Investiguen a un home per tindre 29 animals exòtics en sa casa en València

La Guàrdia Civil ha requisat 29 animals exòtics a un home en València

L’home tenia 29 animals exòtics en sa casa | Guàrdia Civil València

 

Agents del Seprona de la Guàrdia Civil estan investigant a un home de 42 anys com a presumpte autor de delictes de maltractament animal i contra la fauna després de requisar-li en casa 29 animals exòtics en València. A demés, els agents també van trobar rates i conills porquins en bolses de plàstic dins del congelador. 

 

Els espècimens intervinguts han sigut dèsset amfibis característics de Mèxic; quatre varans, que són una classe de sargantanes; dues cries de la serp de la dacsa; dues tortugues del Pèl Meduses; una tortuga Graeca; una granota Phyllobates Bicolor; una cadernera i un cap dissecat de caiman, segons la Guàrdia Civil.

  

 

 

La Guàrdia Civil ja portava darrere d’esta investigació des del juliol del 2019 després de què intervingueren en una tenda de venda d’animals en la mateixa ciutat, ja que al propietari se li escapaven tota classe d’animals i apareixien en la via pública. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.