Investiguen dos agressions sexuals a València, una grupal

La Policia Nacional investiga dos agressions sexuals que es van produir la matinada del passat dissabte a la ciutat de València, una d’elles grupal, i de les quals de moment no hi ha persones detingudes.

Segons han informat EFE fonts policials, s’investiga l’agressió sexual d’una jove de 22 anys per part de tres homes en el districte d’Exposició, en el centre de la ciutat, pel que sembla ocorreguda a les 2.30 hores i després de la qual els agressors van fugir del lloc.

També investiguen una altra agressió sexual d’un home a una dona de 47 anys en el cèntric districte de Russafa, al voltant de les 3.45 hores d’aqueixa matinada del dissabte.

El diari ‘Las Provincias’ informa aquest dimarts d’una tercera agressió sexual, en aquest cas a una menor a la qual se sospita que li van tirar droga en la seua beguda, encara que les fonts policials han assenyalat que no tenen constància d’aquesta.

Una altra violació grupal en ple centre de València

La Policia Nacional també segueix la investigació la presumpta violació grupal a una xica a la ciutat de València, ocorreguda el passat 18 de juny.

La jove, de 26 anys, va ser abordada per tres desconeguts de matinada en un cèntric carrer de la ciutat, que la van agredir sexualment sobre el capó d’un cotxe mentre demanava ajuda sense que ningú sentira els seus crits d’auxili.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.