L’assassí de la seua parella en Almassora s’entrega i afirma que la matà davant dels seus dos fills menors

DONA

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver | FREEPIK

 

ACTUALITZAT 20/03/2020 a les 12.20 hores. El presumpte autor del primer crim masclista durant l’estat d’alarma s’ha entregat este mateix matí de divendres davant la Guàrdia Civil d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), i ha confessat els fets. A demés, hauria comés l’assassinat davant dels seus dos fills menors d’edat.

 

El consistori ha explicat que els fets s’han produït en una casa del districte marítim d’Almassora. La Policia Local ha tingut constància dels fets després de les 8.00 hores d’este divendres. El presumpte autor del crim, també de 35 anys, s’ha entregat i ha confessat els fets davant la Guàrdia Civil, que instruïx les diligències del cas.

 

L’alcaldessa d’Almassora, Merche Galí, ha condemnat l’«assassinat masclista», ha decretat tres dies de dol i ha traslladat «la repulsa de la corporació municipal davant d’este i de tots els casos de violència masclista que fan més dur, encara si cap, el confinament a les dones que viuen sotmeses per les seues parelles».

 

Galí ha explicat que «els servicis socials de l’Ajuntament i la Policia Local estan treballant coordinadament amb la Guàrdia Civil per a atendre als dos menors, que es troben amb sa tia».

 

Investiguen en Almassora el primer assassinat masclista durant l’estat d’alarma

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere recapta dades sobre l’assassinat d’una dona, de 35 anys, este dijous en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per a determinar si es tracta d’un nou crim masclista.

 

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver d’una dona en el municipi d’Almassora i la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este divendres en Twitter que investiga este crim.

 

De confirmar-se la seua naturalesa masclista, el número de dones assassinades per violència de gènere ascendiria a 17 en 2020 i a 1.050 des que van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 51 idiomes diferents, també durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.