Intercepten en un magatzem d’Elx més de 22.800 parells de sabatilles falsificades

Agents de la Guàrdia Civil, pertanyents a la Unitat d’Anàlisi d’Investigació Fiscal i de Fronteres de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid, en col·laboració amb les Patrulles Fiscals Territorials de les Comandàncies d’Alacant i Barcelona, han intervingut un total de 22.865 parells de sabatilles presumptament falsificades que es trobaven disposades per a la seua venda al públic i per a la seua distribució en dos magatzems situats en un polígon industrial de Fuenlabrada, un magatzem en San Adrián de Besos, un magatzem a Elx i en onze botigues situades a Madrid, valorades en 10.403.573 euros.

La investigació es va originar després de la denúncia interposada pel representant d’una coneguda marca de sabatilles, que va alertar de la presència de diversos models d’aquests articles que es trobaven a la venda en botigues d’una franquícia, les quals eren falsificades.

L’anàlisi de la informació que van realitzar els integrants de la Guàrdia Civil, va permetre situar diverses botigues i magatzems des d’on es venien i s’encarregaven de distribuir la mercaderia falsificada, per la qual cosa es va establir un dispositiu conjunt que va permetre intervindre a Elx 1.272 parells, en San Adrián de Besos (Barcelona) 4.344 parells, retirant a Madrid 300 parells localitzats en onze botigues de la capital i 16.949 parells en dos magatzems de la localitat de Fuenlabrada.

En els punts de venda ressenyats, la Guàrdia Civil va realitzar la corresponent inspecció en companyia dels titulars de la marca, que van acreditar que les sabatilles que estaven a la venda eren falsificades, per la qual cosa es va procedir a la seua retirada.

Després d’aquesta intervenció es va iniciar la investigació dels responsables de les botigues i dels magatzems per un presumpte delicte contra la propietat industrial. A més cal tindre en compte la repercussió negativa sobre la imatge de la marca afectada, frau al consumidor i competència deslleial amb les empreses que sí que compleixen amb les corresponents normatives.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.