Investiguen a un home per tindre 29 animals exòtics en sa casa en València

La Guàrdia Civil ha requisat 29 animals exòtics a un home en València

L’home tenia 29 animals exòtics en sa casa | Guàrdia Civil València

 

Agents del Seprona de la Guàrdia Civil estan investigant a un home de 42 anys com a presumpte autor de delictes de maltractament animal i contra la fauna després de requisar-li en casa 29 animals exòtics en València. A demés, els agents també van trobar rates i conills porquins en bolses de plàstic dins del congelador. 

 

Els espècimens intervinguts han sigut dèsset amfibis característics de Mèxic; quatre varans, que són una classe de sargantanes; dues cries de la serp de la dacsa; dues tortugues del Pèl Meduses; una tortuga Graeca; una granota Phyllobates Bicolor; una cadernera i un cap dissecat de caiman, segons la Guàrdia Civil.

  

 

 

La Guàrdia Civil ja portava darrere d’esta investigació des del juliol del 2019 després de què intervingueren en una tenda de venda d’animals en la mateixa ciutat, ja que al propietari se li escapaven tota classe d’animals i apareixien en la via pública. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.