10.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Investiguen a un home per tindre 29 animals exòtics en sa casa en València

La Guàrdia Civil ha requisat 29 animals exòtics a un home en València

L’home tenia 29 animals exòtics en sa casa | Guàrdia Civil València

 

Agents del Seprona de la Guàrdia Civil estan investigant a un home de 42 anys com a presumpte autor de delictes de maltractament animal i contra la fauna després de requisar-li en casa 29 animals exòtics en València. A demés, els agents també van trobar rates i conills porquins en bolses de plàstic dins del congelador. 

 

Els espècimens intervinguts han sigut dèsset amfibis característics de Mèxic; quatre varans, que són una classe de sargantanes; dues cries de la serp de la dacsa; dues tortugues del Pèl Meduses; una tortuga Graeca; una granota Phyllobates Bicolor; una cadernera i un cap dissecat de caiman, segons la Guàrdia Civil.

  

 

 

La Guàrdia Civil ja portava darrere d’esta investigació des del juliol del 2019 després de què intervingueren en una tenda de venda d’animals en la mateixa ciutat, ja que al propietari se li escapaven tota classe d’animals i apareixien en la via pública. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.