Intenten segrestar a una persona en un hostal del Puig de Santa Maria

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Puçol, en l’Horta Nord (València), va tindre coneixement que en un hostal de la localitat del Puig de Santa Maria, en la mateixa comarca, dos xics van entrar a l’establiment amb una arma de foc curta i amb violència física i intimidació van agredir a una persona que es trobava allotjada en una de les habitacions.

 

Després d’agredir-li, els dos autors, un d’ells portant i apuntant-li directament amb una arma de foc curta, van intentar emportar-se a la víctima de l’habitació a la força, estirant dels braços mentres exercia resistència i cridava demanant ajuda perquè no conseguiren traure-la de la seua habitació. 

 

Entre la resistència i crits de la víctima els presumptes autors van abandonar el lloc sense haver conseguit el seu objectiu, deixant en el corredor les cordes que portaven per a lligar a la víctima i van fugir en un cotxe que es trobava en l’entrada de l’hostal. La investigació va culminar amb la detenció de dos xics de 38 anys pels delictes de detenció il·legal en grau de temptativa, amenaces per arma de foc, tinença lítica d’armes i lesions.

 

S’han intervingut armes blanques, munició de diferents calibres, cartutxos d’escopeta i armes de foc curta simulades. En els registres i detencions van participar, Unitats especialitzades de la Guàrdia Civil (G.R.S), guies canins detectors d’armes i explosius i de busca, personal de la Secció de la UOPJ de València i patrulles de Seguretat Ciutadana de Sagunt, Estivella, Puçol i Massamagrell i USECIA. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Massamagrell.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.