Investigat per gravar a dones fent topless i a menors en la platja de Gandia

Gent en la platja de Gandia (València)

El responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes | Ajuntament de Gandia

 

La Guàrdia Civil d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), investiga a un home de 65 anys que gravava en vídeo a dones en la platja de Daimús, mentre feien ‘topless’, i a menors de Gandia, quan eixien del col·legi.

 

Segons explica ‘Las Provincias’, els fets s’inicien en el mes d’octubre, quan els agents van sorprendre l’individu, resident en Gandia, en la platja de Daimús, en la mateixa comarca, gravant imatges de dones sense la part de dalt del banyador.

 

Amagat darrere dels cotxes o els arbustos de les dunes, va ser descobert i es va donar la veu d’alarma. Com a conseqüència, els agents li van llevar la càmera i han hagut d’esperar a finals de febrer per a conéixer el seu contingut, ja que el jutge va autoritzar fa només unes setmanes el visionat del material.

 

Més de 50 víctimes

«Hi havia mig centenar de dones filmades, moltes d’elles menors», advertix la Guàrdia Civil. Les dones gravades en Daimús estaven en ‘topless’, mentres que les menors són d’un districte marítim de Gandia.

L’home filmava a les menors des del seu balcó mentres anaven o venien de centres escolars. També hi havia dones gravades en el passeig marítim de la platja de Gandia, solament passejant, encara que el responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes.

 

Des de que el jutge ha autoritzat el visionat de les imatges, els agents han pogut identificar a un total de deu dones, dos de Madrid, una de Gandia i set menors. Els agents de la Guàrdia Civil han informat a estes dones i a les famílies de les menors per a que puguen dur a terme accions legals.

Últimes notícies

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.