Investigat per gravar a dones fent topless i a menors en la platja de Gandia

Gent en la platja de Gandia (València)

El responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes | Ajuntament de Gandia

 

La Guàrdia Civil d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), investiga a un home de 65 anys que gravava en vídeo a dones en la platja de Daimús, mentre feien ‘topless’, i a menors de Gandia, quan eixien del col·legi.

 

Segons explica ‘Las Provincias’, els fets s’inicien en el mes d’octubre, quan els agents van sorprendre l’individu, resident en Gandia, en la platja de Daimús, en la mateixa comarca, gravant imatges de dones sense la part de dalt del banyador.

 

Amagat darrere dels cotxes o els arbustos de les dunes, va ser descobert i es va donar la veu d’alarma. Com a conseqüència, els agents li van llevar la càmera i han hagut d’esperar a finals de febrer per a conéixer el seu contingut, ja que el jutge va autoritzar fa només unes setmanes el visionat del material.

 

Més de 50 víctimes

«Hi havia mig centenar de dones filmades, moltes d’elles menors», advertix la Guàrdia Civil. Les dones gravades en Daimús estaven en ‘topless’, mentres que les menors són d’un districte marítim de Gandia.

L’home filmava a les menors des del seu balcó mentres anaven o venien de centres escolars. També hi havia dones gravades en el passeig marítim de la platja de Gandia, solament passejant, encara que el responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes.

 

Des de que el jutge ha autoritzat el visionat de les imatges, els agents han pogut identificar a un total de deu dones, dos de Madrid, una de Gandia i set menors. Els agents de la Guàrdia Civil han informat a estes dones i a les famílies de les menors per a que puguen dur a terme accions legals.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.