17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Intervenen al presumpte assassí de Florina una forta suma de diners d’origen desconegut

 

Este dimarts, la Guàrdia Civil de Valéncia va detindre en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, la jove assassinada el passat mes de gener. Durant el registre, els agents van requisar del domicili del sospitós un ordinador personal, diversos mòbils i una elevada quantitat de diners en bitllets de 50 euros d’origen encara desconegut.

 

Els investigadors van arribar a les 08.00 hores a l’empresa propietat del presumpte homicida, als afores de Carcaixent. Els agents van informar el sospitós que quedava detingut per l’assassinat de Florina i li van demanar que els donarà accés al seu vehicle, un cotxe blanc aparcat en l’empresa i que es van emportar en una grua a les dependències de la Guàrdia Civil per a inspeccionar-lo a fons per especialistes en Criminalística, a la recerca de possibles restes genètiques de la jove assassinada.

 

Mitja hora després, l’home detingut arribava fortament escortat per mitja dotzena d’agents al seu domicili de Carcaixent. Allí, els investigadors van registrar l’interior de l’habitatge per a trobar possibles proves de l’homicidi. D’aqueix habitatge, els agents es van emportar borses i efectes varis, entre ells l’ordinador personal del sospitós i tres mòbils, que seran analitzats a la recerca de les evidències de les seues trobades amb Florina.

 

D’ací, la Guàrdia Civil i els investigadors forenses es van traslladar a un taller, propietat de Josep V.R., en l’interior del qual les autoritats van trobar una forta suma de diners d’origen desconegut que ara serà rastrejat. Els guàrdies civils es van emportar dues bosses de plàstic repletes de bitllets de 50 euros.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.