Anuncios

Intervenen en una discoteca en la que hi havia 14 persones celebrant una festa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut en una discoteca situada en el carrer d’Arts Gràfiques de la ciutat d’Alacant a on hi havia unes 14 persones reunides celebrant una festa. Totes elles han sigut denunciades per saltar-se el confinament decretat per l’estat d’alarma.

 

Els agents de la unitat del servici nocturn de la Policia Local es van desplaçar fins a esta discoteca, a on van interceptar a un total de catorze persones, que van al·legar estar fent activitats de manteniment en el local, però que estaven incomplint i desobeint les mesures establides pel Govern.

Anuncios

 

La intervenció ha tingut lloc sobre les 23.30 hores de la nit, després de què els agents detectaren moviment en esta discoteca i tingueren sospites de què es poguera estar fent dins alguna activitat no permesa. Diferents patrulles que estaven per la zona van comprovar que, efectivament, en el seu interior hi havien catorze persones que van ser denunciades per desobeir l’estat d’alarma.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios