Investiguen l’assassinat d’una dona de 30 anys per arma blanca

La Policia Nacional investiga l’assassinat d’una dona d’uns 30 anys aquest dilluns a la nit a Saragossa. La víctima va morir per ferides d’arma blanca i hi ha un home detingut, veí de la víctima.

L’agressió mortal ha succeït poc abans de les 22.00 hores d’aquest dilluns, 30 de maig, al carrer Alegria, número 8, en el barri de San José de la ciutat.

Fonts policials han explicat que l’alerta la va donar una tercera persona que telefone al 091 demanant ajuda perquè una dona estava sol·licitant auxili. Quan les dotacions policials van arribar al lloc es van trobar amb la víctima ja morta i el presumpte autor del seu assassinat, ferit de caràcter greu.

L’home va ser traslladat en qualitat de detingut a l’Hospital Miguel Servet on roman ingressat, sota custòdia policial, a l’espera de prestar declaració.

El Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó tracta d’esclarir si la dona morta i el ferit mantenien algun tipus de relació. Totes les hipòtesis romanen obertes, inclosa la violència masclista.
Si es confirmara que es tracta d’un assassinat de gènere seria la víctima 19 a Espanya en el que va d’any.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a Alemanya a 10 anys per robatoris de cotxes de luxe

Un home de 57 anys buscat per Alemanya ha sigut arrestat a Alacant. Estava condemnat a 10 anys de presó per dirigir una xarxa que robava cotxes d'alta gamma i simulava accidents per a estafar a asseguradores.