Investiguen l’assassinat d’una dona de 30 anys per arma blanca

La Policia Nacional investiga l’assassinat d’una dona d’uns 30 anys aquest dilluns a la nit a Saragossa. La víctima va morir per ferides d’arma blanca i hi ha un home detingut, veí de la víctima.

L’agressió mortal ha succeït poc abans de les 22.00 hores d’aquest dilluns, 30 de maig, al carrer Alegria, número 8, en el barri de San José de la ciutat.

Fonts policials han explicat que l’alerta la va donar una tercera persona que telefone al 091 demanant ajuda perquè una dona estava sol·licitant auxili. Quan les dotacions policials van arribar al lloc es van trobar amb la víctima ja morta i el presumpte autor del seu assassinat, ferit de caràcter greu.

L’home va ser traslladat en qualitat de detingut a l’Hospital Miguel Servet on roman ingressat, sota custòdia policial, a l’espera de prestar declaració.

El Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó tracta d’esclarir si la dona morta i el ferit mantenien algun tipus de relació. Totes les hipòtesis romanen obertes, inclosa la violència masclista.
Si es confirmara que es tracta d’un assassinat de gènere seria la víctima 19 a Espanya en el que va d’any.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.