Anuncios

Intercepten en un magatzem d’Elx més de 22.800 parells de sabatilles falsificades

Agents de la Guàrdia Civil, pertanyents a la Unitat d’Anàlisi d’Investigació Fiscal i de Fronteres de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid, en col·laboració amb les Patrulles Fiscals Territorials de les Comandàncies d’Alacant i Barcelona, han intervingut un total de 22.865 parells de sabatilles presumptament falsificades que es trobaven disposades per a la seua venda al públic i per a la seua distribució en dos magatzems situats en un polígon industrial de Fuenlabrada, un magatzem en San Adrián de Besos, un magatzem a Elx i en onze botigues situades a Madrid, valorades en 10.403.573 euros.

La investigació es va originar després de la denúncia interposada pel representant d’una coneguda marca de sabatilles, que va alertar de la presència de diversos models d’aquests articles que es trobaven a la venda en botigues d’una franquícia, les quals eren falsificades.

Anuncios

L’anàlisi de la informació que van realitzar els integrants de la Guàrdia Civil, va permetre situar diverses botigues i magatzems des d’on es venien i s’encarregaven de distribuir la mercaderia falsificada, per la qual cosa es va establir un dispositiu conjunt que va permetre intervindre a Elx 1.272 parells, en San Adrián de Besos (Barcelona) 4.344 parells, retirant a Madrid 300 parells localitzats en onze botigues de la capital i 16.949 parells en dos magatzems de la localitat de Fuenlabrada.

En els punts de venda ressenyats, la Guàrdia Civil va realitzar la corresponent inspecció en companyia dels titulars de la marca, que van acreditar que les sabatilles que estaven a la venda eren falsificades, per la qual cosa es va procedir a la seua retirada.

Després d’aquesta intervenció es va iniciar la investigació dels responsables de les botigues i dels magatzems per un presumpte delicte contra la propietat industrial. A més cal tindre en compte la repercussió negativa sobre la imatge de la marca afectada, frau al consumidor i competència deslleial amb les empreses que sí que compleixen amb les corresponents normatives.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios