Investigat un home per triplicar la taxa d’alcoholèmia a Benicarló

Un home està sent investigat per la Policia Local de Benicarló, al Baix Maestrat per haver donat un resultat de 0,87 mg/l en un control d'alcoholèmia. L'home, de 41 anys, veí de Càlig va ser sorprés el passat dijous circulant borratxo pel centre de la localitat triplicant la taxa. Una patrulla li va fer la prova en el carrer de l'Alqueria de Poaig després de vore'l conduir de forma anormal, accelerant i frenant de forma negligent. Després del resultat positiu de la prova, els agents municipals van immobilitzar el vehicle i van procedir a la seua investigació. 

Mor un conductor al xocar dos camions en l'A-35

Un camioner de 51 anys ha mort esta matinada al col·lisionar el camió que conduïa i un altre en la carretera A-35 a l'Altura de la Font de la Figuera, a la Costera. A pesar del xoc, el conductor que portava l'altre camió ha resultat il·lés, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) i Gestió de Trànsit. El tràgic accident s'ha produït a les 1.45 hores de la matinada d'este dissabte en el kilòmetre 15,380, en l'eixida 14 de l'autovia que connecta Almansa (Albacete) amb  Xàtiva. Es desconeixen les causes de l'accident per la quall cosa la Guàrdia Civil investiga el sinistre. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància del Server d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'atendre els ferits però en arribar sols ha pogut confirmar la mort del conductor, de 51 anys, que portava un dels camions. Segons Trànsit, l'accident ha provocat que la carretera estiguera tallada al voltant d'una hora mentre es retiraven els vehicles.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.