13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Investigat un home per triplicar la taxa d’alcoholèmia a Benicarló

Un home està sent investigat per la Policia Local de Benicarló, al Baix Maestrat per haver donat un resultat de 0,87 mg/l en un control d'alcoholèmia. L'home, de 41 anys, veí de Càlig va ser sorprés el passat dijous circulant borratxo pel centre de la localitat triplicant la taxa. Una patrulla li va fer la prova en el carrer de l'Alqueria de Poaig després de vore'l conduir de forma anormal, accelerant i frenant de forma negligent. Després del resultat positiu de la prova, els agents municipals van immobilitzar el vehicle i van procedir a la seua investigació. 

Mor un conductor al xocar dos camions en l'A-35

Un camioner de 51 anys ha mort esta matinada al col·lisionar el camió que conduïa i un altre en la carretera A-35 a l'Altura de la Font de la Figuera, a la Costera. A pesar del xoc, el conductor que portava l'altre camió ha resultat il·lés, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) i Gestió de Trànsit. El tràgic accident s'ha produït a les 1.45 hores de la matinada d'este dissabte en el kilòmetre 15,380, en l'eixida 14 de l'autovia que connecta Almansa (Albacete) amb  Xàtiva. Es desconeixen les causes de l'accident per la quall cosa la Guàrdia Civil investiga el sinistre. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància del Server d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'atendre els ferits però en arribar sols ha pogut confirmar la mort del conductor, de 51 anys, que portava un dels camions. Segons Trànsit, l'accident ha provocat que la carretera estiguera tallada al voltant d'una hora mentre es retiraven els vehicles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.