenten segrestar a una persona en un hostal del Puig de Santa Maria

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Puçol, en l’Horta Nord (València), va tindre coneixement que en un hostal de la localitat del Puig de Santa Maria, en la mateixa comarca, dos xics van entrar a l’establiment amb una arma de foc curta i amb violència física i intimidació van agredir a una persona que es trobava allotjada en una de les habitacions.

 

Després d’agredir-li, els dos autors, un d’ells portant i apuntant-li directament amb una arma de foc curta, van intentar emportar-se a la víctima de l’habitació a la força, estirant dels braços mentres exercia resistència i cridava demanant ajuda perquè no conseguiren traure-la de la seua habitació. 

 

Entre la resistència i crits de la víctima els presumptes autors van abandonar el lloc sense haver conseguit el seu objectiu, deixant en el corredor les cordes que portaven per a lligar a la víctima i van fugir en un cotxe que es trobava en l’entrada de l’hostal. La investigació va culminar amb la detenció de dos xics de 38 anys pels delictes de detenció il·legal en grau de temptativa, amenaces per arma de foc, tinença lítica d’armes i lesions.

 

S’han intervingut armes blanques, munició de diferents calibres, cartutxos d’escopeta i armes de foc curta simulades. En els registres i detencions van participar, Unitats especialitzades de la Guàrdia Civil (G.R.S), guies canins detectors d’armes i explosius i de busca, personal de la Secció de la UOPJ de València i patrulles de Seguretat Ciutadana de Sagunt, Estivella, Puçol i Massamagrell i USECIA. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Massamagrell.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.