Intercepten en un magatzem d’Elx més de 22.800 parells de sabatilles falsificades

Agents de la Guàrdia Civil, pertanyents a la Unitat d’Anàlisi d’Investigació Fiscal i de Fronteres de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid, en col·laboració amb les Patrulles Fiscals Territorials de les Comandàncies d’Alacant i Barcelona, han intervingut un total de 22.865 parells de sabatilles presumptament falsificades que es trobaven disposades per a la seua venda al públic i per a la seua distribució en dos magatzems situats en un polígon industrial de Fuenlabrada, un magatzem en San Adrián de Besos, un magatzem a Elx i en onze botigues situades a Madrid, valorades en 10.403.573 euros.

La investigació es va originar després de la denúncia interposada pel representant d’una coneguda marca de sabatilles, que va alertar de la presència de diversos models d’aquests articles que es trobaven a la venda en botigues d’una franquícia, les quals eren falsificades.

L’anàlisi de la informació que van realitzar els integrants de la Guàrdia Civil, va permetre situar diverses botigues i magatzems des d’on es venien i s’encarregaven de distribuir la mercaderia falsificada, per la qual cosa es va establir un dispositiu conjunt que va permetre intervindre a Elx 1.272 parells, en San Adrián de Besos (Barcelona) 4.344 parells, retirant a Madrid 300 parells localitzats en onze botigues de la capital i 16.949 parells en dos magatzems de la localitat de Fuenlabrada.

En els punts de venda ressenyats, la Guàrdia Civil va realitzar la corresponent inspecció en companyia dels titulars de la marca, que van acreditar que les sabatilles que estaven a la venda eren falsificades, per la qual cosa es va procedir a la seua retirada.

Després d’aquesta intervenció es va iniciar la investigació dels responsables de les botigues i dels magatzems per un presumpte delicte contra la propietat industrial. A més cal tindre en compte la repercussió negativa sobre la imatge de la marca afectada, frau al consumidor i competència deslleial amb les empreses que sí que compleixen amb les corresponents normatives.

Últimes notícies

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.

Sangare i Affengruber tornaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF

Buba Sangare i David Affengruber s’incorporaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF, amb proves físiques prèvies, després de les seues cites internacionals.