Cau un grup internacional que introduïa droga en blocs de formigó

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil, l’Agència Tributària i EUROPOL, han desarticulat una organització criminal internacional establerta a Espanya i els Països Baixos, i vinculada amb el cartell mexicà dels Beltrán Leyva, dedicada, presumptament, a la introducció de cocaïna i metamfetamina a Europa a través del Port de Barcelona.

Amb esta operació, la investigació de la qual s’ha prolongat al llarg de tres anys, s’ha aconseguit la major intervenció de la història de crystal meth, amb l’aprehensió d’un total de 2.549 quilograms de metamfetamina, 1.370 quilograms de cocaïna i 17.000 litres de productes químics per a la producció d’estupefaents.

L’operació, duta a terme a Barcelona, ​​Tarragona, la localitat toledana de Talavera de la Reina i València, a més dels Països Baixos i Turquia, ha conclòs amb la detenció de 16 persones.

Amb esta intervenció policial, es dona per desmantellada la principal via d´introducció a Europa d´estes substàncies estupefaents a través del Port de Barcelona. Els responsables controlaven una nova forma per introduir la droga, que consistia a crear habitacles ocults en blocs de formigó, convertint-la en indetectable davant dels controls portuaris.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.