Intercepten en un magatzem d’Elx més de 22.800 parells de sabatilles falsificades

Agents de la Guàrdia Civil, pertanyents a la Unitat d’Anàlisi d’Investigació Fiscal i de Fronteres de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid, en col·laboració amb les Patrulles Fiscals Territorials de les Comandàncies d’Alacant i Barcelona, han intervingut un total de 22.865 parells de sabatilles presumptament falsificades que es trobaven disposades per a la seua venda al públic i per a la seua distribució en dos magatzems situats en un polígon industrial de Fuenlabrada, un magatzem en San Adrián de Besos, un magatzem a Elx i en onze botigues situades a Madrid, valorades en 10.403.573 euros.

La investigació es va originar després de la denúncia interposada pel representant d’una coneguda marca de sabatilles, que va alertar de la presència de diversos models d’aquests articles que es trobaven a la venda en botigues d’una franquícia, les quals eren falsificades.

L’anàlisi de la informació que van realitzar els integrants de la Guàrdia Civil, va permetre situar diverses botigues i magatzems des d’on es venien i s’encarregaven de distribuir la mercaderia falsificada, per la qual cosa es va establir un dispositiu conjunt que va permetre intervindre a Elx 1.272 parells, en San Adrián de Besos (Barcelona) 4.344 parells, retirant a Madrid 300 parells localitzats en onze botigues de la capital i 16.949 parells en dos magatzems de la localitat de Fuenlabrada.

En els punts de venda ressenyats, la Guàrdia Civil va realitzar la corresponent inspecció en companyia dels titulars de la marca, que van acreditar que les sabatilles que estaven a la venda eren falsificades, per la qual cosa es va procedir a la seua retirada.

Després d’aquesta intervenció es va iniciar la investigació dels responsables de les botigues i dels magatzems per un presumpte delicte contra la propietat industrial. A més cal tindre en compte la repercussió negativa sobre la imatge de la marca afectada, frau al consumidor i competència deslleial amb les empreses que sí que compleixen amb les corresponents normatives.

Últimes notícies

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.