Investigat per gravar a dones fent topless i a menors en la platja de Gandia

Gent en la platja de Gandia (València)

El responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes | Ajuntament de Gandia

 

La Guàrdia Civil d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), investiga a un home de 65 anys que gravava en vídeo a dones en la platja de Daimús, mentre feien ‘topless’, i a menors de Gandia, quan eixien del col·legi.

 

Segons explica ‘Las Provincias’, els fets s’inicien en el mes d’octubre, quan els agents van sorprendre l’individu, resident en Gandia, en la platja de Daimús, en la mateixa comarca, gravant imatges de dones sense la part de dalt del banyador.

 

Amagat darrere dels cotxes o els arbustos de les dunes, va ser descobert i es va donar la veu d’alarma. Com a conseqüència, els agents li van llevar la càmera i han hagut d’esperar a finals de febrer per a conéixer el seu contingut, ja que el jutge va autoritzar fa només unes setmanes el visionat del material.

 

Més de 50 víctimes

«Hi havia mig centenar de dones filmades, moltes d’elles menors», advertix la Guàrdia Civil. Les dones gravades en Daimús estaven en ‘topless’, mentres que les menors són d’un districte marítim de Gandia.

L’home filmava a les menors des del seu balcó mentres anaven o venien de centres escolars. També hi havia dones gravades en el passeig marítim de la platja de Gandia, solament passejant, encara que el responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes.

 

Des de que el jutge ha autoritzat el visionat de les imatges, els agents han pogut identificar a un total de deu dones, dos de Madrid, una de Gandia i set menors. Els agents de la Guàrdia Civil han informat a estes dones i a les famílies de les menors per a que puguen dur a terme accions legals.

Últimes notícies

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.