Cau un grup internacional que introduïa droga en blocs de formigó

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil, l’Agència Tributària i EUROPOL, han desarticulat una organització criminal internacional establerta a Espanya i els Països Baixos, i vinculada amb el cartell mexicà dels Beltrán Leyva, dedicada, presumptament, a la introducció de cocaïna i metamfetamina a Europa a través del Port de Barcelona.

Amb esta operació, la investigació de la qual s’ha prolongat al llarg de tres anys, s’ha aconseguit la major intervenció de la història de crystal meth, amb l’aprehensió d’un total de 2.549 quilograms de metamfetamina, 1.370 quilograms de cocaïna i 17.000 litres de productes químics per a la producció d’estupefaents.

L’operació, duta a terme a Barcelona, ​​Tarragona, la localitat toledana de Talavera de la Reina i València, a més dels Països Baixos i Turquia, ha conclòs amb la detenció de 16 persones.

Amb esta intervenció policial, es dona per desmantellada la principal via d´introducció a Europa d´estes substàncies estupefaents a través del Port de Barcelona. Els responsables controlaven una nova forma per introduir la droga, que consistia a crear habitacles ocults en blocs de formigó, convertint-la en indetectable davant dels controls portuaris.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.