Investigat un home per triplicar la taxa d’alcoholèmia a Benicarló

Un home està sent investigat per la Policia Local de Benicarló, al Baix Maestrat per haver donat un resultat de 0,87 mg/l en un control d'alcoholèmia. L'home, de 41 anys, veí de Càlig va ser sorprés el passat dijous circulant borratxo pel centre de la localitat triplicant la taxa. Una patrulla li va fer la prova en el carrer de l'Alqueria de Poaig després de vore'l conduir de forma anormal, accelerant i frenant de forma negligent. Després del resultat positiu de la prova, els agents municipals van immobilitzar el vehicle i van procedir a la seua investigació. 

Mor un conductor al xocar dos camions en l'A-35

Un camioner de 51 anys ha mort esta matinada al col·lisionar el camió que conduïa i un altre en la carretera A-35 a l'Altura de la Font de la Figuera, a la Costera. A pesar del xoc, el conductor que portava l'altre camió ha resultat il·lés, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) i Gestió de Trànsit. El tràgic accident s'ha produït a les 1.45 hores de la matinada d'este dissabte en el kilòmetre 15,380, en l'eixida 14 de l'autovia que connecta Almansa (Albacete) amb  Xàtiva. Es desconeixen les causes de l'accident per la quall cosa la Guàrdia Civil investiga el sinistre. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància del Server d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'atendre els ferits però en arribar sols ha pogut confirmar la mort del conductor, de 51 anys, que portava un dels camions. Segons Trànsit, l'accident ha provocat que la carretera estiguera tallada al voltant d'una hora mentre es retiraven els vehicles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.