16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Intervenen al presumpte assassí de Florina una forta suma de diners d’origen desconegut

 

Este dimarts, la Guàrdia Civil de Valéncia va detindre en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, la jove assassinada el passat mes de gener. Durant el registre, els agents van requisar del domicili del sospitós un ordinador personal, diversos mòbils i una elevada quantitat de diners en bitllets de 50 euros d’origen encara desconegut.

 

Els investigadors van arribar a les 08.00 hores a l’empresa propietat del presumpte homicida, als afores de Carcaixent. Els agents van informar el sospitós que quedava detingut per l’assassinat de Florina i li van demanar que els donarà accés al seu vehicle, un cotxe blanc aparcat en l’empresa i que es van emportar en una grua a les dependències de la Guàrdia Civil per a inspeccionar-lo a fons per especialistes en Criminalística, a la recerca de possibles restes genètiques de la jove assassinada.

 

Mitja hora després, l’home detingut arribava fortament escortat per mitja dotzena d’agents al seu domicili de Carcaixent. Allí, els investigadors van registrar l’interior de l’habitatge per a trobar possibles proves de l’homicidi. D’aqueix habitatge, els agents es van emportar borses i efectes varis, entre ells l’ordinador personal del sospitós i tres mòbils, que seran analitzats a la recerca de les evidències de les seues trobades amb Florina.

 

D’ací, la Guàrdia Civil i els investigadors forenses es van traslladar a un taller, propietat de Josep V.R., en l’interior del qual les autoritats van trobar una forta suma de diners d’origen desconegut que ara serà rastrejat. Els guàrdies civils es van emportar dues bosses de plàstic repletes de bitllets de 50 euros.

Últimes notícies

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.

L’Audiència de València ha absolt a 14 acusats per la partida de 1.650 quilos de cocaïna per falta de garanties

La Secció Tercera ha absolt a 14 acusats en descartar com a prova principal els missatges de Sky ECC per falta d'autenticitat i integritat. La confiscació de 2020 no es va vincular als processaments.

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.

El Consell adapta l’Atenció Primària a la nova demanda: menys demores i més capacitat resolutiva

El Consell ha aprovat el decret que redissenya l'Atenció Primària en la Comunitat Valenciana. La norma agilitza cites, impulsa la digitalització i crea noves direccions.

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.