16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Investigat per gravar a dones fent topless i a menors en la platja de Gandia

Gent en la platja de Gandia (València)

El responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes | Ajuntament de Gandia

 

La Guàrdia Civil d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), investiga a un home de 65 anys que gravava en vídeo a dones en la platja de Daimús, mentre feien ‘topless’, i a menors de Gandia, quan eixien del col·legi.

 

Segons explica ‘Las Provincias’, els fets s’inicien en el mes d’octubre, quan els agents van sorprendre l’individu, resident en Gandia, en la platja de Daimús, en la mateixa comarca, gravant imatges de dones sense la part de dalt del banyador.

 

Amagat darrere dels cotxes o els arbustos de les dunes, va ser descobert i es va donar la veu d’alarma. Com a conseqüència, els agents li van llevar la càmera i han hagut d’esperar a finals de febrer per a conéixer el seu contingut, ja que el jutge va autoritzar fa només unes setmanes el visionat del material.

 

Més de 50 víctimes

«Hi havia mig centenar de dones filmades, moltes d’elles menors», advertix la Guàrdia Civil. Les dones gravades en Daimús estaven en ‘topless’, mentres que les menors són d’un districte marítim de Gandia.

L’home filmava a les menors des del seu balcó mentres anaven o venien de centres escolars. També hi havia dones gravades en el passeig marítim de la platja de Gandia, solament passejant, encara que el responsable feia zoom per a registrar les parts més íntimes de les víctimes.

 

Des de que el jutge ha autoritzat el visionat de les imatges, els agents han pogut identificar a un total de deu dones, dos de Madrid, una de Gandia i set menors. Els agents de la Guàrdia Civil han informat a estes dones i a les famílies de les menors per a que puguen dur a terme accions legals.

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.