Intercepten en un magatzem d’Elx més de 22.800 parells de sabatilles falsificades

Agents de la Guàrdia Civil, pertanyents a la Unitat d’Anàlisi d’Investigació Fiscal i de Fronteres de la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid, en col·laboració amb les Patrulles Fiscals Territorials de les Comandàncies d’Alacant i Barcelona, han intervingut un total de 22.865 parells de sabatilles presumptament falsificades que es trobaven disposades per a la seua venda al públic i per a la seua distribució en dos magatzems situats en un polígon industrial de Fuenlabrada, un magatzem en San Adrián de Besos, un magatzem a Elx i en onze botigues situades a Madrid, valorades en 10.403.573 euros.

La investigació es va originar després de la denúncia interposada pel representant d’una coneguda marca de sabatilles, que va alertar de la presència de diversos models d’aquests articles que es trobaven a la venda en botigues d’una franquícia, les quals eren falsificades.

L’anàlisi de la informació que van realitzar els integrants de la Guàrdia Civil, va permetre situar diverses botigues i magatzems des d’on es venien i s’encarregaven de distribuir la mercaderia falsificada, per la qual cosa es va establir un dispositiu conjunt que va permetre intervindre a Elx 1.272 parells, en San Adrián de Besos (Barcelona) 4.344 parells, retirant a Madrid 300 parells localitzats en onze botigues de la capital i 16.949 parells en dos magatzems de la localitat de Fuenlabrada.

En els punts de venda ressenyats, la Guàrdia Civil va realitzar la corresponent inspecció en companyia dels titulars de la marca, que van acreditar que les sabatilles que estaven a la venda eren falsificades, per la qual cosa es va procedir a la seua retirada.

Després d’aquesta intervenció es va iniciar la investigació dels responsables de les botigues i dels magatzems per un presumpte delicte contra la propietat industrial. A més cal tindre en compte la repercussió negativa sobre la imatge de la marca afectada, frau al consumidor i competència deslleial amb les empreses que sí que compleixen amb les corresponents normatives.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.