Investiguen dos agressions sexuals a València, una grupal

La Policia Nacional investiga dos agressions sexuals que es van produir la matinada del passat dissabte a la ciutat de València, una d’elles grupal, i de les quals de moment no hi ha persones detingudes.

Segons han informat EFE fonts policials, s’investiga l’agressió sexual d’una jove de 22 anys per part de tres homes en el districte d’Exposició, en el centre de la ciutat, pel que sembla ocorreguda a les 2.30 hores i després de la qual els agressors van fugir del lloc.

També investiguen una altra agressió sexual d’un home a una dona de 47 anys en el cèntric districte de Russafa, al voltant de les 3.45 hores d’aqueixa matinada del dissabte.

El diari ‘Las Provincias’ informa aquest dimarts d’una tercera agressió sexual, en aquest cas a una menor a la qual se sospita que li van tirar droga en la seua beguda, encara que les fonts policials han assenyalat que no tenen constància d’aquesta.

Una altra violació grupal en ple centre de València

La Policia Nacional també segueix la investigació la presumpta violació grupal a una xica a la ciutat de València, ocorreguda el passat 18 de juny.

La jove, de 26 anys, va ser abordada per tres desconeguts de matinada en un cèntric carrer de la ciutat, que la van agredir sexualment sobre el capó d’un cotxe mentre demanava ajuda sense que ningú sentira els seus crits d’auxili.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.