10 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Investigat un home per triplicar la taxa d’alcoholèmia a Benicarló

Un home està sent investigat per la Policia Local de Benicarló, al Baix Maestrat per haver donat un resultat de 0,87 mg/l en un control d'alcoholèmia. L'home, de 41 anys, veí de Càlig va ser sorprés el passat dijous circulant borratxo pel centre de la localitat triplicant la taxa. Una patrulla li va fer la prova en el carrer de l'Alqueria de Poaig després de vore'l conduir de forma anormal, accelerant i frenant de forma negligent. Després del resultat positiu de la prova, els agents municipals van immobilitzar el vehicle i van procedir a la seua investigació. 

Mor un conductor al xocar dos camions en l'A-35

Un camioner de 51 anys ha mort esta matinada al col·lisionar el camió que conduïa i un altre en la carretera A-35 a l'Altura de la Font de la Figuera, a la Costera. A pesar del xoc, el conductor que portava l'altre camió ha resultat il·lés, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) i Gestió de Trànsit. El tràgic accident s'ha produït a les 1.45 hores de la matinada d'este dissabte en el kilòmetre 15,380, en l'eixida 14 de l'autovia que connecta Almansa (Albacete) amb  Xàtiva. Es desconeixen les causes de l'accident per la quall cosa la Guàrdia Civil investiga el sinistre. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància del Server d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'atendre els ferits però en arribar sols ha pogut confirmar la mort del conductor, de 51 anys, que portava un dels camions. Segons Trànsit, l'accident ha provocat que la carretera estiguera tallada al voltant d'una hora mentre es retiraven els vehicles.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.