L’assassí de la seua parella en Almassora s’entrega i afirma que la matà davant dels seus dos fills menors

DONA

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver | FREEPIK

 

ACTUALITZAT 20/03/2020 a les 12.20 hores. El presumpte autor del primer crim masclista durant l’estat d’alarma s’ha entregat este mateix matí de divendres davant la Guàrdia Civil d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), i ha confessat els fets. A demés, hauria comés l’assassinat davant dels seus dos fills menors d’edat.

 

El consistori ha explicat que els fets s’han produït en una casa del districte marítim d’Almassora. La Policia Local ha tingut constància dels fets després de les 8.00 hores d’este divendres. El presumpte autor del crim, també de 35 anys, s’ha entregat i ha confessat els fets davant la Guàrdia Civil, que instruïx les diligències del cas.

 

L’alcaldessa d’Almassora, Merche Galí, ha condemnat l’«assassinat masclista», ha decretat tres dies de dol i ha traslladat «la repulsa de la corporació municipal davant d’este i de tots els casos de violència masclista que fan més dur, encara si cap, el confinament a les dones que viuen sotmeses per les seues parelles».

 

Galí ha explicat que «els servicis socials de l’Ajuntament i la Policia Local estan treballant coordinadament amb la Guàrdia Civil per a atendre als dos menors, que es troben amb sa tia».

 

Investiguen en Almassora el primer assassinat masclista durant l’estat d’alarma

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere recapta dades sobre l’assassinat d’una dona, de 35 anys, este dijous en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per a determinar si es tracta d’un nou crim masclista.

 

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver d’una dona en el municipi d’Almassora i la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este divendres en Twitter que investiga este crim.

 

De confirmar-se la seua naturalesa masclista, el número de dones assassinades per violència de gènere ascendiria a 17 en 2020 i a 1.050 des que van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 51 idiomes diferents, també durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

Diverses famílies evacuades per l’incendi d’una vivenda de tres plantes a El Campello

Un incendi en una casa unifamiliar de tres altures al barri del Poble Nou d’El Campello ha obligat a evacuar diverses famílies dels edificis pròxims. Els bombers han actuat per apagar el foc i evitar que es propagara als immobles colindants.

Aemet activa avís roig per 44 graus en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a dimecres l’avís roig per calor extrema al litoral de València i al litoral nord d’Alacant, on les màximes podrien arribar als 44 graus a partir de les 13.00 hores.

El Valencia Basket estrena la segona equipació negra ‘Carácter’ per al curs 2026-27

El Valencia Basket ha presentat ‘Carácter’, la nova segona equipació per a la temporada 2026-27, que manté el negre com a color principal i adopta la identitat del 40 aniversari del club.

Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos

El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.