L’assassí de la seua parella en Almassora s’entrega i afirma que la matà davant dels seus dos fills menors

DONA

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver | FREEPIK

 

ACTUALITZAT 20/03/2020 a les 12.20 hores. El presumpte autor del primer crim masclista durant l’estat d’alarma s’ha entregat este mateix matí de divendres davant la Guàrdia Civil d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), i ha confessat els fets. A demés, hauria comés l’assassinat davant dels seus dos fills menors d’edat.

 

El consistori ha explicat que els fets s’han produït en una casa del districte marítim d’Almassora. La Policia Local ha tingut constància dels fets després de les 8.00 hores d’este divendres. El presumpte autor del crim, també de 35 anys, s’ha entregat i ha confessat els fets davant la Guàrdia Civil, que instruïx les diligències del cas.

 

L’alcaldessa d’Almassora, Merche Galí, ha condemnat l’«assassinat masclista», ha decretat tres dies de dol i ha traslladat «la repulsa de la corporació municipal davant d’este i de tots els casos de violència masclista que fan més dur, encara si cap, el confinament a les dones que viuen sotmeses per les seues parelles».

 

Galí ha explicat que «els servicis socials de l’Ajuntament i la Policia Local estan treballant coordinadament amb la Guàrdia Civil per a atendre als dos menors, que es troben amb sa tia».

 

Investiguen en Almassora el primer assassinat masclista durant l’estat d’alarma

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere recapta dades sobre l’assassinat d’una dona, de 35 anys, este dijous en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per a determinar si es tracta d’un nou crim masclista.

 

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver d’una dona en el municipi d’Almassora i la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este divendres en Twitter que investiga este crim.

 

De confirmar-se la seua naturalesa masclista, el número de dones assassinades per violència de gènere ascendiria a 17 en 2020 i a 1.050 des que van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 51 idiomes diferents, també durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.