Intervenen al presumpte assassí de Florina una forta suma de diners d’origen desconegut

 

Este dimarts, la Guàrdia Civil de Valéncia va detindre en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, la jove assassinada el passat mes de gener. Durant el registre, els agents van requisar del domicili del sospitós un ordinador personal, diversos mòbils i una elevada quantitat de diners en bitllets de 50 euros d’origen encara desconegut.

 

Els investigadors van arribar a les 08.00 hores a l’empresa propietat del presumpte homicida, als afores de Carcaixent. Els agents van informar el sospitós que quedava detingut per l’assassinat de Florina i li van demanar que els donarà accés al seu vehicle, un cotxe blanc aparcat en l’empresa i que es van emportar en una grua a les dependències de la Guàrdia Civil per a inspeccionar-lo a fons per especialistes en Criminalística, a la recerca de possibles restes genètiques de la jove assassinada.

 

Mitja hora després, l’home detingut arribava fortament escortat per mitja dotzena d’agents al seu domicili de Carcaixent. Allí, els investigadors van registrar l’interior de l’habitatge per a trobar possibles proves de l’homicidi. D’aqueix habitatge, els agents es van emportar borses i efectes varis, entre ells l’ordinador personal del sospitós i tres mòbils, que seran analitzats a la recerca de les evidències de les seues trobades amb Florina.

 

D’ací, la Guàrdia Civil i els investigadors forenses es van traslladar a un taller, propietat de Josep V.R., en l’interior del qual les autoritats van trobar una forta suma de diners d’origen desconegut que ara serà rastrejat. Els guàrdies civils es van emportar dues bosses de plàstic repletes de bitllets de 50 euros.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.