L’assassí de la seua parella en Almassora s’entrega i afirma que la matà davant dels seus dos fills menors

DONA

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver | FREEPIK

 

ACTUALITZAT 20/03/2020 a les 12.20 hores. El presumpte autor del primer crim masclista durant l’estat d’alarma s’ha entregat este mateix matí de divendres davant la Guàrdia Civil d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), i ha confessat els fets. A demés, hauria comés l’assassinat davant dels seus dos fills menors d’edat.

 

El consistori ha explicat que els fets s’han produït en una casa del districte marítim d’Almassora. La Policia Local ha tingut constància dels fets després de les 8.00 hores d’este divendres. El presumpte autor del crim, també de 35 anys, s’ha entregat i ha confessat els fets davant la Guàrdia Civil, que instruïx les diligències del cas.

 

L’alcaldessa d’Almassora, Merche Galí, ha condemnat l’«assassinat masclista», ha decretat tres dies de dol i ha traslladat «la repulsa de la corporació municipal davant d’este i de tots els casos de violència masclista que fan més dur, encara si cap, el confinament a les dones que viuen sotmeses per les seues parelles».

 

Galí ha explicat que «els servicis socials de l’Ajuntament i la Policia Local estan treballant coordinadament amb la Guàrdia Civil per a atendre als dos menors, que es troben amb sa tia».

 

Investiguen en Almassora el primer assassinat masclista durant l’estat d’alarma

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere recapta dades sobre l’assassinat d’una dona, de 35 anys, este dijous en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per a determinar si es tracta d’un nou crim masclista.

 

La Subdelegació del Govern en Castelló ha confirmat l’aparició del cadàver d’una dona en el municipi d’Almassora i la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este divendres en Twitter que investiga este crim.

 

De confirmar-se la seua naturalesa masclista, el número de dones assassinades per violència de gènere ascendiria a 17 en 2020 i a 1.050 des que van començar a registrar-se les estadístiques en 2003.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 51 idiomes diferents, també durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.