Investiguen l’assassinat d’una dona de 30 anys per arma blanca

La Policia Nacional investiga l’assassinat d’una dona d’uns 30 anys aquest dilluns a la nit a Saragossa. La víctima va morir per ferides d’arma blanca i hi ha un home detingut, veí de la víctima.

L’agressió mortal ha succeït poc abans de les 22.00 hores d’aquest dilluns, 30 de maig, al carrer Alegria, número 8, en el barri de San José de la ciutat.

Fonts policials han explicat que l’alerta la va donar una tercera persona que telefone al 091 demanant ajuda perquè una dona estava sol·licitant auxili. Quan les dotacions policials van arribar al lloc es van trobar amb la víctima ja morta i el presumpte autor del seu assassinat, ferit de caràcter greu.

L’home va ser traslladat en qualitat de detingut a l’Hospital Miguel Servet on roman ingressat, sota custòdia policial, a l’espera de prestar declaració.

El Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó tracta d’esclarir si la dona morta i el ferit mantenien algun tipus de relació. Totes les hipòtesis romanen obertes, inclosa la violència masclista.
Si es confirmara que es tracta d’un assassinat de gènere seria la víctima 19 a Espanya en el que va d’any.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.