Investiguen dos agressions sexuals a València, una grupal

La Policia Nacional investiga dos agressions sexuals que es van produir la matinada del passat dissabte a la ciutat de València, una d’elles grupal, i de les quals de moment no hi ha persones detingudes.

Segons han informat EFE fonts policials, s’investiga l’agressió sexual d’una jove de 22 anys per part de tres homes en el districte d’Exposició, en el centre de la ciutat, pel que sembla ocorreguda a les 2.30 hores i després de la qual els agressors van fugir del lloc.

També investiguen una altra agressió sexual d’un home a una dona de 47 anys en el cèntric districte de Russafa, al voltant de les 3.45 hores d’aqueixa matinada del dissabte.

El diari ‘Las Provincias’ informa aquest dimarts d’una tercera agressió sexual, en aquest cas a una menor a la qual se sospita que li van tirar droga en la seua beguda, encara que les fonts policials han assenyalat que no tenen constància d’aquesta.

Una altra violació grupal en ple centre de València

La Policia Nacional també segueix la investigació la presumpta violació grupal a una xica a la ciutat de València, ocorreguda el passat 18 de juny.

La jove, de 26 anys, va ser abordada per tres desconeguts de matinada en un cèntric carrer de la ciutat, que la van agredir sexualment sobre el capó d’un cotxe mentre demanava ajuda sense que ningú sentira els seus crits d’auxili.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.