Intenten segrestar a una persona en un hostal del Puig de Santa Maria

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Puçol, en l’Horta Nord (València), va tindre coneixement que en un hostal de la localitat del Puig de Santa Maria, en la mateixa comarca, dos xics van entrar a l’establiment amb una arma de foc curta i amb violència física i intimidació van agredir a una persona que es trobava allotjada en una de les habitacions.

 

Després d’agredir-li, els dos autors, un d’ells portant i apuntant-li directament amb una arma de foc curta, van intentar emportar-se a la víctima de l’habitació a la força, estirant dels braços mentres exercia resistència i cridava demanant ajuda perquè no conseguiren traure-la de la seua habitació. 

 

Entre la resistència i crits de la víctima els presumptes autors van abandonar el lloc sense haver conseguit el seu objectiu, deixant en el corredor les cordes que portaven per a lligar a la víctima i van fugir en un cotxe que es trobava en l’entrada de l’hostal. La investigació va culminar amb la detenció de dos xics de 38 anys pels delictes de detenció il·legal en grau de temptativa, amenaces per arma de foc, tinença lítica d’armes i lesions.

 

S’han intervingut armes blanques, munició de diferents calibres, cartutxos d’escopeta i armes de foc curta simulades. En els registres i detencions van participar, Unitats especialitzades de la Guàrdia Civil (G.R.S), guies canins detectors d’armes i explosius i de busca, personal de la Secció de la UOPJ de València i patrulles de Seguretat Ciutadana de Sagunt, Estivella, Puçol i Massamagrell i USECIA. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Massamagrell.

Últimes notícies

Els supermercats envien productes bàsics als afectats pels incendis

La patronal Asedas ha activat un pla de donacions de productes de primera necessitat per a les més de 100.000 persones confinades o evacuades pels incendis de Madrid, Àvila i Toledo.

El Lucentum tanca la plantilla amb l’escolta nord-americà MaCio Teague

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta nord-americà MaCio Teague, de 29 anys, i completa així les dotze fitxes per a competir en Primera FEB la temporada 2026-27.

Vox culpa el “fanatisme climàtic” de l’augment d’incendis forestals

La diputada de Vox en Les Corts, Teresa Ramírez, responsabilitza el que anomena fanatisme climàtic de la falta de neteja de boscos i camps i reclama més prevenció davant els incendis forestals a Espanya.

La reforma fiscal del Consell ja ha rebaixat 469,8 milions en impostos des de 2023

La reforma fiscal del Consell ha suposat un estalvi de 469,8 milions d’euros per als contribuents valencians des de 2023, principalment en Successions i Donacions i Transmissions Patrimonials, segons la Generalitat.

El PP reclama unitat davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa el PSPV d’autoexcluir-se

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, demana aplicar la màxima de ‘tots contra el foc’ davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa els socialistes de fer política i d’autoexcluir-se d’eixa unitat.

El debat per la ‘prioritat nacional’ encén els pressupostos de la Generalitat

El PP defensa que incloure el concepte de ‘prioritat nacional’ en la llei d’acompanyament és només una qüestió semàntica, mentres Vox ho vincula al sentit comú i l’oposició acusa el Consell de racisme i xenofòbia.

Enganya dones majors per xarxes socials i furta joies en els seus domicilis

La Policia Nacional ha detingut a Barcelona un home de 63 anys acusat de furtar joies a dones majors de diferents ciutats espanyoles, després de guanyar-se la seua confiança per xarxes socials amb la tècnica del 'love bombing'.

Corona de llorer a Jaume I en el 750 aniversari de la seua mort al Parterre

L'Ajuntament de València ha depositat una corona de llorer a l'estàtua eqüestre de Jaume I al Parterre, en l'inici dels actes pel 750 aniversari de la seua mort, que se centraran en un 9 d'Octubre especial amb la participació de l'espasa del rei en la Processó Cívica.