Intervenen al presumpte assassí de Florina una forta suma de diners d’origen desconegut

 

Este dimarts, la Guàrdia Civil de Valéncia va detindre en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, la jove assassinada el passat mes de gener. Durant el registre, els agents van requisar del domicili del sospitós un ordinador personal, diversos mòbils i una elevada quantitat de diners en bitllets de 50 euros d’origen encara desconegut.

 

Els investigadors van arribar a les 08.00 hores a l’empresa propietat del presumpte homicida, als afores de Carcaixent. Els agents van informar el sospitós que quedava detingut per l’assassinat de Florina i li van demanar que els donarà accés al seu vehicle, un cotxe blanc aparcat en l’empresa i que es van emportar en una grua a les dependències de la Guàrdia Civil per a inspeccionar-lo a fons per especialistes en Criminalística, a la recerca de possibles restes genètiques de la jove assassinada.

 

Mitja hora després, l’home detingut arribava fortament escortat per mitja dotzena d’agents al seu domicili de Carcaixent. Allí, els investigadors van registrar l’interior de l’habitatge per a trobar possibles proves de l’homicidi. D’aqueix habitatge, els agents es van emportar borses i efectes varis, entre ells l’ordinador personal del sospitós i tres mòbils, que seran analitzats a la recerca de les evidències de les seues trobades amb Florina.

 

D’ací, la Guàrdia Civil i els investigadors forenses es van traslladar a un taller, propietat de Josep V.R., en l’interior del qual les autoritats van trobar una forta suma de diners d’origen desconegut que ara serà rastrejat. Els guàrdies civils es van emportar dues bosses de plàstic repletes de bitllets de 50 euros.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.