Intervenen al presumpte assassí de Florina una forta suma de diners d’origen desconegut

 

Este dimarts, la Guàrdia Civil de Valéncia va detindre en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, la jove assassinada el passat mes de gener. Durant el registre, els agents van requisar del domicili del sospitós un ordinador personal, diversos mòbils i una elevada quantitat de diners en bitllets de 50 euros d’origen encara desconegut.

 

Els investigadors van arribar a les 08.00 hores a l’empresa propietat del presumpte homicida, als afores de Carcaixent. Els agents van informar el sospitós que quedava detingut per l’assassinat de Florina i li van demanar que els donarà accés al seu vehicle, un cotxe blanc aparcat en l’empresa i que es van emportar en una grua a les dependències de la Guàrdia Civil per a inspeccionar-lo a fons per especialistes en Criminalística, a la recerca de possibles restes genètiques de la jove assassinada.

 

Mitja hora després, l’home detingut arribava fortament escortat per mitja dotzena d’agents al seu domicili de Carcaixent. Allí, els investigadors van registrar l’interior de l’habitatge per a trobar possibles proves de l’homicidi. D’aqueix habitatge, els agents es van emportar borses i efectes varis, entre ells l’ordinador personal del sospitós i tres mòbils, que seran analitzats a la recerca de les evidències de les seues trobades amb Florina.

 

D’ací, la Guàrdia Civil i els investigadors forenses es van traslladar a un taller, propietat de Josep V.R., en l’interior del qual les autoritats van trobar una forta suma de diners d’origen desconegut que ara serà rastrejat. Els guàrdies civils es van emportar dues bosses de plàstic repletes de bitllets de 50 euros.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.