Investiguen l’assassinat d’una dona de 30 anys per arma blanca

La Policia Nacional investiga l’assassinat d’una dona d’uns 30 anys aquest dilluns a la nit a Saragossa. La víctima va morir per ferides d’arma blanca i hi ha un home detingut, veí de la víctima.

L’agressió mortal ha succeït poc abans de les 22.00 hores d’aquest dilluns, 30 de maig, al carrer Alegria, número 8, en el barri de San José de la ciutat.

Fonts policials han explicat que l’alerta la va donar una tercera persona que telefone al 091 demanant ajuda perquè una dona estava sol·licitant auxili. Quan les dotacions policials van arribar al lloc es van trobar amb la víctima ja morta i el presumpte autor del seu assassinat, ferit de caràcter greu.

L’home va ser traslladat en qualitat de detingut a l’Hospital Miguel Servet on roman ingressat, sota custòdia policial, a l’espera de prestar declaració.

El Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia d’Aragó tracta d’esclarir si la dona morta i el ferit mantenien algun tipus de relació. Totes les hipòtesis romanen obertes, inclosa la violència masclista.
Si es confirmara que es tracta d’un assassinat de gènere seria la víctima 19 a Espanya en el que va d’any.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026