17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Investiguen dos agressions sexuals a València, una grupal

La Policia Nacional investiga dos agressions sexuals que es van produir la matinada del passat dissabte a la ciutat de València, una d’elles grupal, i de les quals de moment no hi ha persones detingudes.

Segons han informat EFE fonts policials, s’investiga l’agressió sexual d’una jove de 22 anys per part de tres homes en el districte d’Exposició, en el centre de la ciutat, pel que sembla ocorreguda a les 2.30 hores i després de la qual els agressors van fugir del lloc.

També investiguen una altra agressió sexual d’un home a una dona de 47 anys en el cèntric districte de Russafa, al voltant de les 3.45 hores d’aqueixa matinada del dissabte.

El diari ‘Las Provincias’ informa aquest dimarts d’una tercera agressió sexual, en aquest cas a una menor a la qual se sospita que li van tirar droga en la seua beguda, encara que les fonts policials han assenyalat que no tenen constància d’aquesta.

Una altra violació grupal en ple centre de València

La Policia Nacional també segueix la investigació la presumpta violació grupal a una xica a la ciutat de València, ocorreguda el passat 18 de juny.

La jove, de 26 anys, va ser abordada per tres desconeguts de matinada en un cèntric carrer de la ciutat, que la van agredir sexualment sobre el capó d’un cotxe mentre demanava ajuda sense que ningú sentira els seus crits d’auxili.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.