Investiguen dos agressions sexuals a València, una grupal

La Policia Nacional investiga dos agressions sexuals que es van produir la matinada del passat dissabte a la ciutat de València, una d’elles grupal, i de les quals de moment no hi ha persones detingudes.

Segons han informat EFE fonts policials, s’investiga l’agressió sexual d’una jove de 22 anys per part de tres homes en el districte d’Exposició, en el centre de la ciutat, pel que sembla ocorreguda a les 2.30 hores i després de la qual els agressors van fugir del lloc.

També investiguen una altra agressió sexual d’un home a una dona de 47 anys en el cèntric districte de Russafa, al voltant de les 3.45 hores d’aqueixa matinada del dissabte.

El diari ‘Las Provincias’ informa aquest dimarts d’una tercera agressió sexual, en aquest cas a una menor a la qual se sospita que li van tirar droga en la seua beguda, encara que les fonts policials han assenyalat que no tenen constància d’aquesta.

Una altra violació grupal en ple centre de València

La Policia Nacional també segueix la investigació la presumpta violació grupal a una xica a la ciutat de València, ocorreguda el passat 18 de juny.

La jove, de 26 anys, va ser abordada per tres desconeguts de matinada en un cèntric carrer de la ciutat, que la van agredir sexualment sobre el capó d’un cotxe mentre demanava ajuda sense que ningú sentira els seus crits d’auxili.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.