Investigat per gravar a dones fent topless i a menors en la platja de Gandia

Gent en la platja de Gandia (València)

El responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes | Ajuntament de Gandia

 

La Guàrdia Civil d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), investiga a un home de 65 anys que gravava en vídeo a dones en la platja de Daimús, mentre feien ‘topless’, i a menors de Gandia, quan eixien del col·legi.

 

Segons explica ‘Las Provincias’, els fets s’inicien en el mes d’octubre, quan els agents van sorprendre l’individu, resident en Gandia, en la platja de Daimús, en la mateixa comarca, gravant imatges de dones sense la part de dalt del banyador.

 

Amagat darrere dels cotxes o els arbustos de les dunes, va ser descobert i es va donar la veu d’alarma. Com a conseqüència, els agents li van llevar la càmera i han hagut d’esperar a finals de febrer per a conéixer el seu contingut, ja que el jutge va autoritzar fa només unes setmanes el visionat del material.

 

Més de 50 víctimes

«Hi havia mig centenar de dones filmades, moltes d’elles menors», advertix la Guàrdia Civil. Les dones gravades en Daimús estaven en ‘topless’, mentres que les menors són d’un districte marítim de Gandia.

L’home filmava a les menors des del seu balcó mentres anaven o venien de centres escolars. També hi havia dones gravades en el passeig marítim de la platja de Gandia, solament passejant, encara que el responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes.

 

Des de que el jutge ha autoritzat el visionat de les imatges, els agents han pogut identificar a un total de deu dones, dos de Madrid, una de Gandia i set menors. Els agents de la Guàrdia Civil han informat a estes dones i a les famílies de les menors per a que puguen dur a terme accions legals.

Últimes notícies

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.