Intenten segrestar a una persona en un hostal del Puig de Santa Maria

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Puçol, en l’Horta Nord (València), va tindre coneixement que en un hostal de la localitat del Puig de Santa Maria, en la mateixa comarca, dos xics van entrar a l’establiment amb una arma de foc curta i amb violència física i intimidació van agredir a una persona que es trobava allotjada en una de les habitacions.

 

Després d’agredir-li, els dos autors, un d’ells portant i apuntant-li directament amb una arma de foc curta, van intentar emportar-se a la víctima de l’habitació a la força, estirant dels braços mentres exercia resistència i cridava demanant ajuda perquè no conseguiren traure-la de la seua habitació. 

 

Entre la resistència i crits de la víctima els presumptes autors van abandonar el lloc sense haver conseguit el seu objectiu, deixant en el corredor les cordes que portaven per a lligar a la víctima i van fugir en un cotxe que es trobava en l’entrada de l’hostal. La investigació va culminar amb la detenció de dos xics de 38 anys pels delictes de detenció il·legal en grau de temptativa, amenaces per arma de foc, tinença lítica d’armes i lesions.

 

S’han intervingut armes blanques, munició de diferents calibres, cartutxos d’escopeta i armes de foc curta simulades. En els registres i detencions van participar, Unitats especialitzades de la Guàrdia Civil (G.R.S), guies canins detectors d’armes i explosius i de busca, personal de la Secció de la UOPJ de València i patrulles de Seguretat Ciutadana de Sagunt, Estivella, Puçol i Massamagrell i USECIA. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Massamagrell.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.