Investigat un home per triplicar la taxa d’alcoholèmia a Benicarló

Un home està sent investigat per la Policia Local de Benicarló, al Baix Maestrat per haver donat un resultat de 0,87 mg/l en un control d'alcoholèmia. L'home, de 41 anys, veí de Càlig va ser sorprés el passat dijous circulant borratxo pel centre de la localitat triplicant la taxa. Una patrulla li va fer la prova en el carrer de l'Alqueria de Poaig després de vore'l conduir de forma anormal, accelerant i frenant de forma negligent. Després del resultat positiu de la prova, els agents municipals van immobilitzar el vehicle i van procedir a la seua investigació. 

Mor un conductor al xocar dos camions en l'A-35

Un camioner de 51 anys ha mort esta matinada al col·lisionar el camió que conduïa i un altre en la carretera A-35 a l'Altura de la Font de la Figuera, a la Costera. A pesar del xoc, el conductor que portava l'altre camió ha resultat il·lés, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) i Gestió de Trànsit. El tràgic accident s'ha produït a les 1.45 hores de la matinada d'este dissabte en el kilòmetre 15,380, en l'eixida 14 de l'autovia que connecta Almansa (Albacete) amb  Xàtiva. Es desconeixen les causes de l'accident per la quall cosa la Guàrdia Civil investiga el sinistre. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància del Server d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'atendre els ferits però en arribar sols ha pogut confirmar la mort del conductor, de 51 anys, que portava un dels camions. Segons Trànsit, l'accident ha provocat que la carretera estiguera tallada al voltant d'una hora mentre es retiraven els vehicles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.