L’assassí de la seua parella en Almassora s’entrega i afirma que la matà davant dels seus dos fills menors

DONA

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver | FREEPIK

 

ACTUALITZAT 20/03/2020 a les 12.20 hores. El presumpte autor del primer crim masclista durant l’estat d’alarma s’ha entregat este mateix matí de divendres davant la Guàrdia Civil d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), i ha confessat els fets. A demés, hauria comés l’assassinat davant dels seus dos fills menors d’edat.

 

El consistori ha explicat que els fets s’han produït en una casa del districte marítim d’Almassora. La Policia Local ha tingut constància dels fets després de les 8.00 hores d’este divendres. El presumpte autor del crim, també de 35 anys, s’ha entregat i ha confessat els fets davant la Guàrdia Civil, que instruïx les diligències del cas.

 

L’alcaldessa d’Almassora, Merche Galí, ha condemnat l’«assassinat masclista», ha decretat tres dies de dol i ha traslladat «la repulsa de la corporació municipal davant d’este i de tots els casos de violència masclista que fan més dur, encara si cap, el confinament a les dones que viuen sotmeses per les seues parelles».

 

Galí ha explicat que «els servicis socials de l’Ajuntament i la Policia Local estan treballant coordinadament amb la Guàrdia Civil per a atendre als dos menors, que es troben amb sa tia».

 

Investiguen en Almassora el primer assassinat masclista durant l’estat d’alarma

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere recapta dades sobre l’assassinat d’una dona, de 35 anys, este dijous en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per a determinar si es tracta d’un nou crim masclista.

 

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver d’una dona en el municipi d’Almassora i la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este divendres en Twitter que investiga este crim.

 

De confirmar-se la seua naturalesa masclista, el número de dones assassinades per violència de gènere ascendiria a 17 en 2020 i a 1.050 des que van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 51 idiomes diferents, també durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.