11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Els investigadors sospiten com va fer desaparéixer Tomás Gimeno a les seues filles

Hui, continuaran les labors de rastreig per a donar amb alguna pista d’Anna i Olivia, les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife al costat del seu pare. El treball del vaixell Ángeles Alvariño està sent molt complicat pel rocós del terreny.

També s’estan reconstruint tots els moviments de Tomás Gimeno i així els investigadors podran confirmar si, com ja sospiten, el pare va poder utilitzar pedres per a llastrar els cossos d’Anna i Olivia al fons de la mar.

Un làser escàner, fonamental per a comprovar el volum real dels petates per a saber què anava dins

 

La Guàrdia Civil ha desembarcat en el port de la Marina de Tenerife amb un làser escàner. Una cambra que gira 360 graus per a captar escenaris en tres dimensions. En cada captura tarda 20 minuts.

L’han col·locada en el lloc on va aparcar el seu vehicle Tomás Gimeno i en el pantalà on tenia atracada la llanxa.

Tracten de gravar des de diferents angles l’escenari crucial per a la investigació. Es tracta de saber si el pare d’Olivia i Anna va poder embarcar a les seues filles ocultes en els embalums que portava. Tomas va aparcar el seu cotxe del qual va traure 6 embalums per a traslladar-los fins a la seua barca en tres viatges.

Tres viatges captats per les cambres en els quals se li va veure amb dos ‘petates’ sospitosos per la seua dimensió. Però en les imatges de vídeo no poden més que aproximar la grandària i volen saber el volum per a comprovar si les xiquetes podien estar dins.

Gràcies a la tecnologia 3D es pot confirmar si Tomás Gimeno portava a les xiquetes en els ‘petates’ i les va embarcar

 

Amb esta tècnica tindran volum real i per a això superposaran les imatges planes de les càmeres en l’escenari virtual que hui graven en tres dimensions. Podran calcular les dimensions exactes i reconfirmar les seues sospites. La possibilitat que Tomás portara a les seues filles dins d’eixos ‘petates’ i les embarcara.

A més l’anàlisi permetrà examinar la postura de Tomás Gimeno, com seria eixe trajecte del cotxe a la barca sense pes, o amb el pes de les seues filles.

O amb més pes fins i tot si com suposen portava pedres també per a llastrar-les. Tomás a més tenia les costelles encara convalescents. Es pot analitzar el grau d’inclinació del seu cos quan traslladava els embalums.

 

L’Ángeles Alvariño tindrà les mesures exactes dels objectes que busca

 

També servirà perquè l’Ángeles Alvariño tinga exactitud de les mesures dels objectes i embalums que busca en el fons de la mar. Això facilitarà la interpretació dels biòlegs que intenten desxifrar els ressons del sónar quan reboten en forma d’imatge. Abans de baixar el robot a gravar es poden garbellar moltes de les imatges del sónar si tenen més clar el que es busca.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.